چگونه روزهای اولیه بیت کوین را از دست دادم

[ad_1] این یک سرمقاله نظری توسط Enza Coin، سرمایه گذار و سازنده محتوا متمرکز بر بیت کوین است. روز دیگر در کمد خود را نگاه می کردم و یک جفت فیت فلاپ قدیمی ام را پیدا کردم. کسی اینها را به خاطر دارد؟ FitFlops حدود 100 دلار فروخته شد و قول داد که فقط با

کد خبر : 360982
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۰
چگونه روزهای اولیه بیت کوین را از دست دادم

[ad_1]


این یک سرمقاله نظری توسط Enza Coin، سرمایه گذار و سازنده محتوا متمرکز بر بیت کوین است.

روز دیگر در کمد خود را نگاه می کردم و یک جفت فیت فلاپ قدیمی ام را پیدا کردم. کسی اینها را به خاطر دارد؟ FitFlops حدود 100 دلار فروخته شد و قول داد که فقط با راه رفتن پاهای شما را خوش فرم کند. دیدن آنها باعث شد تا زمانی را که از حدود سال 2008 به بعد در سراسر آسیا سفر کرده بودم به یاد بیاورم.

در آن سال ها و در اوایل دهه 2010، من مشغول مدیریت یک شرکت مستقر در هنگ کنگ بودم و در عین حال با دوست پسر/نامزدم در سراسر آسیا همراه بودم. او در پروژه‌های مالی مختلف با دولت‌های منطقه کار می‌کرد، MBA، دو مدرک کارشناسی ارشد و سوابق مالی را در زمانی که روزها را مشغول می‌کردم، و برخی شب‌ها را با مسائل شرکتی و اضافه کردن به سبد سرمایه‌گذاری‌ام به کار برد. در آن روزها، این به معنای سرمایه گذاری در سهام مختلف، برخی از صندوق های سرمایه گذاری خطرپذیر آسیایی و فرصت های سرمایه گذاری اولیه بود.

جدای از آن، برای تبلیغات هم مدلینگ انجام دادم و از این طریق پول «بازی» خود را به دست آوردم. و، من قصد داشتم با پول “بازی” خود چه کنم؟ می خواستم روی بیت کوین سرمایه گذاری کنم.

اولین قدم های من

در سال 2010، زمانی که بلوک پیدایش بیت کوین تنها یک سال قبل استخراج شده بود، به داستان هایی در مورد این ارز شگفت انگیز برخورد کردم. من شیفته و علاقه مند به سرمایه گذاری بودم. سعی کردم اطلاعات کافی پیدا کنم و نظرات موافق و مخالف آن را مرتب کنم. چالش ها عظیم بود. به نظر راحت تر بود که آن را فراموش کنی و بروی یک اسپرسوی دیگر بنوشی.

چگونه می توانستم سرمایه گذاری کنم؟ چگونه می توانم بسیاری از جنبه های فنی را مرتب کنم؟ احساس می کردم باید مدرک برنامه نویسی داشته باشم. علاوه بر این، من این نگرانی را داشتم که اگر بفهمم آن را از کجا بخرم و چگونه نگهش دارم، آیا در نتیجه یک ویروس روی رایانه شخصی خود دریافت می‌کنم یا بعد از انجام این کار توسط شخصی از طرف تاریک تعقیب می‌شوم؟ آیا می توانم در معرض کلاهبرداری ها یا هک های زیادی قرار بگیرم که در مورد آنها می خواندم؟

با این حال، مایه تاسف است که فکر کنیم حتی با گذشت 14 سال از بلوک پیدایش، برخی از این موانع برای بسیاری از مردم باقی مانده است و پذیرش بیشتر بیت کوین را خفه می کند.

سوال از “کارشناس”

همانطور که قبلاً اشاره کردم، دوست پسر/نامزد من ظاهراً یک متخصص مالی بود. منظورم این است که او به دولت ها در مورد امور مالی و توسعه اقتصادی آنها مشاوره می داد. او از نوجوانی در بورس سرمایه گذاری می کرد. پس چرا از او کمک و افکارش نخواهید؟

یک آخر هفته وقتی در سنگاپور بودم، اخبار و سوالاتم را مطرح کردم. آن روز را خیلی واضح به یاد می‌آورم. من به بیت کوین و تمایلم برای خرید 100 دلار و فروش آن پس از افزایش ارزش آن به 1000 دلار اشاره کردم. فکر می‌کردم خوب است که مقدار کمی قمار کنم، زیرا، حتی اگر همه آن را ببازم، به نوعی از این باخت جان سالم به در می‌برم… شاید تنها با چند ساعت گذراندن در یک درمانگر.

به هر حال این چیزی است که من شنیدم:

“چی؟ بیت کوین؟ این فقط برای استفاده کلاهبرداران و روسپی‌ها است.»

خوب، فراموش کردم بپرسم او از کجا این را می دانست، اما به هر حال، بحث ادامه یافت. نظر ناگهانی او را به این واقعیت رساندم که او به تازگی نوشیدن یک کاپوچینوی بلند و دوشاخه را با یک پمپ شربت فندق تمام کرده است و پر از کافئین و شکر تبلیغاتی شده بود.

من پاسخ دادم که درباره آن تحقیق کرده‌ام و فهمیدم که این نشانه‌ای برای بخش بازی است، صنعتی که به سرعت در حال رشد بود. اضافه کردم، می تواند ارزش آن افزایش یابد. شاید روزی به 10 دلار برسد! سپس به او یادآوری کردم که قول داده بود برای من هدیه ای بخرد – بله، فیت فلاپ های دست نیافتنی – در سنگاپور. من گفتم که به جای خرید آن کفش های جادویی، فقط از پول آن برای خرید بیت کوین استفاده خواهم کرد. در حال حاضر، من می توانستم به راحتی بیت کوین را با پول خودم بخرم، اما می خواستم این کار را به عنوان یک تصمیم متقابل، برای آینده انجام دهم. و من یک کارشناس مالی نبودم، بنابراین فکر کردم بهتر است نظر او را جویا شوم. بحث ادامه پیدا کرد و من در نهایت او را مجبور کردم که با من در مورد بیت کوین بیشتر تحقیق کند.

دوست پسر / کارشناس / سرمایه گذار وحشت زده

طی چند روز آینده، هر دوی ما سعی کردیم اطلاعات بیشتری در مورد بیت کوین و رمپ های احتمالی پیدا کنیم. من یک گروه کوچک و به ظاهر دست نیافتنی بیت کوین را در سنگاپور پیدا کردم. در آن زمان به نظر می رسید که برای خرید مقداری بیت کوین باید افراد مناسب را بشناسید.

من احساس می‌کردم که حداقل از آنجایی که این گروه در سنگاپور است، یک ایالت کاملاً پلیسی و تحت نظارت، من در معرض فروش کلاهبرداری و هک‌های پس از خرید برای سرقت سکه‌های موجود در آن زمان قرار نخواهم گرفت.

من تعجب کردم که چگونه می توانم با گروه در تماس باشم و حتی اگر تماس داشته باشم، چگونه می توانم بفهمم که آنها واقعی هستند؟ با این وجود، من حاضر بودم از شانس استفاده کنم، زیرا فقط حدود 100 دلار، فقط پول فیت فلاپ خود را وارد می کردم. دوست پسر / نامزد / کارشناس من نظر دیگری داشت. او به سبک قدیمی، یک سرمایه گذار محافظه کار بود. او کسی بود که از رویکرد وارن بافت پیروی کرد. به یاد داشته باشید، وارن بافت تا اواخر وقت در هیچ سهام فناوری سرمایه گذاری نکرد. پتانسیل از دست دادن 100 دلار او را به وحشت انداخت، حتی اگر روند صعودی بتواند آن را به 1000 دلار تبدیل کند!

پوشیدن بیت کوین روی پای من

بعد از اینکه در نهایت دوست پسر وارن بافت را که تحت حمایت/سراسیمه بود شکست دادم تا بخواهد بیت کوین را در نظر بگیرد، سعی کردم به گروه بیت کوین گریزان برسم. بدون پاسخ ایمیل، بدون شماره تلفن، بدون آدرس برای بازدید. به نظر می رسید که تنها نتیجه ماجراجویی بیت کوین سنگاپور من داشتن یک جفت فیت فلاپ خواهد بود. ارتباط و تحقیق من در چند روز بعد ادامه یافت اما بی فایده بود. به نظر می‌رسید که بیت‌کوین و پتانسیل بازدهی بزرگ، باید برای تعداد معدودی از فن‌آوران یا افراد ثروتمند سنتی ذخیره شود. من سنگاپور را با پوشیدن چیزی که باید بیت کوین من روی پاهایم بود ترک کردم.

اولین بیت کوین و آخرین فیت فلاپ من

سالها گذشت. سعی کردم گهگاه مقاله یا اخبار دیگری در مورد بیت کوین بگیرم. حتی زمانی که بیشتر در مورد نحوه خرید و نگهداری آن یاد گرفتم، مشغول کار و سفر بودم و یافتن هیچ منبع قابل اعتماد بیت کوین برای سرمایه گذاری در سراسر آسیای در حال توسعه غیرممکن بود. منطقه بهترین مکان برای انجام چنین تحقیقاتی نبود. حتی پس از تأسیس برخی صرافی های رمزنگاری، آنها به مشتریان خارج از ایالات متحده خدمات ارائه نکردند

شروع سفر من به بیت کوین باید تا حدود سال 2019 صبر می کرد. در حالی که روزهای اولیه بیت کوین را از دست دادم، حداقل می توانم خیالم را راحت کنم که در این دهه پاهایم شاد و راحت بوده است.

در نهایت، ممکن است اکنون بپرسید که چه اتفاقی برای نامزد-اسلش-دوست پسر من افتاد؟ خوب، این برای یک مقاله دیگر است…

این یک پست مهمان توسط Enza Coin است. نظرات بیان شده کاملاً متعلق به خود آنها است و لزوماً نظرات BTC Inc یا مجله Bitcoin را منعکس نمی کند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.