چگونه رنگ اتومبیل کم رنگ خورشید را برطرف کنیم

[ad_1] هنگامی که اتومبیل خود را به طور مکرر در خارج و بدون پوشش نگهداری می کنید ، ممکن است متوجه شوید برخی از مناطق شروع به رنگ آمیزی می کنند تا آفتاب کمرنگ شود. نگران پرداخت هزینه یک کار کاملا جدید رنگ نباشید – ما خبر خوبی برای شما داریم! در واقع یک روش

کد خبر : 9980
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۴
چگونه رنگ اتومبیل کم رنگ خورشید را برطرف کنیم

[ad_1]

هنگامی که اتومبیل خود را به طور مکرر در خارج و بدون پوشش نگهداری می کنید ، ممکن است متوجه شوید برخی از مناطق شروع به رنگ آمیزی می کنند تا آفتاب کمرنگ شود. نگران پرداخت هزینه یک کار کاملا جدید رنگ نباشید – ما خبر خوبی برای شما داریم! در واقع یک روش کاملاً ساده برای بازگرداندن رنگ و روشنایی رنگ محو شده به تنهایی با چند مورد از جزئیات ماشین وجود دارد. مدتی طول می کشد و مقدار زیادی چربی آرنج نیز طول می کشد ، اما یک روش مقرون به صرفه و موثر برای معکوس کردن اثرات قرار گرفتن در معرض آفتاب است.

مراحل

  • تصویری با عنوان ثابت کردن رنگ خورشید محو شده اتومبیل مرحله 1


    1
    ماشین خود را بشویید کاملاً با صابون ماشین لباسشویی و اسفنج شستشوی ماشین. یک سطل را با آب پر کنید و 1-2 اونس (59/29 میلی لیتر) صابون شستشوی ماشین اضافه کنید. با استفاده از یک شلنگ ماشین خود را به پایین بپاشید. اسفنج خود را به سطل آب صابون آغشته کرده و ماشین خود را کاملاً بشویید. کف صابون را با شلنگ بشویید تا ماشین شما زیبا و تمیز شود.[1]
  • اگر هوا گرم است ، در قسمت های کوچک کار کنید و هر قسمت را جدا کنید ، آبکشی کنید ، بنابراین کف صابون روی ماشین شما خشک نمی شود و بقایای رگه ای برجای نمی گذارد.
  • همیشه قبل از انجام کارهای جزئی ، ماشین خود را بشویید. در غیر این صورت ، می توانید تکه های خاک و آوار را به رنگ بمالید و باعث بدتر جلوه دادن آن شوید!
  • تصویری با عنوان رفع نقاشی اتومبیل رنگ خورشیدی خورشید مرحله 2

    2
    مناطق کمرنگ رنگ را با استفاده از یک روغن سفالی اتوماتیک آزادانه اسپری کنید. نازل یک بطری روغن رس را مستقیماً به سمت رنگ نشان دهید. ماشه بطری اسپری را فشار داده و نازل را به اطراف حرکت دهید تا جایی که تمام قسمت کمرنگ شده در روغن پوشانده شود.[2]
  • روغن رس رس اتومبیل نوعی روغن مخصوص برای استفاده در میله های سفالی خودرو است که میله های رزینی مخصوصی هستند که برای از بین بردن میکرو آلودگی ها از سطح رنگ ماشین شما استفاده می شوند.
  • لوب مهم است زیرا به خاک رس کمک می کند تا به آرامی روی رنگ بلغزد در حالی که خاک را جمع می کند ، بنابراین رنگ را خراش نمی دهید.
  • لوب سفالی و یک میله سفالی اتومبیل را به صورت آنلاین یا هرجایی که لوازم جزئیات خودکار در نزدیکی شما می فروشند خریداری کنید.
  • تصویری با عنوان Fix Sun Faded Car Paint مرحله 3

    3
    مالش یک میله سفالی خودرو بیش از مناطق محو شده برای از بین بردن ریزگردها. میله سفالی را به یک دست قلابی دراز کنید. با استفاده از حرکت چپ به راست یا بالا و پایین ، خاک رس را به آرامی روی رنگ بمالید.[3]

    تبلیغات

  • میله های سفالی خودرو گاهی اوقات به عنوان رس ریزه دار نیز شناخته می شوند.
  • [ad_2]

    لینک منبع :
    هوشمندنیوز

    آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
    + مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
    آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
    + مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
    آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
    + مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
    ای کافی شاپ
    مدیریت حرفه ای کافی شاپ
    خبره
    حقوقدان خبره
    و حرفه ای
    سرآشپز حرفه ای
    آموزش مجازی تعمیرات موبایل
    آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
    آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

    برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ،

    ارسال نظر شما
    مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
    • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.