چگونه در بازارهای پررونق فارکس و کریپتو آفریقا به یک IB موفق تبدیل شویم؟

[ad_1] اجلاس Finance Magnates Africa (FMAS:23) به زودی برگزار می شود، با رویداد مهمی که از 8 تا 10 می 2023 آغاز می شود. این رویدادی است که در مرکز همایش مجلل سندتون در ژوهانسبورگ، آفریقای جنوبی برگزار می شود، این رویدادی است که IB های پیشرو نمی توانند آن را انجام دهند. استطاعت از

کد خبر : 340352
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۰
چگونه در بازارهای پررونق فارکس و کریپتو آفریقا به یک IB موفق تبدیل شویم؟

[ad_1]

اجلاس Finance Magnates Africa (FMAS:23) به زودی برگزار می شود، با رویداد مهمی که از 8 تا 10 می 2023 آغاز می شود. این رویدادی است که در مرکز همایش مجلل سندتون در ژوهانسبورگ، آفریقای جنوبی برگزار می شود، این رویدادی است که IB های پیشرو نمی توانند آن را انجام دهند. استطاعت از دست دادن

بازار فارکس و کریپتو در آفریقا در دهه گذشته به طور پیوسته در حال رشد بوده است. با جهانی شدن روزافزون کسب و کار و گسترش طبقه متوسط ​​آفریقا، تعداد فزاینده ای از افراد با درآمد بیشتری برای استفاده به عنوان سرمایه گذاری وجود داشته است.

این همزمان با کشورهای آفریقایی است که شاهد افزایش تعداد کارگزاران فارکس و پلتفرم‌های معاملات ارزهای دیجیتال فعال در منطقه هستند. به طور کلی، این روندها دسترسی افراد و مشاغل در آفریقا را به بازار جهانی فارکس و کریپتو آسان‌تر کرده است.

آی‌بی‌ها جایگاه خود را در آفریقا پیدا می‌کنند

FMAS:23 انجمنی ایده آل برای IB ها است تا بتوانند حرکت خود را انجام دهند، با کارگزاران ارتباط برقرار کنند و با کارگزاران ارتباط برقرار کنند و کسب و کار خود را به سطح بعدی ببرند. شامل هر دو شرکت IB است که به دنبال گسترش تجارت خود، ردپای بازار، و کشف نقاط عمودی جدید در آفریقا هستند.

با توجه به علاقه و ادغام بازار رو به رشد در آفریقا، این رویداد در زمان مناسبی برای صنعت فارکس و کریپتو در آفریقا برگزار می شود. با توجه به اینکه بسیاری از صنعت به دنبال جذب تجارت و معامله گران جدید هستند، تصمیم برای شرکت در FMAS:23 در ماه می ساده است.

اگر قبلاً این کار را نکرده اید، ثبت نام برای FMAS:23 اکنون فعال است و از طریق لینک زیر قابل دسترسی است.

سال 2023 در حال حاضر به دنبال یک جهش بزرگ به جلو برای صنعت تجارت آنلاین است، به ویژه از نظر قابلیت های فارکس و ارز دیجیتال در آفریقا. با توجه به هیجان، پتانسیل و فرصت‌های ذاتی یک بازار دست‌نخورده جدید، FMAS:23 سکوی پرشی از فرصت‌ها را برای رهبرانی که مایل به شبکه‌سازی، مشارکت و انجام تجارت هستند فراهم می‌کند.

FMAS:23 به گونه ای طراحی شده است که طیف متنوعی از شرکت کنندگان و شرکت کنندگان در آفریقا را در خود جای دهد. چه یک تازه وارد به صحنه تجارت باشید و چه یک IB یا شرکت وابسته، FMAS:23 برای همه چیزهایی دارد.

همه شرکت کنندگان در این رویداد می توانند انتظار داشته باشند که از تعامل با بازیگران خرده فروشی پیشرو صنعت، کارگزاری ها، برندها و البته بزرگترین نام های صنعت بهره ببرند.

در هیچ جای دیگری شرکت کنندگان این فرصت را ندارند که مستقیماً با این همه رهبر و تاجر در یک مکان در آفریقا صحبت کنند. افراد همچنین می توانند انتظار داشته باشند که در مورد بزرگترین برندهای حوزه فارکس و کریپتو بیاموزند و با آنها تعامل داشته باشند.

FMAS:23 در مجموع 2.5 روز جلسات، کارگاه ها، پانل ها، بحث ها و موارد دیگر را شامل می شود که هر گوشه ای از صنعت تجارت خرده فروشی را لمس می کند. یک دستور کار کامل در چند هفته آینده ارائه خواهد شد.

دستور کار در حال حاضر زنده و در دسترس است که از طریق لینک زیر قابل دسترسی است. از همه شرکت کنندگان احتمالی و فعلی دعوت می شود تا به گفتگو پیرامون FMAS:23 بپیوندند!

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.