چگونه تورم بی سابقه بر انتخابات میان دوره ای ایالات متحده تأثیر می گذارد

چشم انداز انتخابات میان دوره ای ایالات متحده: آمریکایی ها از وضعیت اقتصاد آمریکا در آستانه انتخابات میان دوره ای به شدت ناراضی هستند. محبوبیت جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده، در پایین ترین سطح خود در دوره ریاست جمهوری خود قرار دارد و تهدیدی است که بر آرای دموکرات ها تأثیر می گذارد. مگر

کد خبر : 250238
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۸:۲۴
چگونه تورم بی سابقه بر انتخابات میان دوره ای ایالات متحده تأثیر می گذارد


چشم انداز انتخابات میان دوره ای ایالات متحده:

  • آمریکایی ها از وضعیت اقتصاد آمریکا در آستانه انتخابات میان دوره ای به شدت ناراضی هستند.
  • محبوبیت جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده، در پایین ترین سطح خود در دوره ریاست جمهوری خود قرار دارد و تهدیدی است که بر آرای دموکرات ها تأثیر می گذارد.
  • مگر اینکه قیمت بنزین بیشتر کاهش یابد و نرخ تورم ایالات متحده به شدت کاهش یابد، احتمال اینکه دموکرات ها کنترل حداقل مجلس نمایندگان را به جمهوری خواهان از دست بدهند، وجود دارد.

وضعیت اقتصاد

اقتصاد ایالات متحده پس از ظهور یک رکورد از اعماق همه‌گیری ویروس کرونا، در ماه‌های اخیر با مشکل مواجه بوده است. گزارش تولید ناخالص داخلی ایالات متحده در سه ماهه دوم سال 22 نشان داد که اقتصاد سالانه 0.9- درصد کاهش یافته است که دومین سه ماهه متوالی انقباض را نشان می دهد. رکود اقتصادی یا غیره، این واقعیت که اقتصاد ایالات متحده در حال کند شدن است، نگرانی رای دهندگان را بسیار برانگیخته است.

وضعیت اقتصاد ایالات متحده بزرگترین نگرانی در میان است رای دهندگان در انتخابات میان دوره ای 2022، 40 درصد از پاسخ دهندگان به نظرسنجی اخیر گالوپ در ژوئن 2022:

در درون نگرانی‌های مربوط به اقتصاد ایالات متحده، نگرانی‌ها در مورد افزایش هزینه زندگی وجود دارد. بالاترین نرخ تورم در ایالات متحده در چند دهه اخیر، استانداردهای زندگی آمریکایی‌ها را از اجاره بهای بالاتر گرفته تا قبوض گران‌تر خواربار فروشی کاهش می‌دهد. قیمت های بالا در پمپ بنزین با پیشرفت سال 2022، آمریکایی ها بیشتر نگران تورم و اقتصاد ایالات متحده شده اند:

چگونه تورم بی سابقه بر انتخابات میان دوره ای ایالات متحده تأثیر می گذارد

این فقط وضعیت اقتصاد ایالات متحده نیست که رای دهندگان آمریکایی را آزار می دهد: مهمترین نگرانی غیراقتصادی در میان رای دهندگان «دولت/رهبری ضعیف» است. محبوبیت جو بایدن، رئیس‌جمهور ایالات متحده در پایین‌ترین سطح دوره ریاست‌جمهوری‌اش قرار دارد و تهدیدی برای فشار بر سایر دموکرات‌ها – از فرمانداران گرفته تا سناتورها و نمایندگان کنگره- می‌شود.

تاریخ با متصدیان امر مهربان نیست

این واقعیت که بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده، دارای برخی از بدترین رتبه های محبوبیت در تاریخ ریاست جمهوری است – بدتر از روسای جمهور پیشین دونالد ترامپ و باراک اوباما در این مقطع از دوره ریاست جمهوری خود – یک مشکل بزرگ برای دموکرات ها در سنا و کنگره پیش از آنچه که از نظر تاریخی است. چرخه انتخابات دشوار برای یک حزب فعلی

به طور متوسط، در اولین انتخابات میان دوره ای دوره اول یک رئیس جمهور، حزب رئیس جمهور 26 کرسی در کنگره را از دست می دهد. دموکرات ها در کنگره پنج کرسی برتری دارند، که به این معنی است که تاریخ همراه با کاهش محبوبیت بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده، جمهوریخواهان در پاییز امسال کنترل مجلس نمایندگان را بازپس بگیرند. نقشه انتخاباتی کمی مطلوب تر به نفع دموکرات ها برای حفظ کنترل سنا است، اما از 8 آگوست، پیش بینی انتخابات FiveThirtyEight در سال 2022 به جمهوری خواهان 80 درصد شانس برای کنترل مجلس نمایندگان می دهد:

چگونه تورم بی سابقه بر انتخابات میان دوره ای ایالات متحده تأثیر می گذارد

جزر و مد می تواند تبدیل شود

انتخابات میان دوره ای 2022 ایالات متحده به یک دولت تقسیم شده اشاره دارد، بازگشت بن بست به واشنگتن دی سی که بیشتر دو دوره ریاست جمهوری سابق اوباما و نیمه دوم دوره انحصاری رئیس جمهور سابق آمریکا ترامپ را مشخص کرد. مجموعه ای از موفقیت های اخیر – قانون PACT، قانون CHIPS، قانون کاهش تورم، و اصلاحات اسلحه دو حزبی – ممکن است به رئیس جمهور ایالات متحده کمک کند تا بخشی از محبوبیت خود را بهبود بخشد، که ممکن است قدرت جمهوری خواهان را در انتخابات میان دوره ای محدود کند.

اما اگر نظرسنجی های اخیر دقیق باشند، تنها مهم ترین چیزی که محاسبات انتخابات میان دوره ای 2022 ایالات متحده را تغییر می دهد، تورم و به طور خاص قیمت بنزین خواهد بود. طبق گفته GasBuddy، قیمت بنزین چند هفته است که در حال کاهش است و میانگین ملی ایالات متحده تا اوایل آگوست به 3.99 دلار در هر گالن کاهش یافته است.

چگونه تورم بی سابقه بر انتخابات میان دوره ای ایالات متحده تأثیر می گذارد

اگر قیمت بنزین بیشتر کاهش نیابد و نرخ تورم آمریکا در هفته‌های آتی به شدت کاهش پیدا نکند، احتمال این وجود دارد که دموکرات‌ها کنترل حداقل مجلس نمایندگان را به جمهوری‌خواهان از دست بدهند و کنگره دوپاره و بن‌بست را به واشنگتن بازگرداند. این سناریو پیامدهای عمیقی خواهد داشت. برای هر دو سیاست مالی و پولی ایالات متحده در طول سال های آینده، که مستقیماً بر دلار ایالات متحده، سهام ایالات متحده، اوراق بهادار ایالات متحده، قیمت طلا، قیمت نفت و ارزهای دیجیتال تأثیر می گذارد.

— نوشته شده توسط کریستوفر وکیو، CFA، استراتژیست ارشد





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.