چگونه به یک معامله گر سرمایه دار 10,000,000 دلاری تبدیل شویم

[ad_1] در چند سال گذشته، شرکت بازرگانی لوکس، یکی از شرکت‌های تجارت پیشرو در جهان برای معامله‌گران فارکس، تعدادی از معامله‌گران را با بیش از 10,000,000 دلار سرمایه تجاری تامین مالی کرده است. این به دلیل یک برنامه مقیاس‌بندی پیشرو در صنعت، که برای معامله‌گران سودآور ساخته شده است، ممکن شده است. تبدیل شدن به

کد خبر : 335956
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۱
چگونه به یک معامله گر سرمایه دار 10,000,000 دلاری تبدیل شویم

[ad_1]

در چند سال گذشته، شرکت بازرگانی لوکس، یکی از شرکت‌های تجارت پیشرو در جهان برای معامله‌گران فارکس، تعدادی از معامله‌گران را با بیش از 10,000,000 دلار سرمایه تجاری تامین مالی کرده است. این به دلیل یک برنامه مقیاس‌بندی پیشرو در صنعت، که برای معامله‌گران سودآور ساخته شده است، ممکن شده است.

تبدیل شدن به یک معامله گر سرمایه دار

هنگامی که به دنبال معامله مقدار زیادی سرمایه در بازارهای مالی هستید، گزینه های کمی در اختیار دارید. به طور معمول، شما یا سرمایه شخصی خود را برای چندین دهه ترکیب خواهید کرد، یا یک فرد دارای ارزش خالص بالا برای تامین نقدینگی خود خواهید یافت. گفتن هر دوی این گزینه ها آسان تر از انجام دادن است. اینجاست که صندوق های معاملاتی اختصاصی وارد عمل می شوند.

صندوق‌های تجاری اختصاصی شرکت‌هایی هستند که مبالغ زیادی سرمایه را برای استفاده در بازارهای مالی به معامله‌گران ارائه می‌دهند. معمولاً در ازای تأمین سرمایه، کارمزد یا تقسیم سود وجود دارد.

قبل از اینکه سرمایه تجاری خود را به 10،000،000 دلار کاهش دهید، ابتدا باید سرمایه اولیه خود را بدست آورید. در بسته الیت تریدر شرکت های تجاری لوکس، معامله گران سودآوری خود را در یک حساب آزمایشی قبل از دریافت بین 50000 تا 200000 دلار سرمایه تجاری واقعی اثبات می کنند.

برای اثبات سودآوری، معامله گران باید بدون نقض پارامترهای ریسک، به سود 8 درصدی در مانده حساب معاملاتی دست یابند. این کار معمولاً برای معامله گران سودآور از 3 هفته تا 8 هفته طول می کشد. پس از تکمیل، معامله‌گران جزئیات ورود به حساب کاربری را که توسط شرکت تجاری لوکس تامین می‌شود، ارسال می‌شوند.

هنگامی که معامله گران در حساب زنده موقعیت می گیرند، 75 درصد سود از کل سود معاملاتی به دست آمده را دریافت می کنند که می تواند ماهانه برداشت یا ترکیب شود.

واقعیت این است که بدون کمک سرمایه گذاران یا یک شرکت تجاری اختصاصی، معامله گران خرده فروشی نمی توانند سرمایه تجاری را به 10،000،000 دلار افزایش دهند. اگر آنها موفق شوند، احتمالاً سرمایه خود را از استفاده از استراتژی های پرخطر خود از دست خواهند داد.

داشتن 200000 دلار سرمایه تجاری واقعی عالی است، اما شرکت تجاری لوکس زمانی که معامله‌گران بازده خالص دارند، درآمد حاصل از تقسیم سود ایجاد می‌کند. برای این منظور، آنها انگیزه دارند تا در حد معقول، تا جایی که ممکن است سرمایه‌گذاری بیشتری برای معامله‌گران سودآور داشته باشند.

همانطور که در بالا نشان داده شد، 6 مرحله در برنامه مقیاس بندی Elite Traders Club وجود دارد. مرحله 1 اثبات سودآوری در یک حساب شبیه سازی شده، برای باز کردن سرمایه معاملات واقعی است.

هنگامی که سرمایه تامین شده را معامله می کنید، در هر 10 درصد نقطه عطف، مبلغ زیادی از سرمایه تجاری را در حساب خود دریافت خواهید کرد. به طور معمول، ترکیب یک حساب 200000 دلاری به موجودی 10 میلیون دلاری چندین دهه طول می کشد. با این حال، با طرح مقیاس بندی شرکت تجاری لوکس، این امکان در ماه ها یا سال ها وجود دارد.

تقسیم سود در تمام سطوح 75 درصد باقی می ماند و معامله گران یک حسابرسی از نتایج معاملات خود را که توسط KPMG انجام می شود دریافت خواهند کرد. این به معامله گران اجازه می دهد تا به دنبال سرمایه و بودجه بیشتری باشند و آنها را در عرصه مدیریت صندوق مستحکم کند.

باشگاه معامله گران نخبگان

شرکت بازرگانی لوکس کلوپ معامله‌گران نخبگان را اداره می‌کند که معامله‌گرانی را با سرمایه‌های واقعی بین 50،000 تا 10،000،000 دلار در اختیار دارد. همه معامله‌گران در باشگاه بازرگانی نخبگان از برنامه مقیاس‌بندی برای رشد سرمایه تامین‌شده‌شان بسیار سریع‌تر از یک استراتژی ترکیبی استاندارد استفاده می‌کنند.

باشگاه معامله گران نخبگان بالاترین میزان موفقیت را در میان سایر خدمات تامین مالی شرکت های حمایتی دارد، با نرخ موفقیت 20 درصد، در مقابل معیار صنعت 4 درصد.

این تصادفی نیست، افزایش نرخ موفقیت معامله گران در به دست آوردن بودجه به پیشنهاد ارائه شده به معامله گران بستگی دارد. این شامل یک اتاق معاملات زنده روزانه با تجزیه و تحلیل و تجزیه و تحلیل، راهنمایی هفتگی یک به یک با یک معامله گر حرفه ای صندوق، محتوای آموزشی، یک میز مدیریت ریسک و کارگاه های حضوری است.

این امتیازات به معامله‌گران اجازه می‌دهد در مقایسه با سایر پیشنهادات در فضای شرکت‌های حمایتی، در بازارهای مالی جای بهتری داشته باشند.

خط پایین

طرح مقیاس‌بندی Elite Traders Club ارائه‌شده توسط شرکت بازرگانی لوکس، امن‌ترین مسیر را به معامله‌گران خرده‌فروش داده است تا دارایی‌های خود را تحت مدیریت در بازارهای مالی افزایش دهند. ویژگی‌های آن، مانند اتاق معاملات زنده، میز ریسک و مربیگری یک به یک، آن را به یک شرکت تجاری اختصاصی پیشرو در صنعت تبدیل کرده است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.