چگونه ایالت های تحت رهبری جمهوری خواهان وال استریت را با قوانین «ضد بیداری» هدف قرار می دهند

[ad_1] حقوق سقط جنین مرز بعدی خواهد بود. بر اساس تحلیل رویترز از دستورکارهای قانونی، اسناد عمومی و بیانیه‌های ایالتی، امسال حداقل 44 لایحه یا قانون جدید در 17 ایالت تحت رهبری محافظه‌کاران وجود دارد که چنین سیاست‌های شرکتی را جریمه می‌کنند، در مقایسه با تقریباً 12 مورد از این اقدامات در سال 2021. در

کد خبر : 225677
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۶
چگونه ایالت های تحت رهبری جمهوری خواهان وال استریت را با قوانین «ضد بیداری» هدف قرار می دهند

[ad_1]

حقوق سقط جنین مرز بعدی خواهد بود.

بر اساس تحلیل رویترز از دستورکارهای قانونی، اسناد عمومی و بیانیه‌های ایالتی، امسال حداقل 44 لایحه یا قانون جدید در 17 ایالت تحت رهبری محافظه‌کاران وجود دارد که چنین سیاست‌های شرکتی را جریمه می‌کنند، در مقایسه با تقریباً 12 مورد از این اقدامات در سال 2021.

در حالی که برخی از حرکت‌های فردی گزارش شده‌اند، مقیاس و سرعتی که چنین قوانین و سیاست‌های ایالتی «ضد بیداری» با آن در حال گسترش هستند و چالش‌هایی که برای شرکت‌های وال استریت ایجاد می‌کنند در اینجا برای اولین بار به تفصیل شرح داده شده است.

فرهنگ لغت مریام وبستر «بیدار» را به عنوان آگاه بودن و توجه فعالانه به مسائل مربوط به عدالت نژادی و اجتماعی تعریف می کند، اما محافظه کاران اغلب از آن برای تحقیر سیاست های مترقی استفاده می کنند. این اصطلاح زمانی که آمریکا از نظر سیاسی بر سر مسائلی از عدالت نژادی و حقوق LGBTQ گرفته تا محیط زیست و واکسن‌های COVID-19 دو قطبی‌تر شده است، مورد توجه قرار گرفته است.

رویترز لوایح در نظر گرفته شده و قوانین ایالتی را که در سال‌های 2021 و 2022 تصویب شد، شمارش کرد، اگرچه برخی از مقامات ایالتی نیز از قدرت اجرایی برای مجازات وال استریت استفاده می‌کنند.

محدودیت‌های فزاینده نشان می‌دهد که چگونه جنگ‌های فرهنگی آمریکا خطرات جدیدی را برای برخی از برجسته‌ترین شرکت‌های آمریکایی ایجاد می‌کند و آنها را مجبور می‌کند تا فشار کارگران و سرمایه‌گذاران را برای اتخاذ مواضع در مورد مسائل کلیدی با واکنش‌های احتمالی سیاست‌گذاران محافظه‌کار متعادل کنند.

بر اساس گزارش رایلی مور، خزانه‌دار جمهوری‌خواه ویرجینیای غربی و گزارش‌های رسانه‌های آرکانزاس، برای مثال، ویرجینیای غربی و آرکانزاس امسال، به دلیل موقعیت آب و هوایی بلک‌راک برای خدمات خاص، استفاده از شرکت BlackRock را متوقف کردند.

در تگزاس، JPMorgan Chase & Co، Bank of America و Goldman Sachs به دلیل قوانینی که سال گذشته تصویب شد شرکت‌هایی را که شرکت‌های انرژی را «بایکوت» یا «تبعیض» علیه صنعت سلاح گرم می‌کنند از انجام تجارت جدید با این شرکت منع می‌کنند، از بازار اوراق قرضه شهری کنار گذاشته شده‌اند. حالت.

در بسیاری از موارد، این اقدامات طیفی از شرکت ها را هدف قرار می دهد و توانایی آنها را برای انجام تجارت دولتی محدود می کند. اما موسسات مالی به دلیل نقش های محوری که در اقتصاد ایفا می کنند و مواضع اولیه بسیاری در مورد موضوعاتی مانند تامین مالی سوخت های فسیلی و سلاح گرم، هدف اصلی بوده اند.

جمهوری خواهان می گویند سیاست های این گونه شرکت ها، کسب و کارهای قانونی را از سرمایه محروم می کند.

مور می‌گوید: «آنها از قدرت سرمایه‌شان استفاده می‌کنند تا ایده‌ها و ایدئولوژی‌شان را به سمت ما فرو ببرند. او رهبری قانونی را به تصویب رساند که در ماه مارس تصویب شد و از تجارت با بانک‌هایی که شرکت‌های سوخت فسیلی را «بایکوت» می‌کنند، امتناع کرد و مقامات 16 ایالت دیگر را برای اتخاذ سیاست‌های مشابه دعوت کرد.

با ورود چندین شرکت مالی بزرگ برای پوشش هزینه‌های سفر کارکنانی که به دنبال سقط جنین هستند، پس از آنکه دادگاه عالی ماه گذشته حقوق فدرال سقط جنین را لغو کرد، تلاش جمهوری‌خواهان برای تحریم وال استریت به دلیل موضع‌گیری «بیدار» احتمالاً افزایش می‌یابد.

بریسکو کین، قانونگذار جمهوری‌خواه تگزاس، گفت که قصد دارد قانونی را تصویب کند تا چنین پوشش‌هایی را غیرقانونی کند و شرکت‌هایی را که آن را ارائه می‌کنند از دریافت هرگونه تجارت یا قرارداد ایالت تگزاس منع کند.

کین در ایمیلی به رویترز گفت: «هیچ شرکتی که در تگزاس تجارت می‌کند، اجازه ندارد به هیچ وجه به سقط جنین یا سفر سقط جنین یارانه بدهد.

بدون تحریم

طبق مصاحبه‌هایی که با بیش از ده‌ها منبع صنعتی، لابی‌گران بانک‌ها و وکلا انجام داده‌اند، محدودیت‌های جدید انجام طیف وسیعی از فعالیت‌های دولتی، از پذیره‌نویسی اوراق قرضه گرفته تا مدیریت وجوه دولتی، حساب‌های سپرده‌گذاری و کارت‌های اعتباری دولتی را برای شرکت‌های مالی سخت‌تر می‌کند.

داده های تدارکات عمومی نشان می دهد که چنین قراردادهایی می توانند هر کدام چندین میلیون دلار ارزش داشته باشند.

به عنوان مثال، JPMorgan، سال گذشته 3.2 میلیارد دلار اوراق قرضه تگزاس muni را پذیرفته است، در حالی که طبق داده‌های Refinitiv تاکنون 210 میلیون دلار در سال جاری بوده است. بانک آمریکا، که سال گذشته 3.7 میلیارد دلار اوراق قرضه تگزاس را پذیرفته بود، امسال هیچ کاری انجام نداده است.

در همین حال، برخی از شرکت‌های کوچک‌تر، از جمله Ramirez & Co Inc و Loop Capital Markets، امسال تا کنون بیش از 10 پله در رتبه‌بندی بازار اوراق قرضه تگزاس بر اساس ارزش معاملات افزایش یافته‌اند. مطمئناً، برخی از ایالت های تحت رهبری دموکرات ها نیز به دنبال کج کردن ترازو هستند. ایالت واشنگتن برای مؤسساتی که پروژه های سوخت فسیلی را تأمین مالی می کنند، «هزینه انعطاف پذیری آب و هوا» را ارائه کرد. کالیفرنیا در حال بررسی لایحه ای است که برنامه های بازنشستگی خود را که بزرگترین برنامه های این کشور است، از سرمایه گذاری در شرکت های سوخت فسیلی منع می کند. اما بر اساس بررسی ها و منابع، ایالت های تحت رهبری دموکرات ها اقدامات تنبیهی زیادی را دنبال نمی کنند.

جان کراسلی، یکی از شرکای K&L Gates که بر روی انرژی تمرکز دارد، گفت: «ما تعداد بیشتری از این قوانین را روی یک روی سکه یا روی دیگر خواهیم دید. این امر کار را برای مردم در این بازارها بیش از پیش دشوار خواهد کرد.»

سخنگویان شرکت های مالی فوق از اظهار نظر خودداری کردند یا به درخواست ها برای اظهار نظر پاسخ ندادند.

شرکت های مالی می گویند که هدف آنها ارائه مزایای مراقبت های بهداشتی جامع است. آنها همچنین استدلال می‌کنند که محدودیت‌های دولت هزینه‌ها را برای آمریکایی‌ها افزایش می‌دهد و با توصیف سیاست‌های خود به عنوان تحریم مخالفت می‌کنند.

به عنوان مثال، بلک راک، بزرگترین مدیر دارایی جهان و هدف مکرر حملات جمهوری خواهان، به مقامات تگزاس گفته است که در حالی که به تلاش های مختلف برای کاهش انتشار گازهای گلخانه ای پیوسته است، از شرکت های سوخت فسیلی حمایت می کند.

جوزف پیگ، معاون ارشد رئیس جمهور در این باره گفت: “اقتصاد و سیستم مالی زمانی به بهترین وجه قابل ارائه است که بانک ها در هر اندازه بتوانند تصمیمات بانکی و وام دهی خود را در مورد چگونگی پاسخگویی به نیازهای جوامع خود بر اساس مدل کسب و کار و تحمل ریسک خود اتخاذ کنند.” انجمن بانکداران آمریکا

فشار ضد بیداری

این بررسی نشان می‌دهد که اقدامات «ضد بیداری» نه تنها در مناطق مستحکم سنتی محافظه‌کاران مانند تگزاس و کنتاکی، بلکه در ایالت‌های به اصطلاح بنفش – که رأی‌دهندگان آنها دموکرات یا جمهوری‌خواه هستند – مانند آریزونا و اوهایو در حال افزایش است.

موضوعاتی که چنین اقداماتی مد نظر قرار می گیرند نیز در حال افزایش هستند.

اسلحه و انرژی در سال گذشته تمرکز تقریباً دوازده قانون و لایحه ایالتی و حداقل 30 اقدام قانونی در سال جاری بود.

اما امسال بیش از ده ها لایحه مربوط به مسائل اجتماعی و دیگر مسائل، از جمله «مفاهیم تفرقه افکنانه» مانند نظریه نژادی انتقادی – یک نظریه دانشگاهی مبنی بر اینکه تعصب نژادی در قوانین و نهادهای ایالات متحده ساخته شده است – واکسن های اجباری COVID-19 یا تحلیل رویترز نشان می دهد که استفاده از «نمره های اعتباری اجتماعی» است. دومی نظریه ای است که نشان می دهد شرکت ها ممکن است در هنگام ارائه و قیمت گذاری خدمات، تمایلات سیاسی افراد را در نظر بگیرند. برای مثال، در ماه آوریل، فلوریدا درخواست شرکت‌ها را غیرقانونی اعلام کرد که به آموزش‌هایی نیاز داشته باشند که ممکن است کارکنان را به دلیل اقدامات قبلی اعضای یک نژاد احساس «گناه» یا «آزار» کند. با رونمایی از این لایحه، ران دیسانتیس، فرماندار فلوریدا، بانک آمریکا را به عنوان یکی از شرکت‌هایی که چنین آموزش‌های بیدار انجام می‌دهند، معرفی کرد. سخنگوی بانک گفت که این مواد توسط یک سازمان غیرانتفاعی به صدها شرکت ارائه شده است و بخشی از مواد آموزشی بانک نیست.

در حالی که اقدامات بررسی شده سیاست های سقط جنین شرکتی را هدف قرار نمی دهد، کین گفت که انتظار دارد سایر ایالت های تحت رهبری جمهوری خواهان محدودیت های تجاری را برای شرکت هایی با چنین سیاست هایی دنبال کنند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.