چگونه آنیتا پوش آموزش مالی را به جهان می آورد: “بیت کوین به آنها امکان انتخاب می دهد”

[ad_1] آنیتا پوش، معلم غیرانتفاعی و پادکستر، درباره ماموریت خود برای سفر به جهان و آوردن بیت کوین به کسانی که بیشتر به آن نیاز دارند، صحبت می کند. به عنوان یک آمریکایی که در جنوب بزرگ شده ام، از کمبود دانش مالی که در جوانی داشتم شرمنده ام. بیت کوین تا زمانی که تاریخچه

کد خبر : 347693
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۰
چگونه آنیتا پوش آموزش مالی را به جهان می آورد: “بیت کوین به آنها امکان انتخاب می دهد”

[ad_1]

آنیتا پوش، معلم غیرانتفاعی و پادکستر، درباره ماموریت خود برای سفر به جهان و آوردن بیت کوین به کسانی که بیشتر به آن نیاز دارند، صحبت می کند.

به عنوان یک آمریکایی که در جنوب بزرگ شده ام، از کمبود دانش مالی که در جوانی داشتم شرمنده ام. بیت کوین تا زمانی که تاریخچه پول و معنای داشتن یک سیستم پولی همتا به همتا، غیرسیاسی و غیرسیاسی را درک کردم، برای من معنی صفر داشت. این دانش ذهن من را به بسیاری از چیزهایی که بیت کوین می تواند در رابطه با ارتقای حقوق بشر در سراسر جهان انجام دهد باز کرده است.

هر روز موارد نقض حقوق بشر بیشتر در رسانه ها گزارش می شود. از نسل کشی روهینگیا تا حمله روسیه به اوکراین و هزاران مورد دیگر در این بین. دنیایی که ما در آن زندگی می کنیم توسط حرص و آز و کسانی که از قدرت خود سوء استفاده می کنند فاسد شده است. اغلب اوقات، افراد تشنه قدرت از ارز فیات به عنوان وسیله ای برای کنترل استفاده می کنند. همانطور که گفته شد، مورد بیت کوین برای بهبود حقوق بشر دلیل شماره یک است که چرا من به بیت کوین اهمیت می دهم.

Anita Posch را وارد کنید: میزبان پادکست، نویسنده، مؤسس غیرانتفاعی و مربی بیت کوین. پوش بیش از 20 سال سابقه کار در طراحی وب و کارآفرینی آنلاین دارد و آموزش افرادی که بیشترین نیاز را به بیت کوین دارند را ماموریت زندگی خود کرده است. او به‌طور خستگی‌ناپذیر روی زمین کار کرده است و بر نیاز همه، به‌ویژه زنان، برای کنترل سواد مالی خود از طریق آموزش و کارآفرینی بیت‌کوین تأکید می‌کند.

من مطمئن هستم که با خواندن پاسخ های او به سوالات من در مورد نحوه استفاده او از آموزش بیت کوین برای توانمندسازی افراد بیشتری در سراسر جهان، الهام خواهید گرفت.

چگونه برای اولین بار در مورد بیت کوین و چه چیزی یاد گرفتید به طور مشخص شما را به آن کشاند؟

اولین باری که در مورد بیت کوین شنیدم در سال 2011 بود، در مورد آن توییت کردم، اما واقعا وارد آن نشدم، زیرا مقاله ای را خواندم و به این نتیجه رسیدم که این فقط یک پی پال دیگر است.

خب حتما مقاله بدی بود

در آوریل 2017 در یک کنفرانس صحبتی در مورد بیت کوین و بلاک چین های باز و تأثیر آتی آنها بر جامعه و فناوری شنیدم. این بار باز بودم و آماده بودم چیز جدیدی یاد بگیرم. من 20 سال کارآفرین آنلاین و طراح وب بودم و به دنبال موضوعات جالب جدید به عنوان مبنای کارم بودم. فوراً فهمیدم که یک پروتکل غیرقابل سانسور، مشارکتی، بدون مجوز و باز برای ارسال ارزش ابزاری است که می‌تواند زمینه بازی یکسانی را برای همه در سطح جهانی فراهم کند.

در آن زمان قطعاً نمی‌توانستم این را به صورت شفاهی بیان کنم، زیرا نمی‌دانستم بیت‌کوین چگونه کار می‌کند، اما تجربیات زندگی و بینش‌های من به‌عنوان سازنده فروشگاه‌ها و بازارهای آنلاین به‌عنوان نوعی قطب‌نمای داخلی برای درک اهمیت پیشگامانه بیت‌کوین عمل می‌کرد. این بار، من می خواستم بخشی از توسعه باشم و تصمیم گرفتم تمام تلاشم را برای درک و یادگیری برای تبدیل شدن به یک مربی بیت کوین به کار بگیرم.

چگونه می بینید که بیت کوین بر جوانان در کشورهایی که به آنها خدمت می کنید تأثیر مثبت می گذارد. غنا، آفریقای جنوبی، زامبیا و زیمباوه؟

من با ابتکار خود، بیت کوین برای انصاف، کار کرده ام، و از آنچه آموخته ام، بسیاری از جوانان متوجه شده اند که چگونه بیت کوین به آنها یک انتخاب، فرصتی برای مشارکت در اقتصاد جهانی، رهایی از ظلم مالی و عدم دسترسی می دهد. به توان مالی در کشورهای خود.

برای مثال افرادی که در بیت کوین اکاسی زندگی می کنند را در نظر بگیرید. من در ماه مه 2022 از آنها بازدید کردم و با آنها کار کردم. بیت کوین اکاسی یک شهرستان در خلیج موسل، آفریقای جنوبی است که در آن 11 مغازه و یک راننده تاکسی اکنون پس از ورود توسط اعضای انجمن، بیت کوین را می پذیرند. بسیاری از 5000 نفر از ساکنان آن به حساب های بانکی دسترسی ندارند یا به دلیل کارمزدهای بالا و بوروکراسی تصمیم به لغو بانک گرفته اند. جوانان ساکن در این شهرستان با دانش و آموزش عملی در مورد چگونگی تسهیل بیت کوین از جامعه خود حمایت می کنند.

مربیان آنجا حقوق خود را به بیت کوین می گیرند و آن را در مغازه های محلی خرج می کنند. اخیراً، یک فروشگاه دیگر به دلیل امنیت بالایی که بیت کوین در مقایسه با نگهداری پول نقد ارائه می دهد، درخواست کرد تا به اقتصاد بیت کوین اضافه شود. چند ماه پیش، سوپرمارکت محله، Pick n Pay، شروع به پذیرش بیت کوین نیز کرد. این بدان معناست که صاحبان فروشگاه‌ها می‌توانند از بیت‌کوین به‌دست‌آمده خود برای ذخیره مجدد مغازه‌های خود بدون نیاز به تبدیل به پول ملی استفاده کنند که باعث صرفه‌جویی در هزینه‌ها و دردسر می‌شود.

تعداد فزاینده ای از جوانان می بینند که چگونه می توانند از طریق ایجاد محتوا، مانند پلتفرم پادکست BTC ما، بیت کوین کسب کنند. میزبانی پادکست بدون از دست دادن حق چاپ خود رایگان است (مانند Anchor) و در عین حال، هر کسی می تواند بدون نیاز به اجرای گره های لایتنینگ خود، از طریق پادکست Value4Value شروع به کسب بیت کوین کند.

Value4Value به این معنی است که شنوندگان می توانند آزادانه تصمیم بگیرند که در صورت وجود، چه تعداد بیت کوین را در حین گوش دادن به پادکست برای میزبان ارسال کنند. به‌عنوان یک پادکست، نیاز به پلتفرمی را دیدم که ماهیانه 10 دلار برای میزبانی پادکست دریافت نمی‌کند، زیرا بسیاری از افراد را از اشتراک‌گذاری صدای خود محروم می‌کند.

در طول سفرهایم، به ویژه به غنا که در اولین کنفرانس پان-آفریقایی بیت کوین سخنرانی می کردم، دیدن و مشاهده تعداد زیادی از جوانان که گروه های آموزشی را راه اندازی می کنند، شگفت انگیز بود، به عنوان مثال، بیت کوین کوری در آکرا، کوه بیت کوین در کامرون یا زنان- متمرکز بیت کوین دادا در کنیا. من در حال حاضر روی یک برنامه مربیگری آنلاین به نام “Crack The Orange” برای افراد تازه کار و رهبران جامعه کار می کنم تا درک گسترده تری از بیت کوین به دست آورند تا آن را با اعضای جامعه خود به اشتراک بگذارند. با ابتکار غیرانتفاعی من، Bitcoin For Fairness، ما از زنان جوان حمایت می کنیم تا گروه آموزشی خود را در زامبیا ایجاد کنند.

چهار بنیانگذار آفریقایی قلعه، برنامه ای که برای آموزش نسل بعدی توسعه دهندگان بیت کوین و لایتنینگ آفریقایی طراحی شده است، خود جوانان الهام بخش و رویایی هستند. همه این ابتکارات به ایجاد شغل و ثروت کمک می کند و تأثیر شبکه ای مثبت در زمین خواهد داشت.

معمولاً به کسانی که بیت کوین را نادیده می گیرند، به خصوص نزدیکان شما (مانند دوستان نزدیک و غیره) چگونه پاسخ می دهید؟

در چند سال گذشته، من سعی کرده ام مخالفان را در توییتر یا سایر پلتفرم های رسانه ای با استدلال، حقایق و با به اشتراک گذاشتن تجربیات کاربران بیت کوین آفریقایی و آمریکای جنوبی در پادکست خود “The Anita Posch Show” آموزش دهم.

من متوجه شدم که اگر پاسخ دهنده قبلاً تصمیم خود را گرفته باشد، برنده شدن در یک بحث به راحتی امکان پذیر نیست. هر پاسخی که می دهید با نظرات و برداشت خود آنها مخالفت می کند. من هرگز سعی نکردم کسی را متقاعد کنم. اگر افراد حاضر شدند و به موضوع علاقه مند شدند، توضیح می دهم و حمایت می کنم. اگر نه، پس من موضوع را لمس نمی کنم. در مورد دوستان من هم همینطور است. اکثر آنها ایده های خاص خود را در مورد بیت کوین دارند و زمان یا علاقه ای را برای یادگیری صرف نمی کنند. تعداد انگشت شماری از دوستان نزدیک من به دنبال راهنمایی من بوده اند و کار را انجام داده اند. فکر می کنم امروز خیلی راضی هستند.

به نظر شما، چرا بستن شکاف جنسیتی در علاقه و پذیرش بیت کوین مهم است؟

در ابتدا بگذارید اعداد صحبت کنند. از 1.7 میلیارد نفر بدون بانک در سراسر جهان، 57 درصد زن هستند.

طبق گزارش انجمن اقتصادی آمریکا:

“تنها در ایالات متحده آمریکا تقریباً 8.4 میلیون خانوار آمریکایی فاقد بانک هستند و 24.2 میلیون خانواده دیگر در ایالات متحده به عنوان کم بانک طبقه بندی می شوند. زنان سیاهپوست به طور قابل توجهی بیشتر از مردان سیاهپوست یا هر گروه دیگری بدون بانک یا دارای بانک ضعیف هستند. علاوه بر این، ما ثروت محدودی پیدا می کنیم. زنان سیاهپوست بیشتر به عنوان دلیل اصلی عدم تعامل آنها با سیستم بانکی اشاره می کنند.”

و با توجه به WTW:

بین مردان و زنان در دوران بازنشستگی شکاف قابل توجهی در ثروت جنسی وجود دارد. انتظار می‌رود زنان در سراسر جهان پس از بازنشستگی تنها 74 درصد از ثروت مردان را جمع کنند.»

هفتاد و پنج اقتصاد در سطح جهان “هنوز حقوق زنان را برای مدیریت دارایی ها محدود می کنند.” کشورهایی هستند که در آنها زنان اجازه ندارند دارایی داشته باشند یا آن را به ارث ببرند – آنها هرگز صاحب زمینی نخواهند بود که می تواند به عنوان وثیقه برای درخواست وام یا حمایت از مشاغل غیررسمی آنها استفاده شود. این بیشتر در کشورهای خاورمیانه، شمال آفریقا، جنوب آسیا، جنوب صحرای آفریقا، شرق آسیا و اقیانوسیه رخ می دهد.

در حالی که زنان در دهه های اخیر در بسیاری از جوامع از حقوق یکسانی برخوردار شده اند، به طور کلی، زنان همچنان با تبعیض گسترده بر اساس جنسیت مواجه هستند. این نابرابری منجر به طرد شدن از سیستم مالی می‌شود، به دلیل فقدان ثروت یا به دلیل اینکه زنان نمی‌توانند شناسنامه تهیه کنند، که برای بانکی بودن ضروری است.

بیت کوین تا جایی که تبعیض قائل نمی شود منصفانه است. هر کسی می تواند بدون نیاز به نشان دادن شناسه یا نیاز به ثروتمند بودن از آن استفاده کند. حداقل محدودیتی برای استفاده از بیت کوین وجود ندارد. هر کسی می تواند از طریق کار خود بیت کوین کسب کند. کسب بیت کوین به استاندارد تبدیل خواهد شد.

با آموزش زنان و دختران در مورد بیت‌کوین، می‌توانیم از آنها در کاهش شکاف ثروت جنسیتی حمایت کنیم، در صورتی که ارزش بیت‌کوین را فقط در بلندمدت افزایش دهیم. با این وجود بیت کوین می تواند تنها یک ابزار باشد، شکاف ثروت را به طور جادویی از بین نمی برد، زیرا مردان اکنون منابع بیشتری دارند، به همین دلیل می توانند بیت کوین بیشتری نیز کسب کنند یا بخرند. به همین دلیل است که تا زمانی که بیت کوین در مراحل ابتدایی است، آموزش زنان و دختران در اسرع وقت ضروری است، از این رو آوردن آموزش به جنوب جهانی به ویژه برای زنان، جامعه دگرباشان و فعالان حقوق بشر، تمرکز قوی بیت کوین برای انصاف است.

با بسته شدن اخیر پلتفرم همتا به همتا (P2P) Paxful، چه گزینه های دیگری برای خرید و فروش بیت کوین در کشورهایی که صرافی متمرکز وجود ندارد، موفق بوده اید؟

چندین گزینه P2P دیگر برای خرید و فروش بیت کوین بدون نیاز به نشان دادن شناسه وجود دارد که یک محافظت مهم از حریم خصوصی است. آنها ممکن است در سطح جهانی قابل دسترسی نباشند، به همین دلیل است که تبادل واقعی، روی زمین و همتا به همتا گزینه شماره یک در کشورهای آفریقایی است. گزینه دیگر کوپن های بیت کوین یا کارت های هدیه هستند. و بهترین کار این است که با درخواست از کارفرما یا مشتریان خود برای پرداخت بیت کوین به شما یا ایجاد محتوای آنلاین ارزشمند مانند پادکست یا رسانه های دیگر، بیت کوین به دست آورید.

اما لیستی از پروژه های تبادل P2P که من موفق شده اند شامل موارد زیر است:

  • هودل هودل
  • Bisq
  • آگورا دسک
  • RoboSats
  • بیت کوین هلو
  • هیچکس

این یک پست مهمان توسط بکا براچر است. نظرات بیان شده کاملاً متعلق به خود آنها است و لزوماً نظرات BTC Inc یا مجله Bitcoin را منعکس نمی کند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.