چون دولت کمونیست چین از بیت کوین خوشش نمی ‌آید، من آن را دوست دارم / وقتی سیاستمداران مانند ملوانان مست پول خرج می ‌کنند، بیت کوین جذاب‌ می شود!

[ad_1] هوشمند نیوز – حسین عسکری؛ سناتور ایالات متحده، تد کروز گفته است که او به طرز باورنکردنی نسبت به بیت‌کوین خوشبین و همچنان معتقد است بینشی که منجر به ایجاد بیت‌کوین شد هنوز خارق العاده است. کروز در اظهارات خود در رویدادی که توسط موسسه سیاست بیت‌کوین برگزار شد، اصرار داشت که بیت‌کوین آلفا

کد خبر : 353880
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۹:۱۲
چون دولت کمونیست چین از بیت کوین خوشش نمی ‌آید، من آن را دوست دارم / وقتی سیاستمداران مانند ملوانان مست پول خرج می ‌کنند، بیت کوین جذاب‌ می شود!

[ad_1]

هوشمند نیوز – حسین عسکری؛ سناتور ایالات متحده، تد کروز گفته است که او به طرز باورنکردنی نسبت به بیت‌کوین خوشبین و همچنان معتقد است بینشی که منجر به ایجاد بیت‌کوین شد هنوز خارق العاده است.

کروز در اظهارات خود در رویدادی که توسط موسسه سیاست بیت‌کوین برگزار شد، اصرار داشت که بیت‌کوین آلفا حوزه رمزارز است، زیرا رتبه اول را دارد و بر رمزارزهای دیگر مسلط‌ است.

اظهارات این سناتور جمهوری‌خواه از تگزاس در زمانی بیان شد که دولت بایدن در مبارزه خود با صنعت کریپتو همه تلاش خود را کرده است.

همانطور که توسط Bitcoin.com News از آغاز سال ۲۰۲۳ گزارش شده است، مقامات و آژانس‌های ایالات متحده نهادهای رمزارزی را به عنوان بخشی از مبارزات خود علیه کریپتو  هدف قرار داده‌اند.

علاوه بر این کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) اتهامات سنگینی را به رمزارزها وارد کرده است، از فروش غیرقانونی اوراق بهادار به شهروندان آمریکایی گرفته تا تبلیغ آنها بدون مجوزهای لازم.

تد کروز و بیت کوین

در پاسخ به سرکوبی که توسط SEC رهبری می‌شود، سناتورهای جمهوری‌خواه از جمله تد کروز، گری گنسلر، رئیس این نهاد نظارتی را به شدت مورد انتقاد قرار دادند. علاوه بر این سناتور سینتیا لومیس، حامی و سرمایه‌گذار بیت‌کوین نیز نارضایتی خود را از رویکرد مقررات ارز دیجیتال SEC ابراز کرد.

بیت کوین یک محافظ در برابر تورم

در همین حال، کروز در سخنرانی خود در رویداد موسسه سیاست بیت کوین توضیح داد که چرا او و بسیاری دیگر به بیت‌کوین جذب می‌شوند.

کروز گفت: یکی از جذابیت‌های بیت‌کوین این است که پوششی در برابر تورم است، به‌ویژه زمانی که شما سیاستمداران غیرمسئول در واشنگتن دارید که مانند ملوانان مست پول خرج می‌کنند.

کروز افزود که چاپ تریلیون‌ها دلار در دو سال گذشته منجر به تورم قابل توجهی شده است. به گفته کروز، از آنجایی که بیت‌کوین کمتر مستعد کنترل دولت است، بنابراین می‌تواند به عنوان یک گزینه مهم در برابر هدر رفتن هزینه‌های دولت عمل کند.

سناتور تگزاس همچنین ادعا کرد که او بیت‌کوین را به همان دلیلی که دولت کمونیستی چین بیت کوین را دوست ندارد، دوست دارد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.