چه چیزی AAAFx را به یک کارگزار قابل اعتماد تبدیل می کند؟

[ad_1] AAAFx، بخش کارگزاری قابل اعتماد فارکس و CFD از گروه Finvasia، بار دیگر در کانون توجه رسانه ها قرار گرفته است. با ورود به عرصه مالی در سال 2008، AAAFx نشان داد که سنتی بودن به معنای بسیار بیشتر از دستکاری در لبه‌های گذشته است، بلکه به مجموعه‌ای از ارزش‌ها و دستوراتی که اکثر

کد خبر : 326785
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۷
چه چیزی AAAFx را به یک کارگزار قابل اعتماد تبدیل می کند؟

[ad_1]

AAAFx، بخش کارگزاری قابل اعتماد فارکس و CFD از گروه Finvasia، بار دیگر در کانون توجه رسانه ها قرار گرفته است. با ورود به عرصه مالی در سال 2008، AAAFx نشان داد که سنتی بودن به معنای بسیار بیشتر از دستکاری در لبه‌های گذشته است، بلکه به مجموعه‌ای از ارزش‌ها و دستوراتی که اکثر ارائه‌دهندگان خدمات مالی امروزی به دنبال آن هستند، صادق است.

متعهد به ارزش‌هایی مانند برتری، یکپارچگی، شفافیت و صداقت، رهبر صنعت مالی با ارائه بیش از 500 ابزار قابل معامله در همه پلتفرم‌هایش: MT4، MT5 و ActTrader (در حال حاضر فقط برای مشتریان جهانی در دسترس است) شگفت‌زده می‌کند. ).

سطوح اهرم رقابتی و اسپردهای بسیار پایین در تمام طبقات دارایی، از جمله جفت ارز، ارزهای دیجیتال، کالاها، سهام و سایر دارایی های محبوب موجود با AAAFx به عنوان CFD.

این شرکت مالی با تأکید فراوان بر خدمات مشتری متناسب، بارها و بارها ثابت کرده است که می تواند به سرعت با وضعیت موجود جدید سازگار شود. این کارگزاری در سال‌های گذشته به دلیل توانایی متمایز خود در جذب پویایی بازار و بازتاب آن از طریق فناوری جدید و ارائه محصولات مالی، جذابیت قابل توجهی به دست آورده است.

در بخش فناوری، ادغام اخیر پلتفرم نوآورانه ActTrader، سطح دسترسی به خدمات مالی و تجربه کاربری ساده از ورود به بازار را افزایش می دهد. “طراحی شده با در نظر گرفتن معامله گران” آن را به طور قابل توجهی “تجربه معاملات را هموار می کند و به معامله گران یک دید واحد از عملکرد پرتفوی خود را در زمان واقعی ارائه می دهد”سومش کاپوریا، رئیس توسعه کسب و کار در AAAFx گفت.

ما در هنگام ادغام ActTrader به همه چیز فکر کرده ایم. طراحی یکنواخت UX/UI باعث می شود معامله گران ما مدت بیشتری را درگیر خود نگه دارند، زیرا اکنون می توانند پنجره ها و فیلدها را به دلخواه خود اضافه یا جدا کنند. علاوه بر این، تنوع شاخص ها و ابزارهای هوشمندی که این پلتفرم دارد، آنها را با فرصت های موجود به روز نگه می دارد. این هرگز قبلاً ممکن نبود.» او اضافه کرد.

از زمان آغاز به کار، AAAFx با چشم انداز ارائه خدمات مالی مقرون به صرفه و جامع به همه، بدون توجه به جایی که آنها در سفر سرمایه گذاری یا تجاری خود هستند، هدایت شده است. با وفادار ماندن به این چشم انداز، این شرکت یک محیط معاملاتی جذاب و بدون کمیسیون طراحی کرده است که توسط فناوری پیشرفته پشتیبانی می شود که به معامله گران کنترل کامل بر پرتفوی خود را می دهد.

ما به تجارت عادلانه و شفاف اعتقاد داریم. به همین دلیل است که ما به معامله‌گران خود بهترین شرایط ممکن، قیمت‌های فوق‌العاده رقابتی و انبوهی از ابزارها و منابع معاملاتی را برای شروع آنها ارائه می‌کنیم.» گوربیر سینگ، رئیس توسعه تجارت گفت.

نیروگاه تجارت اجتماعی یکپارچه، ZuluTrade، در کنار ماشین حساب های معاملاتی، تقویم اقتصادی و شاخص های پیشرفته به معامله گران اجازه می دهد تا تجربه خود را سفارشی کنند و با اطمینان در بازارهای مالی حرکت کنند.

تحت پوشش مقررات متعدد در سراسر حوزه های قضایی برجسته در سراسر جهان، AAAFx دارای مجوز از کمیسیون بازار سرمایه یونان (HCMC)، اداره رفتار بخش مالی (FSCA) و مرجع خدمات مالی سنت وینسنت و گرنادین (SVGFSA) است و خدمات خود را به هزاران نفر ارائه می کند. معامله گران در 176 کشور.

در راستای مقررات خود، AAAFx وجوه مشتریان را در حساب های جداگانه ای که نزد بانک های سطح بالا در سراسر جهان نگهداری می کند، ایمن نگه می دارد. به این ترتیب، این شرکت تمام اقداماتی را انجام داده است که وجوه مشتری به وضوح از سرمایه خود جدا شود و به معامله گران حمایت از سرمایه مورد نیاز آنها را ارائه دهد. علاوه بر این، AAAFx تحت ممیزی های داخلی و خارجی منظم قرار می گیرد تا اطمینان حاصل شود که همه پروتکل ها و بهترین شیوه ها رعایت می شوند.

ما هیچ چیز را به شانس واگذار نمی کنیم. هر کوتاهی ممکن است برای ما گران تمام شود. به همین دلیل است که ما سخت‌گیرانه‌ترین قوانین و بهترین شیوه‌های مالی را به کار می‌گیریم تا امنیت و شفافیتی را که برای پیشرفت به مشتریان خود نیاز دارند، ارائه دهیم.» سینگ برجسته کرد.

این رویکرد اخلاقی در تجارت برخی از جوایز مورد علاقه AAAFx را در این صنعت تضمین کرد. در سال 2022، این شرکت در میان سایر ارائه دهندگان خدمات مالی پیشرو به عنوان برجسته بود بهترین ارائه دهنده خدمات FX در نمایشگاه فارکس دبی، شفاف ترین کارگزار در جوایز نهایی فین تک 2022، و بهترین کارگزار CFD (MEA) در مراسم امسال UF AWARDS MEA که نمایشگاه iFX EXPO دبی را به پایان رساند.

برای اطلاعات بیشتر به https://aaafx.com/ مراجعه کنید

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.