چه چیزی در این عکس از بقیه متفاوت است؟

[ad_1] اگر فکر می کنید چشمان تیزبینی دارید مطمئنا می‌توانید این چالش ساده و در عین حال جذاب را حل کنید. در این تصویر شما باید تفاوت درون تصویر را پیدا کنید. آیا می‌توانید بفهمید چه چیزی در این تصویر از بقیه متفاوت تر است؟ بیایید به تصویر نگاه کنیم! تست های هوش همیشه بینش

کد خبر : 451614
تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۳
چه چیزی در این عکس از بقیه متفاوت است؟

[ad_1]

تست هوش

اگر فکر می کنید چشمان تیزبینی دارید مطمئنا می‌توانید این چالش ساده و در عین حال جذاب را حل کنید. در این تصویر شما باید تفاوت درون تصویر را پیدا کنید. آیا می‌توانید بفهمید چه چیزی در این تصویر از بقیه متفاوت تر است؟

بیایید به تصویر نگاه کنیم!

تست هوشتست های هوش همیشه بینش شگفت انگیزی از نحوه عملکرد مغز را نشان می‌دهد. ترکیب خاصی از رنگ، نور و الگوها می تواند مغز ما را فریب داده و قدرت بصری ما را به چالش بکشد. در این تصویر نیز شما باید از قدرت بینایی استفاده کنید و تفاوت درون تصویر را پیدا کنید!

آیا موفق به یافتن تفاوت درون تصویر شدید؟

تصویر ستون ها و ردیف هایی است که چند آتش نشان ایستاده است و شما باید بفهمید چه چیزی بین آن ها متفاوت است. آیا می‌توانید در طول 5 ثانیه به جواب درست دست پیدا کنید.

حالا با دقت به تصویر زیر نگاه کنید و بگویید در این عکس چه چیزی از بقیه متفاوت تر است. اگر با دقت و با تمرکز بالا به تصویر نگاه کنید خیلی زود موفق به یافتن تفاوت خواهید شد.

تست هوش

قدرت بینایی و مهارت جزئی نگری

قدرت بینایی پیچیده‌تر از چیزی است که فکرش را بکنید. مسیر انتقال سیگنال‌های حس بینایی به قشر بینایی مغز، فرایندی فوق العاده پیچیده است. به همین دلیل اطلاعات بصری از چشم تا رسیدن به مغز مسیر طولانی را طی می‌کند تا مغز و ذهن شما بتواند روی درک و تشخیص آن تمرکز کند. بسته به عکس و مشاهدات چشم، لایه‌های تصویر ممکن است متفاوت نمایش داده شوند. به همین دلیل شما آنچه را در توهمات فیزیولوژیکی می‌بینید، خیلی متفاوت‌تر از خود واقعی‌اش است. این تصاویر حاوی چندین نمونه از یک الگو یا تصویر هستند. آنچه هم سرگرم کننده است هم گیج کننده.

جواب تست هوش

خوب اگر جزء کسانی هستید که به جواب درست رسیده اید، به شما تبریک می‌گوییم اما اگر هنوز به دنبال جواب می‌گرذید، بهتر است به تصویر زیر نگاه کنید:

تست هوش

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از تست هوش امروز لذت برده باشید. شما می‌توانید از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه به حل جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها بپردازید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.