چه چیزی برای پوند بریتانیا پس از شاخص قیمت مصرف کننده در بریتانیا تغییر کرده است؟ GBP/USD، EUR/GBP، GBP/AUD تنظیمات قیمت

[ad_1] پوند انگلیس در مقابل دلار آمریکا، یورو، دلار استرالیا – تنظیمات قیمت: GBP/USD از مقاومت کلید عقب نشینی کرده است. GBP/AUD خطر عقب نشینی جزئی از شرایط خرید بیش از حد را به همراه دارد. یک ته دوتایی جزئی EUR/GBP. کشف کنید که چه نوع معامله گر فارکس هستید به نظر می رسد که

کد خبر : 377102
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۲ - ۷:۴۱
چه چیزی برای پوند بریتانیا پس از شاخص قیمت مصرف کننده در بریتانیا تغییر کرده است؟  GBP/USD، EUR/GBP، GBP/AUD تنظیمات قیمت

[ad_1]

پوند انگلیس در مقابل دلار آمریکا، یورو، دلار استرالیا – تنظیمات قیمت:

  • GBP/USD از مقاومت کلید عقب نشینی کرده است.
  • GBP/AUD خطر عقب نشینی جزئی از شرایط خرید بیش از حد را به همراه دارد.
  • یک ته دوتایی جزئی EUR/GBP.

کشف کنید که چه نوع معامله گر فارکس هستید

به نظر می رسد که پوند انگلیس در برابر همتایان خود اندکی عقب نشینی کند، به دنبال شواهدی مبنی بر اینکه فشارهای قیمتی در بریتانیا در نهایت از سطوح بالا تعدیل می شود.

داده ها نشان می دهد که تورم در ماه ژوئن به 7.9 درصد در مقایسه با 8.2 درصد پیش بینی شده و 8.7 درصد در ماه می کاهش یافته است. تورم اصلی از 7.1 درصد در ماه می به 6.9 درصد در سال گذشته کاهش یافت. در نتیجه، انتظارات نرخ معیار پایانه بانک انگلستان تا پایان سال به حدود 5.8 درصد کاهش یافته است، از اندکی بیش از 6 درصد در روز سه شنبه و 5 درصد در حال حاضر.

همچنین، احتمالاً این بدان معناست که BOE در نشست بعدی خود در ماه اوت به جای 50 واحد پایه، 25 واحد پایه حرکت خواهد کرد. اما این سوگیری همچنان برای نرخ‌های بالاتر است، زیرا تورم اصلی در میان اقتصادهای G7 بالاترین میزان است و بسیار بالاتر از هدف 2 درصدی BOE است و از دیدگاه سیاست پولی مطلق (سطح نرخ‌های بهره پایانی) و نسبی (بالقوه برای انقباض بیشتر) در مقایسه با برخی از همتایان خود، نزولی پوند را پشتیبانی می‌کند.

نمودار هفتگی GBP/USD

image1.png

نمودار ایجاد شده توسط مانیش جرادی با استفاده از TradingView

پوند/دلار آمریکا: فشار صعودی در کوتاه مدت در حال کاهش است

از منظر روند، روند گسترده تر GBP/USD همچنان بالاست، همانطور که نمودارهای شمعدانی روزانه با کد رنگی نشان می دهند. با این حال، شرایط خرید بیش از حد به همراه موقعیت بلند مدت سوداگرانه (حدوداً بالاترین سطح از سال 2014) با توجه به اینکه این جفت در میانگین متحرک 200 هفته ای با مقاومت سخت مواجه شده است، خطر تثبیت را افزایش می دهد.

نمودار روزانه GBP/USD

image2.png

نمودار ایجاد شده توسط مانیش جرادی با استفاده از TradingView; یادداشت ها در پایین صفحه

اما در حال حاضر، GBP/USD روی میانگین متحرک دوره 89، تقریباً مصادف با خط روند صعودی از پایان ژوئن است. هر شکستی در زیر تایید می کند که فشار صعودی کوتاه مدت محو شده است و به طور بالقوه دروازه ها را به سمت پایین ترین سطح ژوئن 1.2600 باز می کند.

نمودار 240 دقیقه ای GBP/USD

image3.png

نمودار ایجاد شده توسط مانیش جرادی با استفاده از TradingView

فراتر از بازه زمانی روزانه، از منظر میان‌مدت، افزایش این ماه به بالاترین سطح یک ساله در ماه مه، توالی بالا-بالاتر-پایین را از اواخر سال 2022 تأیید کرد و درها را برای برخی از دستاوردهای میان‌مدت باز گذاشت. (نگاه کنید به «پند بریتانیا شناور پیش از BOE: چقدر صعودی تر؟»، منتشر شده در 8 می).

نمودار روزانه EUR/GBP

image4.png

نمودار ایجاد شده با استفاده از TradingView

EUR/GBP: محرک های جزئی دو طرفه

صعود EUR/GBP به بالاتر از اوج پایان ژوئن یعنی 0.8635، باعث ایجاد دو برابری جزئی شده است (کمترین سطح ژوئن و اوایل ژوئیه) – همانطور که در به روز رسانی قبلی مشخص شد. نگاه کنید به “پوند بریتانیا در آستانه CPI بریتانیا: GBP/USD، EUR/GBP، GBP/JPY اقدام قیمت،” 18 جولای. پیش از این، کاهش EUR/GBP در هفته‌های اخیر حول محور حمایت کلیدی در پایین‌ترین سطح دسامبر 0.8545 متوقف شد.

نمودار روزانه GBP/AUD

image5.png

نمودار ایجاد شده با استفاده از TradingView

GBP/AUD: حرکت صعودی در حال حاضر در حال محو شدن است

واگرایی مومنتوم منفی (افزایش قیمت مرتبط با رکود در شاخص قدرت نسبی 14 روزه) نشان می دهد که رالی GBP/AUD در حال از دست دادن بخار است زیرا سقف حیاتی را روی خط روند افقی از سال 2021 در حدود 1.9200 آزمایش می کند. این احتمال وجود دارد که این متقاطع با یک سوگیری نزولی در کوتاه مدت تثبیت شود. هر شکستی به زیر بالشتک فوری حول پایین‌ترین سطح ژوئن 1.8500 نشان‌دهنده این است که فشار صعودی کوتاه‌مدت محو شده است و به طور بالقوه دری را به سمت میانگین متحرک 200 روزه (در حدود 1.8230) باز می‌کند.

توجه: نمودار(های) کد رنگی بالا بر اساس شاخص های روند/تکانه است تا سوگیری های ذهنی در شناسایی روند به حداقل برسد. این تلاشی برای تفکیک مراحل صعودی در مقابل نزولی، و تثبیت در یک روند در مقابل معکوس کردن یک روند است. شمع های آبی نشان دهنده فاز صعودی هستند. شمع های قرمز نشان دهنده فاز نزولی هستند. شمع های خاکستری به عنوان فازهای تثبیت (در یک فاز صعودی یا نزولی) عمل می کنند، اما گاهی اوقات تمایل دارند در پایان یک روند شکل بگیرند. رنگ‌های شمع پیش‌بینی‌کننده نیستند – آنها فقط روند فعلی را بیان می‌کنند. در واقع، رنگ شمع می تواند در نوار بعدی تغییر کند. الگوهای کاذب می توانند در حدود میانگین متحرک 200 دوره ای، حول حمایت/مقاومت، و/یا در یک بازار جانبی/متوقف رخ دهند. نویسنده صحت اطلاعات را تضمین نمی کند. عملکرد گذشته است، نشان دهنده عملکرد آینده نیست. کاربران اطلاعات این کار را با مسئولیت خود انجام می دهند.

پیشنهاد مانیش جرادی

پیش بینی سهام رایگان خود را دریافت کنید

— نوشته شده توسط مانیش جرادی، استراتژیست DailyFX.com

— با جرادی در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @JaradiManish



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.