چه چیزی اشتباه پیش رفت؟ – اخبار بیت کوین نیوز

[ad_1] Nayib Bukele، رئیس السالوادور و از علاقه مندان سرسخت بیت کوین، مجموعه ای از پیش بینی ها را در مورد رفتار بیت کوین و اکوسیستم کریپتو در سال گذشته تدوین کرد. اینها شامل قیمت بالای بیت کوین، تأثیر ارز دیجیتال بر انتخابات ایالات متحده، انتشار اوراق قرضه آتشفشانی و همچنین ساخت شهر بیت کوین

کد خبر : 301431
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۴:۳۰
چه چیزی اشتباه پیش رفت؟  – اخبار بیت کوین نیوز

[ad_1]

Nayib Bukele، رئیس السالوادور و از علاقه مندان سرسخت بیت کوین، مجموعه ای از پیش بینی ها را در مورد رفتار بیت کوین و اکوسیستم کریپتو در سال گذشته تدوین کرد. اینها شامل قیمت بالای بیت کوین، تأثیر ارز دیجیتال بر انتخابات ایالات متحده، انتشار اوراق قرضه آتشفشانی و همچنین ساخت شهر بیت کوین بود. با این حال، او علامت بسیاری از آنها را از دست داد.

پیش بینی های بوکل برای سال 2022

رئیس‌جمهور السالوادور، نایب بوکله، یکی از بزرگترین مروج بیت‌کوین در لاتام، و مردی که در پس پذیرش بیت‌کوین به‌عنوان پول قانونی در کشورش بود، یک سری پیش‌بینی‌ها درباره دنیای ارزهای دیجیتال و حرکت‌های آن برای سال 2022 انجام داد. پیش‌بینی‌ها موضوعاتی مانند قیمت‌گذاری بیت‌کوین، تأثیر بیت‌کوین بر سیاست، و همچنین توسعه چندین تحول خاص السالوادور مرتبط با بیت‌کوین را مورد بررسی قرار دادند.

اولین پیش‌بینی، که در الف توییت در 1 ژانویه 2022، با قیمتی که بیت کوین به آن می رسید، که توسط Bukele حدود 100000 دلار محاسبه شد، ارتباط داشت. این درست نشد، زیرا حداکثر قیمتی که BTC به آن رسید حدود 47500 دلار بود.

دومین پیش‌بینی بوکله بیان می‌کرد که دو کشور دیگر بیت‌کوین را به‌عنوان ارز قانونی استفاده خواهند کرد. این نیز به واقعیت تبدیل نشد. با این حال، سنت کیتس و نویس اعلام کرد که در حال بررسی امکان تبدیل بیت کوین کش (BCH) به صورت نقدی قانونی تا مارس 2023 است، همانطور که نخست وزیر ترنس درو در نوامبر اعلام کرد «پس از تضمین امنیت کشور و مردم ما». 12.

پیش‌بینی دیگر این بود که بیت‌کوین «در انتخابات امسال ایالات متحده به یک موضوع اصلی انتخاباتی تبدیل خواهد شد». در حالی که مسائل مربوط به بیت کوین بخشی از چشم انداز سیاسی و نظارتی ایالات متحده در طول سال 2022 بوده است، بیشتر با از بین رفتن FTX در طی این دو ماه گذشته، این پیش بینی نیز تا حد زیادی علامت خود را از دست داد.


پیش بینی های خاص السالوادور

نیمه دوم پیش‌بینی‌هایی که بوکله انجام داد، بیشتر به مسائل مربوط به سالوادور مربوط می‌شد، از جمله وضعیت اوراق قرضه آتشفشانی، که توسط دولت برای تامین مالی ساخت بیت‌کوین سیتی منتشر می‌شد، و همچنین با ساخت و ساز شهر. خود

چهارمین پیش بینی که بوکل بیان کرد این بود که ساخت شهر بیت کوین، شهری با انرژی زمین گرمایی و دوستدار استخراج بیت کوین، از سال گذشته آغاز خواهد شد. با این حال، این نیز محقق نشد، با یکی از آخرین اظهارات مربوط به ساخت آن در 9 ژانویه 2022، زمانی که Bukele توضیح داد که چاه‌های زمین گرمایی بیشتری حفر می‌کنند تا انرژی مورد نیاز برای اداره شهر را تامین کنند.

این همچنین به پنجمین پیش‌بینی او مربوط می‌شود، که توضیح داد که اوراق قرضه آتشفشان بیش از حد مجاز خواهد بود. با این حال، انتشار اوراق قرضه آتشفشانی در سال 2022 اتفاق نیفتاد و الخاندرو زلایا، وزیر خزانه داری، تعویق انتشار را به دلیل درگیری روسیه و اوکراین و سقوط بازار ارزهای دیجیتال مقصر دانست. در ماه سپتامبر، پائولو آردوینو، مدیر ارشد فناوری Bitfinex نیز اظهار داشت که این اوراق به تعویق خواهد افتاد زیرا قوانین حمایت کننده از انتشار هنوز آماده نیستند.

ششمین و آخرین پیش بینی آن غافلگیری را در کنفرانس بیت کوین که در آوریل در میامی برگزار شد، نشان می دهد. با این حال، بوکله نتوانست به نظر می رسد در این رویداد، در حالی که السالوادور با هجوم خشونت‌های گروهی مواجه شد که در ماه مارس آغاز شد، با پاسخی از سوی دولت که از سوی سازمان ملل به عنوان «بی‌رحمانه و غیرانسانی» شناخته شد.

برچسب ها در این داستان

2022، شهر بیت کوین، کنفرانس بیت کوین، قیمت بیت کوین، السالوادور، ftx، خشونت باند، انرژی زمین گرمایی، مناقصه قانونی، ناییب بوکل، پیش بینی ها، پیش بینی ها، اوراق قرضه آتشفشانی

نظر شما در مورد پیش بینی نایب بوکله، رئیس جمهور السالوادور برای سال 2022 چیست؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

سرجیو گوشنکو

سرجیو یک روزنامه نگار ارز دیجیتال مستقر در ونزوئلا است. او خود را دیر به بازی توصیف می کند و زمانی که افزایش قیمت در دسامبر 2017 اتفاق افتاد وارد حوزه رمزنگاری شده است. او با داشتن سابقه مهندسی کامپیوتر، زندگی در ونزوئلا و تحت تأثیر رونق ارزهای دیجیتال در سطح اجتماعی، دیدگاه متفاوتی را ارائه می دهد. در مورد موفقیت کریپتو و اینکه چگونه به افراد بدون بانک و محروم کمک می کند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.