چه سطوح فنی باعث می شود جفت ارزهای اصلی وارد هفته معاملاتی جدید شوند

[ad_1] ویدیوهای زیر به شما کمک می کند تا برای هفته معاملاتی جدید آماده شوید. حتما آنها را لایک کنید و اگر احساس لیاقت دارید به اشتراک بگذارید. همه حمایت ها قدردانی می شود. اگر نظری دارید به این پست یا ویدیوها اضافه کنید. آخر هفته ای امن و عالی داشته باشید. EURUSD: روز جمعه،

کد خبر : 378116
تاریخ انتشار : شنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۴
چه سطوح فنی باعث می شود جفت ارزهای اصلی وارد هفته معاملاتی جدید شوند

[ad_1]

ویدیوهای زیر به شما کمک می کند تا برای هفته معاملاتی جدید آماده شوید. حتما آنها را لایک کنید و اگر احساس لیاقت دارید به اشتراک بگذارید. همه حمایت ها قدردانی می شود. اگر نظری دارید به این پست یا ویدیوها اضافه کنید.

آخر هفته ای امن و عالی داشته باشید.

EURUSD: روز جمعه، EURUSD به هدف 38.2% در جلسه ایالات متحده در 1.1106 کاهش یافت، اما خریداران حمایتی را در آنجا یافت. این یک سطح کلیدی برای ورود به هفته جدید نیز خواهد بود. بانک مرکزی اروپا و فدرال رزرو هر دو نرخ بهره را در این هفته افزایش خواهند داد که بسته به صحبت های بانک مرکزی، به رشد این جفت ارز کمک می کند.

USDJPY: BOJ در این هفته نیز تشکیل جلسه می دهد و شیب تغییری در سیاست نیست، اما خواهیم دید که آیا آنها به سمت YCC بیشتری متمایل می شوند یا خیر. در روز جمعه، این جفت به سمت پایین حرکت کرد تا نقطه میانی 50 درصدی آخرین حرکت نزولی را در 141.149 آزمایش کند و به سمت بالاتر برگشت. سطح 141.45 نیز یک سطح فشارسنج برای خریداران و فروشندگان در هفته جدید است. منطقه 142.07 هدف صعودی بعدی است. خریداران کنترل بیشتری دارند.

GBPUSD: GBPUSD در روز جمعه به زیر ناحیه نوسانی به زیر 1.2635 و 1.26486 سقوط کرد. قیمت تا 50% از حرکت صعودی از پایان ژوئن در 1.28658 حرکت کرد و در جلسه ایالات متحده متوقف شد. 50 درصد یک فشارسنج کلیدی برای خریداران و فروشندگان در هفته معاملاتی جدید خواهد بود.

USDCHF: USDCHF در روز پنجشنبه هفته گذشته بالاتر از MA 200 ساعته معامله شد که اولین بار از 6 ژوئیه بود. این امر اهمیت MA را در آینده افزایش می دهد. با این اوصاف، این جفت همچنان زیر پایین ترین سطح سال 2014 در 0.8656 قرار دارد که باید همراه با سایر اهداف از جمله کاهش 38.2 دلاری از بالاترین سطح 6 جولای در 0.87235 شکسته شود تا کنترل بیشتری به خریداران بدهد.

USDCAD: USDCAD در روز جمعه بالاتر رفت و با انجام این کار به بالای 38.2% از حرکت جولای خود به سمت نزولی در 1.3204 رسید. اگر خریداران بخواهند به حرکت بالاتر آن ادامه دهند، این سطح به 1.3200 حمایت نزدیک در هفته معاملاتی جدید برای USDCAD خواهد بود.

AUDUSD: AUDUSD از 0.67466 در 6 ژوئیه به زیر 50 درصد حرکت صعودی خود سقوط کرد. آن نقطه میانی در ناحیه نوسانی بین 06737 و 0.67546 قرار دارد. پایین‌تر ماندن، فروشندگان را در کنترل نگه می‌دارد، اما MA 200 روزه در 0.6714 و MA 100 روزه در 0.6686 به‌عنوان سطوح کلیدی برای پایین‌تر آمدن به سمت نزولی هستند. نبرد در جفت ادامه دارد.

EURGBP: با در نظر گرفتن ECB در هفته آینده، EURGBP جفتی است که ممکن است مورد توجه باشد. این جفت از ناحیه ای که جفت را محدود کرده بود، در این هفته شکست خورد و با انجام این کار برای آزمایش MA 100 روزه خود در دو نوبت جداگانه گسترش یافت. فروشندگان دو بار خم شدند و جفت را به پایین هل دادند. پایین ترین سطح روز جمعه برای آزمایش و شکستن 38.2 درصد از محدوده از اوج آوریل در 0.86455 پایین آمد، اما در نزدیکی سطح نوسان پایین تر در 0.86357 متوقف شد. این افراط‌های پایین‌تر، کفی خواهند بود که اگر EURGBP بخواهد مثبت بماند، باید در هفته معاملاتی جدید بالاتر بماند.

آخر هفته ای عالی و امن برای همه داشته باشید. از حمایت شما سپاسگزاریم.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.