چهره بهت‌زده وریا در روز نیمکت‌نشینی/عکس

[ad_1] شاید اگر اخراج رافائل سیلوا و 10 نفره شدن استقلال نبود، می توانستیم شاهد حضور وریا غفوری در نیمه دوم باشیم اما کارت قرمزی که مهدوی داور مسابقه از جیب خود بیرون کشید، تمامی پلن های فرهاد مجیدی را به هم ریخت و آبی پوشان نزدیک به 60 دقیقه را با یک یار کمتر

کد خبر : 188967
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۳
چهره بهت‌زده وریا در روز نیمکت‌نشینی/عکس

[ad_1]

شاید اگر اخراج رافائل سیلوا و 10 نفره شدن استقلال نبود، می توانستیم شاهد حضور وریا غفوری در نیمه دوم باشیم اما کارت قرمزی که مهدوی داور مسابقه از جیب خود بیرون کشید، تمامی پلن های فرهاد مجیدی را به هم ریخت و آبی پوشان نزدیک به 60 دقیقه را با یک یار کمتر بازی کردند.

یکی از مشکلات استقلال در دیدار روز گذشته از سمت راست آبی پوشان بود. مسئله ای که به دلیل دوندگی بالای صالح حردانی و دو برابر شدن وظایف او در زمین به دلیل اخراج سیلوا باعث خستگی این بازیکن شده بود به نحوی که این بازیکن جوان و آینده دار در دقایق پایانی به دلیل دوندگی بالا، از لحاظ بدنی دچار افت شده بود.

شاید اگر بازی روال طبیعی خود را طی می کرد، در آن لحظات وریا غفوری می توانست تعویض مناسبی برای ورود به زمین باشد تا کاپیتان آبی ها جان تازه ای به سمت راست تیمش بدهد و پیکانی ها نیز از خستگی حردانی استفاده نکرده و بیش از قبل حواسشان به آن سمت از ترکیب آبی پوشان باشد.

چهره بهت‌زده وریا در روز نیمکت‌نشینی/عکس

با این حال، تحلیل قوای بدنی استقلال سبب شده بود تا فرهاد مجیدی تصمیم بگیرد با حضور بازیکنان جوانی نظیر خاقانی و صادقی، خط حمله تیمش را دونده تر کند تا خط دفاعی پیکان جلوتر نیامده و این تیم به راحتی کار بازیسازی را از عقب زمین انجام ندهد.

به هر شکل وریا در روزی که آمادگی کاملی برای حضور در ترکیب تیمش داشت، به دلیل همین مختل شدن برنامه های تیمی، نتوانست برای تیمش بازی کند و اصطلاحا یکی از تعویض های کلیدی مجیدی سوخت.

در لحظه ای که رافائل سیلوا با دریافت کارت قرمز از زمین بازی اخراج شد، وریا یکی از بازیکنانی بود که تصمیم داور مسابقه را باور نداشت و با چهره ای بهت زده در کنار زمین ایستاده بود. شاید کاپیتان آبی ها در آن لحظه به این موضوع نیز فکر می کرد که این اخراج باعث تغییر برنامه های کادرفنی خواهد شد و او فرصت حضور در زمین را به دست نخواهد آورد.

256 251

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.