چهره‌های مشکل‌گشا ؛ فرزاد حسنی، مهران مدیری، محمدرضا گلزار و سروش صحت مشکل تلویزیون را حل می کنند؟

[ad_1] در دوره ریاست عبدالعلی علی‌عسگری در رسانه ملی، مهم‌ترین نقد این بود که همه سلبریتی‌ها نمی‌توانند اجرای برنامه یا مسابقات تلویزیونی را برعهده بگیرند؛ چراکه اجرا تخصص خودش را دارد و بازیگری با مجری‌گری فرق می‌کند. می‌توان گفت دوران ریاست علی‌عسگری بیشترین مسابقات تلویزیونی کوچک و بزرگ تولید و با حضور چهره‌های شناخته‌شده، در

کد خبر : 443155
تاریخ انتشار : جمعه ۲۴ آذر ۱۴۰۲ - ۵:۲۹
چهره‌های مشکل‌گشا ؛ فرزاد حسنی، مهران مدیری، محمدرضا گلزار و سروش صحت مشکل تلویزیون را حل می کنند؟

[ad_1]

در دوره ریاست عبدالعلی علی‌عسگری در رسانه ملی، مهم‌ترین نقد این بود که همه سلبریتی‌ها نمی‌توانند اجرای برنامه یا مسابقات تلویزیونی را برعهده بگیرند؛ چراکه اجرا تخصص خودش را دارد و بازیگری با مجری‌گری فرق می‌کند. می‌توان گفت دوران ریاست علی‌عسگری بیشترین مسابقات تلویزیونی کوچک و بزرگ تولید و با حضور چهره‌های شناخته‌شده، در آنتن شبکه‌های مختلف پخش شدند. با رفتن علی‌عسگری و آمدن پیمان جبلی ورق برگشت. حالا تلویزیون در ۲سالی که از ریاست جبلی می‌گذرد از حضور چهره‌های شناخته‌شده خالی شده و رقیبش شبکه نمایش خانگی در تولید و پخش رئالیتی‌شوها و سریال‌ها توانسته از تلویزیون پیشی بگیرد. نبود چهره‌های شناخته‌شده در برنامه‌های سازمان حالا محل نقد شده است.
روزگاری اجرای محمدرضا گلزار در یک مسابقه تلویزیونی بزرگ که از قضا هزینه تولید زیادی به دوش سازمان انداخته بود، منتقدان زیادی داشت. حالا آمدن این چهره خبرساز شده است؛ بازیگری که در این سال‌ها خیلی کم‌کار بوده و به‌نظر می‌رسد قرار است با «پانتولیگ» به شبکه۳ برگردد. به‌نظر می‌رسد مدیران سازمان بر این باورند که شاید با حضور این افراد، جلوی آمار افت تماشاگر گرفته شود و شاید مردم با تلویزیون آشتی کنند؛ این در حالی است که نه‌تنها تولید انبوه سریال‌ها و بلکه رئالیتی‌شوها و مسابقه‌ها شاید در درازمدت افزایش بیننده را به‌دنبال داشته باشد.

چهره‌های مشکل‌گشا ؛ فرزاد حسنی، مهران مدیری، محمدرضا گلزار و سروش صحت مشکل تلویزیون را حل می کنند؟

این روزها تنها نام گلزار در میان نیست؛ مهران مدیری، فرزاد حسنی، سروش صحت، رامبد جوان و… از دیگر اسامی‌ای هستند که در هر بازدید و نشستی که جبلی دارد، از سؤال‌های اصلی رئیس سازمان می‌شوند و او بارها تأکید کرده که «در سازمان صداوسیما به روی همه هنرمندان باز است.» این در حالی است که جبلی با حضورش در سازمان و حتی گفت‌وگویی که با همشهری داشت از کوچک‌سازی‌ صحبت کرد و اینکه سعی دارد به شکل مستقیم به تمام بخش‌های سازمان رسیدگی کند. نتیجه این کار، تعطیل شدن گروه‌های فیلم و سریال هر شبکه و در ادامه سیمافیلم و ایجاد شبکه سیمرغ برای تولید سریال، تله‌تئاتر و… و همچنین رفتن برخی از مجریان تلویزیون بود و در نهایت تعویق تولید برخی از سریال‌هایی که در گذشته کلید خورده بود. هر چند در دوره علی‌عسگری مشکلات به‌گونه‌ای دیگر بود و حالا مشکلات در دوران جبلی شکل دیگری به‌خود گرفته است. یادمان باشد که زمانی قرار بود رضا رشیدپور به تلویزیون برگردد و ناگهان مجریان تازه پای تلویزیون صدایشان درآمد و این کار منتفی شد…

چهره‌های مشکل‌گشا ؛ فرزاد حسنی، مهران مدیری، محمدرضا گلزار و سروش صحت مشکل تلویزیون را حل می کنند؟
کمرنگ شدن حضور بازیگران شناخته‌شده که خاستگاه‌هایشان دهه‌ها در تلویزیون بوده، یکی از مشکلات اصلی مدیران سازمان شده؛ تا جایی که مدیر شبکه ۴گفته: نبود برخی از چهره‌ها به‌خاطر آن است که خودشان جرأت نمی‌کنند به تلویزیون بازگردند! بانگاهی به کارنامه ۲ساله جبلی می‌توان گفت که به‌نظر می‌رسد مشاوران رئیس سازمان نتوانستند آنچه مدنظر خود ریاست سازمان است را برآورده سازند. حالا بیشترین انرژی برای بازگشت برخی از چهره‌هاست.یادمان باشد که زمانی قرار بود رضا رشیدپور به تلویزیون برگردد و ناگهان مجریان تازه پای تلویزیون صدایشان درآمد و این کار منتفی شد… حتی مجریانی چون علی ضیا، احسان علیخانی هم دیگر در قاب سیما دیده نمی شوند.
شنیده‌ها حاکی از آن است که حضور فرزاد حسنی در تلویزیون قطعی‌تر از مهران مدیری است. حالا گفته می‌شود مدیری قرار است با یک‌سریال به سیما برگردد؛ هنرمندی که تا همین هفته‌های گذشته از شکایت حقوقی تلویزیون و او صحبت می‌شد. البته شاید روزی روزگاری باز هم مدیری به سازمان بازگردد، اما باید دید مشکلات دیگر رسانه چگونه حل خواهد شد؟ از سوی دیگر خیلی‌ها منتظر هستند تا «اسکار» مدیری را از شبکه نمایش خانگی تماشا کنند.

۲۲۰۵۷

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.