چهار ستاره در زمستان به عربستان می‌روند

[ad_1] لیگ حرفه‌ای عربستان در آخرین بازار نقل و انتقالات تابستانی، عملکرد خیره کننده‌ای داشت و توجهات سراسر دنیا را به خود جلب کرد. در لیگ عربستان تعداد زیادی ستاره مانند کریم بنزما فرانسوی، نیمار برزیلی، ریاض محرز الجزایری و سادیو مانه سنگالی به اضافه کریستیانو رونالدو پرتغالی حضور دارند. بنابراین انتظار می‌رود در فصل

کد خبر : 411605
تاریخ انتشار : جمعه ۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۹:۲۸
چهار ستاره در زمستان به عربستان می‌روند

[ad_1]

لیگ حرفه‌ای عربستان در آخرین بازار نقل و انتقالات تابستانی، عملکرد خیره کننده‌ای داشت و توجهات سراسر دنیا را به خود جلب کرد.

در لیگ عربستان تعداد زیادی ستاره مانند کریم بنزما فرانسوی، نیمار برزیلی، ریاض محرز الجزایری و سادیو مانه سنگالی به اضافه کریستیانو رونالدو پرتغالی حضور دارند.

بنابراین انتظار می‌رود در فصل نقل و انتقالات زمستانی پیش‌رو که کمتر از 3 ماه دیگر آغاز می‌شود، بازیکنان بیشتری از این ستاره‌ها الگو بگیرند.

روزنامه الشرق الاوسط نوشته است که چهار بازیکن وجود دارند که ممکن است به باشگاهی در لیگ حرفه‌ای عربستان بپیوندند و این اتفاق یا در فصل نقل و انتقالات زمستانی آینده و یا حداکثر در فصل نقل و انتقالات تابستانی در سال 2024 رخ می‌دهد.

تیاگو سیلوا مسلماً یکی از بهترین مدافعان دهه گذشته است و در تمام دوران حضورش در پاری سن ژرمن و چلسی بسیار تاثیرگذار بود. با این حال، به نظر می‌رسد که این برزیلی به ترک استمفوردبریج نزدیک است. او در سال پایانی قرارداد خود قرار دارد که ممکن است باعث شود چلسی ترجیح دهد او را در زمستان بفروشد یا منتظر بماند تا او در پایان فصل مجانی از این تیم جدا شود.

علی‌رغم رد پیشنهاد عربستان در تابستان گذشته، آنتونی مارسیال ستاره فرانسوی منچستریونایتد ممکن است در بحبوحه مصدومیت‌ها و عدم حضورش در اولدترافورد به آنجا برود.

جورجینیو، یکی از نام‌های آشنا در فوتبال اروپا، می‌تواند یکی از نام‌های بزرگ بعدی باشد که به لیگ حرفه‌ای عربستان سعودی می‌رود، به خصوص اینکه پس از جذب دکلان رایس، از این بازیکن در ترکیب آرسنال کمتر استفاده می‌شود.

نابغه خط میانی که نتوانست انتظارات را در آنفیلد برآورده کند، تیاگو آلکانتارا اسپانیایی است که احتمال دارد زمستان آینده هدف باشگاه‌های عربستانی باشد. این بازیکن اسپانیایی به دلیل مصدومیت نتوانست بهترین دوران خود را در لیورپول سپری کند.

257 251

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.