چهارمین گزارش دبیرخانه جایزه مهرگان منتشر شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، دبیرخانه جایزه مهرگان در چهارمین گزارش خود فهرست ۱۴ رمان و ۱۴ مجموعه داستان راه‌یافته به مرحله ماقبل نهایی جایزه مهرگان ادب را اعلام کرد. اسامی ۷ رمان و ۷ مجموعه داستان راه‌یافته به مرحله نهایی مهرگان ادب تا دو هفته دیگر و آثار برگزیده هم‌زمان با مراسم نهایی اهدای جایزه

کد خبر : 219958
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۸
چهارمین گزارش دبیرخانه جایزه مهرگان منتشر شد


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، دبیرخانه جایزه مهرگان در چهارمین گزارش خود فهرست ۱۴ رمان و ۱۴ مجموعه داستان راه‌یافته به مرحله ماقبل نهایی جایزه مهرگان ادب را اعلام کرد.

اسامی ۷ رمان و ۷ مجموعه داستان راه‌یافته به مرحله نهایی مهرگان ادب تا دو هفته دیگر و آثار برگزیده هم‌زمان با مراسم نهایی اهدای جایزه معرفی خواهند شد.

در دوره های بیست‌ویکم و بیست‌ودوم جایزه مهرگان ادب ۱۵۲۷ عنوان کتاب چاپ اول سال‌های ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ در بخش زبان فارسی و ۲۵ عنوان کتاب در بخش “‌ادبیات زبان مادری” توسط ۱۲ داور( ۵ داور مرحله اول و ۷ داور مرحله نهایی) خوانده شده است، داوری آثار در مرحله اول از سوی: قباد آذرآئین، سودابه سلگی، مانی پارسا، آرزو چربدست و کرم‌رضا تاجمهر و در مرحله نهایی از سوی: جواد اسحاقیان، هلن اولیایی‌نیا، حسین آتش‌پرور، جواد پویان، لیلا صادقی، سیاوش گلشیری و ابوالفضل حسینی در مدت زمانی افزون بر شانزده ماه انجام شد.

دبیرخانه جایزه مهرگان دلیل تاخیر چند ماهه‌ای که در اعلام نتایج نهایی این دوره رخ داده است را حوادث تلخ و بحران‌های پی‌درپی اجتماعی، دشواری کار خواندن کتاب‌ها از سوی داوران در دوران پر اضطراب همه‌گیری کرونا و تعداد زیاد آثار این دوره دانست و از نویسندگان، ناشران و دوستداران ادبیات عذرخواهی کرد.

فراخوان ارسال آثار برای دوره‌های بیست‌وسوم و بیست‌وچهارم جایزه مهرگان ادب که به بررسی آثار چاپ اول سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ می‌پردازد متعاقبا منتشر خواهد شد.

علیرضا زرگر مدیر جایزه مهرگان درباره محل برگزاری مراسم اختتامیه جایزه مهرگان این دوره گفت: از سال‌ها پیش به موضوع برگزاری مراسم نهایی اهدای جایزه در شهری به جز تهران فکر کرده بودیم و اکنون خوشحالیم که در دهه سوم فعالیت جایزه این موضوع عملی شده و توانسته‌ایم محل برگزاری مراسم نهایی اهدای جایزه را به دیگر شهرهای ایران منتقل کنیم.

علیرضا زرگر با اشاره به تجربه امیدبخش و موفقی که اردیبهشت‌ماه امسال برای برگزاری مراسم اختتامیه جایزه مهرگان در بخش “علم و محیط زیست” در شهر شاهرود داشته گفت: استقبال قابل توجه مردم این شهر، دبیرخانه و داوران جایزه مهرگان را به اثربخشی برگزاری چنین برنامه‌هایی در دیگر شهرهای ایران دلگرم کرده و از این رو در مشورت با داوران مهرگان تصمیم گرفته‌ایم که مراسم اهدای جایزه “مهرگان ادب” نیز در شهری به جز شهر تهران برگزار شود، نام این شهر و زمان برگزاری مراسم اختتامیه به زودی از سوی دبیرخانه جایزه مهرگان اعلام خواهد شد.

چهارمین گزارش دبیرخانه جایزه مهرگان منتشر شد
عنوان

۵۷۲۴۵



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.