چند راه برای آسیب‌شناسی روانی در یک کتاب

[ad_1] به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کتاب «گفتگوی بالینی (زبان به مثابه درمان)» نوشته متیو ویلیت، جنیفر ویلیت، استیون هیز، با ترجمه دکتر عیسی حکمتی و دکتر جلیل باباپور، توسط انتشارات ارجمند، منتشر شد. هدف این کتاب ارائه کاربست نظریه چارچوب‌های ارتباطی در روان‌درمانی و روش‌های خلاقانه و جدیدی به روان‌درمانگران برای بهبود مهارت‌های درمانگری است. این

کد خبر : 9378
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۸
چند راه برای آسیب‌شناسی روانی در یک کتاب

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کتاب «گفتگوی بالینی (زبان به مثابه درمان)» نوشته متیو ویلیت، جنیفر ویلیت، استیون هیز، با ترجمه دکتر عیسی حکمتی و دکتر جلیل باباپور، توسط انتشارات ارجمند، منتشر شد.

هدف این کتاب ارائه کاربست نظریه چارچوب‌های ارتباطی در روان‌درمانی و روش‌های خلاقانه و جدیدی به روان‌درمانگران برای بهبود مهارت‌های درمانگری است.

این کتاب پس از پرداختن مختصر به ماهیت زبان و نقش آن در آسیب‌شناسی و روان‌درمانی، بیشتر فصل‌های کتاب به زبانی ساده و کاربردی و همراه با مثال‌های بالینی (بالغ بر ۸۰ مثال از جلسات درمانی به همراه تشریح آنها) بر کاربرد زبان در ارزیابی روان‌شناختی، فعال‌سازی و شکل‌دهی تغییر رفتار، کاربرد زبان در زمینه مشکلات مربوط به خود، انگیزش و معنا، شیوه ساخت و کاربست استعاره در درمان، شیوه ساخت تکنیک‌های تجربی و رسمی و نیز کاربرد زبان برای بهبود رابطه درمانی پرداخته‌اند.

همه روان‌درمانی‌ها، از پویشی تا درمان‌های موج سوم، از طریق زبان و گفتگو تغییراتی در زندگی درمانجویان می‌آفرینند و از این‌رو درمانگر ماهر، درمانگری است که در به‌کارگیری زبان ماهر باشد. حلقه مفقود شده  آموزش روان‌درمانی، اصول رفتاری منسجم است که به درمانگران شیوه کاربرد ماهرانه اساسی‌ترین ابزار خود، یعنی زبان را بیاموزد تا گفتگوی بالینی را به منزلگاه شفا تبدیل شوند.

این کتاب در ۴۷۲ صفحه با قیمت ۹۱۰۰۰ تومان در کتاب‌فوشی‌ها و نیز با ده درصد تخفیف در سایت انتشارات ارجمند قابل دسترسی است.

۵۷۲۴۵

[ad_2]

لینک منبع :
هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.