چند درصد صهیونیست‌ها مخالف حمله به ایران هستند؟

[ad_1] به گزارش هوشمند نیوز به نقل از همشهری آنلاین، یک نظرسنجی در دانشگاه عبری رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی انجام شد که بر اساس آن، ۷۴ درصد از کسانی که در این نظرسنجی شرکت کردند، مخالف حمله رژیم صهیونیستی به جمهوری اسلامی ایران هستند. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد یکشنبه ۱۴ آوریل، عملیات تنبیهی

کد خبر : 485323
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۸
چند درصد صهیونیست‌ها مخالف حمله به ایران هستند؟

[ad_1]

به گزارش هوشمند نیوز به نقل از همشهری آنلاین، یک نظرسنجی در دانشگاه عبری رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی انجام شد که بر اساس آن، ۷۴ درصد از کسانی که در این نظرسنجی شرکت کردند، مخالف حمله رژیم صهیونیستی به جمهوری اسلامی ایران هستند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد یکشنبه ۱۴ آوریل، عملیات تنبیهی خود علیه رژیم صهیونیستی را در پاسخ به جنایات متعدد این رژیم بویژه حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق آغاز کرد.

در این عملیات، نیروی هوافضای سپاه، در نخستین حمله مستقیم علیه اسرائیل، ده‌ها فروند موشک و پهپاد به سمت اهداف نظامی مشخصی در داخل اراضی اشغالی شلیک کرد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران سرلشکر محمد باقری نیز تصریح کرد: «عملیات ایران در حد تنبیه بود، پاسخ ایران به هر اقدامی بسیار بزرگ‌تر خواهد بود. دلیل این عملیات عبور رژیم صهیونیستی از خطوط قرمز بود که برای ما به هیچ وجه قابل تحمل نبود».

پایگاه خبری «عرب-۴۸» گزارش داد این افراد تأکید دارند اگر این حمله، «ائتلاف امنیتی با همپیمانان» اسرائیل را از بین ببرد، مخالف حمله به ایران هستند.

این در حالی است که ۵۲ درصد نیز بر این باورند حمله اسرائیل به ایران هیچ سودی نخواهد داشت و باعث نخواهد شد این دور از درگیری‌ها به پایان برسد.

به نوشته این وبسایت، درباره ماهیت حملاتی که اسرائیل تهدید به انجام آن کرده است، یک چهارم کسانی که موافق حمله هستند، می‌گویند این حملات باید در خاک ایران باشد و در مقابل، بیش از یک سوم دیگر خواستار از بین بردن توانمندی هسته‌ای ایران هستند.

بنا بر این گزارش، ۵۴ درصد شرکت‌کنندگان به ضعف اسرائیل در برابر ایران اذعان دارند. نیمی از این افراد بر این باورند اسرائیل باید به مطالبات امنیتی‌ای که همپیمانانش مطرح می‌کنند، توجه داشته باشد، ولی ۱۲ درصد دیگر، مخالف این مسأله هستند.

در این گزارش آمده است ۶۰ درصد این افراد تأکید دارند اسرائیل همچنان باید به هماهنگی امنیتی با آمریکا ادامه دهد. ۴۳ درصد هم می‌گویند اسرائیل باید برای حل جنگ غزه، به همپیمانان خود تکیه کند.

این نظرسنجی در میان هزار و ۴۶۶ نفر از صهیونیستها انجام شده است. این افراد نماینده اقشار مختلف صهیونیست از نظر مذهب، جنسیت، سن و محل سکونت در اراضی اشغالی هستند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.