چندین عملیات استخراج رمزارز در روسیه منهدم شد – اخبار استخراج بیت کوین

مقامات و شرکت های برق در مناطق مختلف روسیه مزارع غیرقانونی استخراج کریپتو را تعطیل کرده اند، سخت افزار را توقیف کرده و اپراتورها را به دادگاه کشانده اند. اقدام علیه تسهیلات ضرب سکه در بحبوحه بحث در مورد پیشنهادی برای معرفی مسئولیت کیفری برای معدنچیانی که قوانین آتی این صنعت را زیر پا می

کد خبر : 335452
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۰
چندین عملیات استخراج رمزارز در روسیه منهدم شد – اخبار استخراج بیت کوین


مقامات و شرکت های برق در مناطق مختلف روسیه مزارع غیرقانونی استخراج کریپتو را تعطیل کرده اند، سخت افزار را توقیف کرده و اپراتورها را به دادگاه کشانده اند. اقدام علیه تسهیلات ضرب سکه در بحبوحه بحث در مورد پیشنهادی برای معرفی مسئولیت کیفری برای معدنچیانی که قوانین آتی این صنعت را زیر پا می گذارند، صورت می گیرد.

مزارع استخراج رمزارز «زیرزمینی» در سراسر روسیه تعطیل شدند

خبرگزاری های محلی کریپتو این هفته به نقل از مقامات گزارش دادند که پلیس و تامین کنندگان برق تاسیسات استخراج غیرقانونی رمزارز را در سیبری و جنوب روسیه کشف و منحل کرده اند. در یکی از این پرونده ها، سازمان دهندگان یک شرکت معدنی به سرقت مقادیر زیادی برق متهم شده اند.

کارمندان Rosseti North Caucasus یک مزرعه معدنی نسبتاً بزرگ بداهه را در منطقه Shpakovsky ناحیه استاوروپل پیدا کردند. شرکت برق منطقه روز جمعه اعلام کرد که آنها به همراه مجریان قانون، 66 ماینر ASIC را مصادره کردند.

یکی از ساکنان روستای نادژدا که تجهیزات را در خانه خود قرار داده و آن را به شبکه متصل کرده است، اکنون ممکن است به دلیل اجرای تأسیسات زیرزمینی با مسئولیت کیفری روبرو شود. مهندسان برق تخمین زده اند که 954000 کیلووات ساعت برق به قیمت بیش از 6 میلیون روبل (78000 دلار) سوزانده شده است.

چندین عملیات استخراج کریپتو در روسیه منهدم شد
منبع: Rosseti

هنگامی که پلیس به گزارش شرکت برق محلی در مورد مصرف بالای غیرعادی برق و صدایی که از پشت بام ساختمان می‌آمد، پاسخ داد، تأسیسات مشابهی در اتاق زیر شیروانی مدرسه‌ای در شهر شلخوف، استان ایرکوتسک کشف شد. مأموران 25 واحد معدن را که توسط برق مدرسه و یکی از دوستانش که متخصص فناوری اطلاعات بود، نصب کرده بودند، توقیف کردند.

چنین مواردی در منطقه سیبری که پایتخت معدن روسیه نامیده می‌شود، بسیار رایج است، جایی که بسیاری از مردم در زیرزمین‌ها، گاراژها و خانه‌های مسکونی معدن استخراج می‌کنند و سعی می‌کنند با استفاده از برق یارانه‌ای در مناطق مسکونی درآمدی کسب کنند. بر اساس گزارشی که در ماه فوریه منتشر شد، بیش از 1000 پرونده قضایی علیه ماینرهای کریپتو خانگی در ایرکوتسک تشکیل شده است.

این هفته، دفتر دادستانی تومسک، یکی دیگر از استان های سیبری، اعلام کرد که کیفرخواست را در یک پرونده جنایی علیه هفت نفر از ساکنان محلی که سازماندهی شده بودند تا چندین محل را به طور غیرقانونی با تجهیزات استخراج ارز دیجیتال به شبکه متصل کنند، تأیید کرده است. آنها متهم به وارد کردن خسارت به منبع برق در حدود 24 میلیون روبل (بیش از 310000 دلار) هستند.

آخرین نمونه‌های مقامات روسی در سرکوب استخراج غیرمجاز معادن در حالی است که قانون‌گذاران و مقامات دولتی در حال آماده‌سازی برای ارائه مجدد لایحه‌ای اصلاح‌شده برای تنظیم این فعالیت هستند. اصلاحاتی که مسئولیت کیفری و مجازات های سخت را برای استخراج کنندگان به اصطلاح “خاکستری” که از مالیات فرار می کنند، ایجاد می کند، واکنش هایی را از سوی صنعت کریپتو برانگیخت.

برچسب ها در این داستان

Crackdown، کریپتو، مزارع کریپتو، ماینرهای رمزنگاری، استخراج کریپتو، ارزهای دیجیتال، ارزهای دیجیتال، الکتریسیته، انرژی، ماینرهای خاکستری، ایرکوتسک، ماینرها، استخراج، مزارع استخراج، پلیس، قدرت، روسیه، روسیه، استاوروپل، تومسک، مزارع زیرزمینی، ابزار مفید

آیا فکر می کنید دولت روسیه به سرکوب استخراج کنندگان رمزارز زیرزمینی ادامه خواهد داد؟ نظرات خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

لوبومیر تاسف

لوبومیر تاسف روزنامه‌نگاری از اروپای شرقی است که از فن‌آوری آگاه است و این جمله هیچنز را دوست دارد: «نویسنده بودن چیزی است که من هستم، نه کاری که انجام می‌دهم». علاوه بر رمزنگاری، بلاک چین و فین‌تک، سیاست بین‌المللی و اقتصاد دو منبع الهام دیگر هستند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.