چندلر گوئو، محرک هارد فورک اتریوم ادعا می‌کند که ارزش ETH و ETHW فورک شده تا 10 سال آینده یکسان خواهد بود – مصاحبه با بیت‌کوین نیوز

Chandler Guo، محرک جدیدترین هارد فورک اتریوم، می‌گوید ارزش دلاری سکه اخیراً رها شده بومی زنجیره بلوک اثبات کار اتریوم (PoW) برابر با اتر خواهد بود. گوئو افزود که او انتظار دارد ارزش توکن، که در حال حاضر “بسیار ارزان” است، در مدت ده سال 100 برابر افزایش یابد. افزایش حجم تجارت ETHW به گفته

کد خبر : 258584
تاریخ انتشار : جمعه ۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰
چندلر گوئو، محرک هارد فورک اتریوم ادعا می‌کند که ارزش ETH و ETHW فورک شده تا 10 سال آینده یکسان خواهد بود – مصاحبه با بیت‌کوین نیوز


Chandler Guo، محرک جدیدترین هارد فورک اتریوم، می‌گوید ارزش دلاری سکه اخیراً رها شده بومی زنجیره بلوک اثبات کار اتریوم (PoW) برابر با اتر خواهد بود. گوئو افزود که او انتظار دارد ارزش توکن، که در حال حاضر “بسیار ارزان” است، در مدت ده سال 100 برابر افزایش یابد.

افزایش حجم تجارت ETHW

به گفته Chandler Guo، سازمان دهنده خود منصوب کننده هارد فورک اخیر اتریوم، اتر (ETH) و ETHW اثبات کار اخیراً منتشر شده، تا ده سال دیگر ارزش دلاری یکسانی خواهند داشت. گوئو استدلال کرد که توکن جدید، که در حال حاضر تنها با کسری از بالاترین قیمت خود در 15 سپتامبر معامله می شود، هنوز هم پتانسیل رشد 100 برابری را دارد.

در مصاحبه ای با Bitcoin.com News، گوئو ادعا کرد که قیمت فعلی سکه فورک شده “بسیار ارزان” است، از این رو زمینه برای رشد 100 برابری وجود دارد. گوا، یک استخراج کننده سابق بیت کوین و اتریوم، با این وجود اذعان می کند که بلاک چین فورک شده، پیش از رسیدن به این رشد صد برابری، کارهای زیادی را باید انجام دهد. او توضیح داد:

در حال حاضر، قیمت اتریوم بالا است زیرا توسعه دهندگان زیادی و بیش از 200 پروژه مختلف در بالای Ethereum PoS در حال اجرا هستند. [proof-of-stake] بلاک چین از سوی دیگر، کمتر از 10 پروژه در ETHW وجود دارد.

با این حال، برای اثبات اینکه کار با هدف اطمینان از تطابق زنجیره انشعابات در نهایت با زنجیره PoS آغاز شده است، Guo فاش کرد که تنها در چهار روز پس از ادغام، «زنجیره اثبات کار ETH در حال حاضر دو DEX دارد. [decentralized exchanges]، دو پل و دو NFT [non-fungible token] مبادلات قبلاً راه اندازی شده است.

وی افزود: کارها گام به گام در حال انجام است و پس از یک سال فکر می کنم بیش از 100 پروژه در بالای زنجیره PoW اجرا شود.

علاوه بر راه‌اندازی مبادلات و پل‌ها در زنجیره جدید، حجم معاملات روزانه پروتکل از زمان The Merge در حال افزایش بوده است. در حالی که داده های Coinmarketcap در 21 سپتامبر 2022 نشان می دهد که حجم معاملات روزانه ETHW کمی بیش از 100 میلیون دلار بوده است، اما Guo اصرار دارد که حجم واقعی نزدیک به 1 میلیارد دلار است.

“[Already] حجم معاملات ETHW بسیار زیاد است. امروز تقریباً یک میلیارد دلار است. [As of today] ETHW [is] توسط بیش از 20 استخر ماینینگ و 2000 ماینر از سراسر جهان پشتیبانی می شود. ماینر سابق ادعا کرد که بیش از 30 صرافی ETHW را فهرست کرده اند.

درست کمتر از یک ماه قبل از The Merge، Bitcoin.com News گزارش داد که تیمی به رهبری Guo تایید کرده است که یک تقسیم زنجیره اتریوم دیگر در راه است. با این حال، به محض اینکه مهاجرت به PoS به نتیجه رسید، دو زنجیره جایگزین ظاهر شد: بلاک چین ETHW و Ethereumfair (ETF).

انرژی رها شده

گوئو، که پس از ایفای نقش در هارد فورک بلاک چین اتریوم در سال 2016، در مورد چشم‌انداز سکه دیگر شهرت یافت، گفت:

می‌دانم که تیم دیگری ETH را فورک کرده است، اما هیچ‌کس در آنجا ماینینگ نمی‌کند، کسی توکن خود را فهرست نمی‌کند. فقط چند صرافی و استخر استخراج. آی تی [the success of a fork] همه چیز به این بستگی دارد که چه کسی ETH را فورک کرده است. من این را چنگال نکردم تا بتوانم از آن بهره مند شوم. اما دیگران برای خیر یا منفعت خود چنگال می زنند. به همین دلیل است که آنها از آن پولدار می شوند – من نه [do] که

در همین حال، قبل از تغییر زنجیره بلوک اتریوم از PoW به مکانیسم توافقی PoS، به طور گسترده گزارش شده بود که این امر منجر به کاهش بیش از 99 درصدی استفاده از انرژی پروتکل می‌شود. همانطور که انتظار می رفت، حامیان تغییرات آب و هوایی ادغام 15 سپتامبر را تحسین کردند، که اکنون برخی معدنچیان نگرانند مخالفان مکانیسم اجماع PoW را جسور کند.

هنگامی که از ماینر سابق خواسته شد به این استدلال پاسخ دهد که استخراج بیت کوین به محیط زیست آسیب می رساند، ماینر سابق صریحاً این ادعا را رد کرد. او گفت به جای خرید برق از شرکت های برق، استخراج کنندگان بیت کوین – به ویژه از چین – اغلب ترجیح می دهند از “انرژی رها شده” استفاده کنند که ارزان تر است.

او گفت که انرژی رها شده می تواند گاز طبیعی یا برق آبی باشد که در حال حاضر استفاده نمی شود. به گفته گو، در مناطقی مانند قزاقستان و روسیه که استخراج‌کنندگان از چنین انرژی برای استخراج بیت‌کوین استفاده می‌کنند، جوامع محلی از آن سود برده‌اند.

در همین حال، در مورد گزارش‌هایی مبنی بر اینکه ادغام اتریوم ممکن است به کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) زمینه‌هایی برای راه‌اندازی یا شروع نوعی رسیدگی علیه بنیان‌گذاران بلاک چین داده باشد، گوئو خاطرنشان کرد:

“فکر می کنم ویتالیک [Buterin] و رئیس پشت سر او، نام او جوزف لوبین است. این مرد می داند چگونه این مشکل را برطرف کند زیرا با وال استریت پیوند دارد. او می داند که چگونه با SEC برخورد کند.»

برچسب ها در این داستان

استخراج بیت کوین، Chandler Guo، Chandler Guo ETH، صرافی غیرمتمرکز، ETH Vitalik Buterin، Ethereum Hard Fork، ETHW، Joseph Lubin، Mining Pools، NFTs، کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده

افکار خود را در مورد این داستان چیست؟ نظر خود را در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

ترنس زیموارا

ترنس زیموارا روزنامه نگار، نویسنده و نویسنده برنده جایزه زیمبابوه است. او به طور گسترده در مورد مشکلات اقتصادی برخی از کشورهای آفریقایی و همچنین اینکه چگونه ارزهای دیجیتال می توانند راهی برای فرار آفریقایی ها فراهم کنند، نوشته است.







اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.