چشم های زیادی به مس است

[ad_1] یکی از بهترین معاملات این دهه، معدنچیان مس یا مس با موجودی عمیق خواهد بود. تا سطح دولت به خوبی درک شده است که ما در دوره انتقال سبز به مس زیادی نیاز خواهیم داشت و معادن موجود کافی نیستند. در عین حال، سرمایه گذاران تمایلی به تامین بودجه ساخت معادن جدید ندارند زیرا

کد خبر : 253134
تاریخ انتشار : جمعه ۱۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۷
چشم های زیادی به مس است

[ad_1]

یکی از بهترین معاملات این دهه، معدنچیان مس یا مس با موجودی عمیق خواهد بود. تا سطح دولت به خوبی درک شده است که ما در دوره انتقال سبز به مس زیادی نیاز خواهیم داشت و معادن موجود کافی نیستند. در عین حال، سرمایه گذاران تمایلی به تامین بودجه ساخت معادن جدید ندارند زیرا قیمت های نقطه ای مس عالی نیست و به دلیل افزایش هزینه های تورمی در ساخت و ساز معادن در همه جا.

من وسوسه می شوم که فکر کنم این داستانی است که آنقدر به خوبی درک شده است که پولی برای ساختن وجود ندارد – بارها در مورد آن نوشته ام – اما اگر به نحوه تجارت معدنچیان مس نگاه کنید، اصلاً اینطور نیست.

اجماع عمومی این است که کمبود بزرگ در سال 2024 یا 2025 ظاهر می شود، زیرا گذار سبز افزایش می یابد و چین دوباره رشد می کند، اما در مقطعی پیش از آن ذخیره سازی وجود خواهد داشت.

آیا این چیزی است که در حال حاضر اتفاق می افتد؟ بلومبرگ خاطرنشان کرد که افزایش 2.4 درصدی دیروز مس بیشترین رشد را در هفته‌های اخیر داشته است و مس در لندن در ماه اول با قیمت 145 دلار در هر تن در ماه سوم معامله می‌شود. این نوع عقب ماندگی معمولاً نشانه بازار فیزیکی فشرده است.

حتی با وجود کاهش رشد در چین، واردات در چین تا ماه اوت 8.1 درصد افزایش یافته است. در عین حال، صادرات مس شیلی کاهش یافته است.

ZeroHedge امروز همچنین در مورد کمبود قریب الوقوع مس می نویسد و به گزارش S&P Platts اشاره می کند که هشدار می دهد انتقال سبز ممکن است به دلیل در دسترس نبودن مس از مسیر خارج شود.

باز هم، همه اینها برای هر کسی که توجه دارد به خوبی شناخته شده است. همه چیز واقعاً به این سؤال مربوط می شود که چه زمانی مس بخریم. مطمئناً اکنون ارزان است اما به دلیل نگرانی های اقتصادی سقوط کرده است. با این حال توجه داشته باشید که اخیراً قیمت مس بهتر از بسیاری از دارایی‌های ریسکی حفظ شده است. نمودار هفتگی اینجا همچنین نشان می دهد که در اصلاح 61.8 درصدی رالی 2020-2022 پشتیبانی پیدا کرده است.

من فکر می‌کنم در حال حاضر این یک معامله سخت است، زیرا ممکن است برای چند سال پول مرده باشد، اما در مقطعی از هم‌اکنون تا سال 2025، معامله‌ای هیجان‌انگیز خواهد بود.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.