چشم انداز AUDUSD و NZDUSD از نمودارها و دیدگاه بنیادی

نقاط صحبت AUDUSD، NZDUSD، دلار و AUDNZD: چشم انداز بازار: AUDUSD نزولی زیر 0.6850; NZDUSD نزولی زیر 0.6200; AUDNZD صعودی بالای 1.0875 با افزایش گمانه زنی ها مبنی بر کاهش نرخ پایانه فدرال رزرو در هفته های گذشته، بازدهی دو ساله استرالیا و نیوزلند در برابر همتای آمریکایی خود افزایش یافته است. AUDUSD نقطه میانی

کد خبر : 304912
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۹
چشم انداز AUDUSD و NZDUSD از نمودارها و دیدگاه بنیادی


نقاط صحبت AUDUSD، NZDUSD، دلار و AUDNZD:

  • چشم انداز بازار: AUDUSD نزولی زیر 0.6850; NZDUSD نزولی زیر 0.6200; AUDNZD صعودی بالای 1.0875
  • با افزایش گمانه زنی ها مبنی بر کاهش نرخ پایانه فدرال رزرو در هفته های گذشته، بازدهی دو ساله استرالیا و نیوزلند در برابر همتای آمریکایی خود افزایش یافته است.
  • AUDUSD نقطه میانی محدوده 9 ماه گذشته خود را در 0.6915 تحت فشار قرار داده است در حالی که NZDUSD در محدوده دو ماه گذشته فرو رفته است … همه با ایالات متحده CPI روز پنجشنبه

توصیه شده توسط John Kicklighter

پیش بینی AUD رایگان خود را دریافت کنید

وقتی نوبت به بازارهای اصلی دلاری می‌رسد، گرین‌بک همچنان به اعمال نفوذ بر همتایان خود ادامه می‌دهد. این به معنای بازاری است که می‌تواند به همان اندازه که فشار صعودی یا نزولی را بر دوش ارز واحد بگذارد، متوقف شود یا هزینه‌ای داشته باشد. در حال حاضر، ارز آمریکا تحت فشار است. اما در تلاش برای پیش‌بینی پایین‌ترین سطح‌های جدید است. به نظر می رسد توده ها منتظر یک راننده روشن هستند. خطرات رکودی ایالات متحده اخیراً مورد توجه قرار گرفته است – از جمله از شاخص خوش‌بینی تجاری NFIB در ایالات متحده در جلسه گذشته – اما این تهدید برای فرصت‌طلبان کوتاه‌مدت می‌تواند تا حدودی انتزاعی و «دور» به نظر برسد. اگر بخواهیم در یک مسیر نزولی یا صعودی در گرینبک جذب شویم، به نظر می رسد که CPI ایالات متحده برای حدس و گمان نرخ در روز پنجشنبه یا درآمدهای بانکی در روز جمعه برای پتانسیل رشد، کاتالیزورهای اصلی هستند. به نوبه خود، پیش‌بینی می‌تواند در برابر هر حرکت سازنده‌ای که قبل از رسیدن به این به‌روزرسانی‌ها می‌توانیم مشاهده کنیم، عمل کند.

وقتی در حال تجزیه و تحلیل هر چیزی در بازار هستم، تأثیر اساسی را در اولویت قرار می دهم. برای جفتی مانند AUDUSD، ارز ایالات متحده بسیار نقدشونده تر است و در نتیجه می تواند بر تأثیر مسائل اساسی استرالیا غلبه کند. گفته می‌شود، اگر دلار و اوراق بهادار ایالات متحده در یک الگوی نگهداری باشند. همتای استرالیایی می تواند با انگیزه مناسب بازار را بالا یا پایین تر بکشاند. در دوره میانی تا رسیدن به CPI ایالات متحده، شرکت استرالیایی آمار CPI نوامبر و فروش خرده فروشی را صبح چهارشنبه و تراز تجاری همان ماه را در اوایل پنجشنبه ارائه خواهد کرد. پتانسیل اقتصادی یک عامل است، اما به نظر می رسد تفاوت نرخ بهره در حال حاضر چراغ راهنما باشد. به این ترتیب، با AUDUSD در آستانه نقطه میانی تا محدوده 5 آوریل تا 13 اکتبر در 0.6915 و اخیراً از میانگین متحرک 200 روزه عبور کرده است. به نظر می رسد بازارها به دنبال انگیزه هستند. گزارش تورم ممکن است این راه حل کوتاه مدت را ارائه دهد، اما به روز رسانی CPI ایالات متحده می تواند به راحتی یک حرکت را قلدری کند (یا تقویت کند).




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه 14% -15% -4٪
هفتگی -15% 47% 10%

نمودار AUDUSD با SMA های 50 و 200 روزه، پوشش داده شده با گسترش بازدهی 2 ساله NZ-US (روزانه)

نمودار ایجاد شده در پلتفرم Tradingview

تا آنجا که سلسله مراتب ارزهای “مهم” پیش می رود، دلار نیوزیلند در قطب توتم حتی پایین تر از همتای استرالیایی خود است. حتی با بازده بدهی دولتی با رتبه AAA بالا و مشخص‌تر آن نشان داده می‌شود، شاید به همین دلیل است که تفاوت بازدهی 2 ساله نیوزلند – ایالات متحده نشان‌دهنده همبستگی بالاتری با نرخ ارز اساسی NZDUSD است. اساساً، همان معیارهایی که پس‌زمینه AUDUSD وجود دارد. اما سند نیوزلند برای ریسک رویدادهای متحرک عمده بازار خالی است. این امر آن را به دیدگاهی بی‌نقص در پیش‌روی دولت ایالات متحده تبدیل می‌کند. علاوه بر این، تصویر فنی به وضوح وضوح فنی نیست. ما در میانه دامنه دو ماه گذشته حرکت می کنیم، با نقطه میانی پیشرفت مارس 2020 تا فوریه 2021 در 0.6460 و اوج 13 دسامبر 0.6515 که محدوده مقاومت را ارائه می دهد. برای طبقه معنی دار، محل تلاقی SMA 50 روزه، 61.8 درصد فیب از محدوده فوق الذکر و کمینه ها در حدود 0.6200-25 فرود می آیند.




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه 5% -11٪ -4٪
هفتگی 2% 19% 10%

نمودار NZDUSD با SMA 50 روزه با گسترش عملکرد 2 ساله NZ-US (روزانه)

image2.png

نمودار ایجاد شده در پلتفرم Tradingview

یک تصویر استرالیایی و/یا نیوزلندی بدون تأثیر اساسی دلار آمریکا چگونه خواهد بود؟ ترکیب این دو ارز تصویری دقیق‌تر از این رشته‌های «پایین‌تر» با سطوح فنی تمیزتر، روند تاریخی‌تر و یک پس‌زمینه بنیادی متمایز ارائه می‌دهد. از نمودارها، روند صعودی نوپای پس از پایین ترین سطح دسامبر (به طور بالقوه به عنوان “پایین V” بسته به تعریفی که شما برای آن تجویز می کنید، واجد شرایط است) اندکی تثبیت را در حول 38.2 درصد اصلاح فیبوناچی از پایین تر از 28 سپتامبر تا 16 دسامبر تجربه کرده است. شکست زیر این محدوده تقریبی 75 پیپ، مسیری با کمترین مقاومت خواهد بود، زیرا به محدوده تعیین شده برمی گردد و یکپارچگی ایجاد می کند. شکست صعودی بر اساس روندی است که حرکت مولد بازار را برای چهارمین ماه متوالی حفظ می کند. در اینجا، داده های استرالیا می توانند تأثیر بیشتری داشته باشند، بنابراین انتشارات را تماشا کنید.

نمودار AUDNZD با SMAهای 20 و 100 روزه، با روکش بازده 2 ساله AU-NZ (روزانه)

image3.png

نمودار ایجاد شده در پلتفرم Tradingview

کشف کنید که چه نوع معامله گر فارکس هستید





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.