چشم انداز AUD/USD توسط Wining Bets برای افزایش نرخ RBA در ماه جولای محو شد

[ad_1] نقاط صحبت دلار استرالیا AUD/USD در محدوده ژوئن تثبیت می شود زیرا توانست بالاتر از سطح پایین سالانه (0.6829) بماند، اما ممکن است نرخ ارز در آستانه تصمیم بانک مرکزی استرالیا (RBA) در مورد نرخ بهره در 5 ژوئیه با باد مخالف روبرو شود زیرا بانک مرکزی سفته بازی را رام می کند. برای

کد خبر : 222622
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ تیر ۱۴۰۱ - ۵:۰۶
چشم انداز AUD/USD توسط Wining Bets برای افزایش نرخ RBA در ماه جولای محو شد

[ad_1]

نقاط صحبت دلار استرالیا

AUD/USD در محدوده ژوئن تثبیت می شود زیرا توانست بالاتر از سطح پایین سالانه (0.6829) بماند، اما ممکن است نرخ ارز در آستانه تصمیم بانک مرکزی استرالیا (RBA) در مورد نرخ بهره در 5 ژوئیه با باد مخالف روبرو شود زیرا بانک مرکزی سفته بازی را رام می کند. برای افزایش 50 واحدی دیگر نرخ بهره.

چشم انداز AUD/USD توسط Wining Bets برای افزایش نرخ RBA در ماه جولای محو شد

AUD/USD نمی تواند مجموعه ای از اوج و پایین های بالاتر را گسترش دهد پایین ترین سطح هفته گذشته (0.6869) با توجه به قدرت دلار آمریکا، و گرین بک ممکن است به عملکرد بهتر از همتای استرالیایی خود به عنوان فرماندار ادامه دهد. فیلیپ لو اذعان می کند که “مانند سایر کشورها، ما باید نرخ های بهره را افزایش دهیم و ابهاماتی در مورد چگونگی تاثیر آن بر اقتصاد وجود دارد.”

در نتیجه، رئیس بانک مرکزی در حالی که در مراسمی که توسط UBS برگزار شد، گفت که بانک مرکزی “در مسیر باریکی برای بازگشت به سمت تورم پایین قرار دارد” و رئیس بانک مرکزی تاکید کرد که مزایای جلسات هر چهار هفته این است که RBA قادر است “اطلاعات را با فرکانس بسیار بالا جمع‌آوری کند و می‌تواند به شرایط در حال تغییر پاسخ دهد.”

نظرات نشان می دهد که RBA پس از افزایش 50 واحدی نرخ بهره برای اولین بار از سال 2000 به حاشیه خواهد رفت زیرا صورتجلسه نشست ژوئن نشان می دهد که “طی چند دهه گذشته، افزایش نرخ نقدی معمولاً در 25 واحد افزایشی رخ داده است.و کاهش گمانه زنی ها برای تغییر بیشتر در سیاست پولی ممکن است بر دلار استرالیا تأثیر بگذارد زیرا شاخص نرخ ASX RBA اکنون نشان می دهدانتظار 64 درصد افزایش نرخ بهره به 1.50 درصد در جلسه بعدی هیئت مدیره RBA.

تصویر نشانگر نرخ ASX RBA

به خاطر داشته باشید، این اندیکاتور در هفته گذشته شانس 80 درصدی را برای افزایش نرخ RBA در ماه جولای نشان داد و رویکردهای متفاوت بین RBA و فدرال رزرو ممکن است AUD/USD را در نیمه دوم سال 2022 تحت فشار قرار دهد. جروم پاول و شرکت تمایل بیشتری برای اجرای یک سیاست محدودکننده نشان می دهند.

به نوبه خود، ادغام AUD/USD ممکن است موقتی باشد و کمیته بازار آزاد فدرال (FOMC) در مسیر اجرای نرخ‌های بهره بالاتر در ماه‌های آتی است، اما کاهش بیشتر در نرخ ارز ممکن است به شیب احساسات خرده‌فروشی دامن بزند. مانند رفتاری که در اوایل سال جاری مشاهده شد.

تصویر احساسات مشتری IG برای نرخ AUD/USD

در گزارش احساسات مشتری IG نشان می دهد 72.78 درصد از معامله گران هستند در حال حاضر خالص طولانی AUD/USD، با نسبت معامله گران لانگ به کوتاه ایستاده در 2.67 به 1.

تعداد معامله گران خالص خرید و فروش نسبت به روز گذشته 0.49 درصد و نسبت به هفته گذشته 10.61 درصد افزایش داشته است، در حالی که تعداد معامله گران خالص معاملاتی نسبت به روز گذشته 3.56 درصد و نسبت به هفته گذشته 0.37 درصد کاهش داشته است. افزایش سود خالص لانگ به رفتار ازدحام دامن زد، زیرا 70.46 درصد معامله گران در اوایل این ماه با دلار AUD/USD خالص بودند، در حالی که کاهش در پوزیشن خالص فروش زمانی رخ داد که به نظر می رسد نرخ ارز در محدوده ژوئن گیر کرده است.

با این اوصاف، AUD/USD ممکن است تا پایان ماه تثبیت شود اگر بتواند بالاتر از سطح پایین سالانه بماند (0.6829) اما کاهش انتظارات برای افزایش نرخ RBA در ماه ژوئیه ممکن است باعث ایجاد باد مخالف برای نرخ ارز شود زیرا FOMC مسیر بالاتری را برای نرخ صندوق های فدرال رزرو پیش بینی می کند.

نمودار روزانه نرخ AUD/USD

تصویر نمودار نرخ روزانه AUD/USD

منبع: نمای معاملاتی

  • AUD/USD به نظر می رسد که در محدوده ژوئن گیر کرده است زیرا بالاتر از آن است پایین سالانه (0.6829)و نرخ ارز ممکن است به تثبیت ادامه دهد، با حرکت به بالای منطقه 0.6940 (78.6٪ گسترش) که دامنه حرکت به سمت SMA 50 روزه (0.7058) را افزایش می دهد.
  • با این حال، AUD/USD ممکن است همچنان به دنبال کردن شیب منفی در میانگین متحرک ادامه دهد، زیرا در تلاش برای عقب راندن بالاتر از منطقه 0.6940 (78.6٪ گسترش).، با شکستن حداقل ماهانه (0.6850) فیبوناچی را به ارمغان می آورد همپوشانی در اطراف 0.6770 (38.2% گسترش) تا 0.6820 (50% اصلاح) بازگشت به رادار، که تا حد زیادی با پایین ترین سطح سالانه (0.6829) مطابقت دارد.
  • یک شکستن/بستن زیر همپوشانی در اطراف 0.6770 (38.2% گسترش) تا 0.6820 (50% اصلاح) پایین ترین سطح ژوئن 2020 (0.6648) را باز می کند و منطقه مورد علاقه بعدی در حدود 0.6510 (38.2٪ اصلاحی) تا 0.6520 (38.2٪ گسترش) است.

— نوشته دیوید سانگ، استراتژیست ارز

من را در توییتر در @DavidJSong دنبال کنید



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.