چشم انداز ین ژاپن بر موضع بانک مرکزی ژاپن استوار است. USD/JPY روی Blast Off تنظیم می شود؟

[ad_1] پیش بینی ین ژاپن: USD/JPY به دنبال تصمیم فدرال رزرو در روز چهارشنبه، اندکی افزایش یافت اکنون توجه به بانک ژاپن معطوف شده است سیاست های پولی اعلامیه انتظار می رود BoJ موضع فوق العاده سست خود را بدون تغییر حفظ کند و باد مخالف بیشتری برای بانک ایجاد کند ین ژاپن توصیه شده

کد خبر : 361188
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۰
چشم انداز ین ژاپن بر موضع بانک مرکزی ژاپن استوار است.  USD/JPY روی Blast Off تنظیم می شود؟

[ad_1]

پیش بینی ین ژاپن:

  • USD/JPY به دنبال تصمیم فدرال رزرو در روز چهارشنبه، اندکی افزایش یافت
  • اکنون توجه به بانک ژاپن معطوف شده است سیاست های پولی اعلامیه
  • انتظار می رود BoJ موضع فوق العاده سست خود را بدون تغییر حفظ کند و باد مخالف بیشتری برای بانک ایجاد کند ین ژاپن

توصیه شده توسط دیگو کولمن

پیش بینی JPY رایگان خود را دریافت کنید

بیشترین خوانده شده: فدرال رزرو فعلاً متوقف می شود، اما سیگنال نرخ اوج بالاتر، قیمت طلا به سمت معکوس تغییر می کند

USD/JPY در روز پنجشنبه با وجود ضعف گسترده دلار آمریکا که ناشی از کاهش بازدهی خزانه‌داری آمریکا بود، اندکی صعودی شد. در معاملات اوایل بعدازظهر، جفت ارز حدود 0.25 درصد افزایش یافت و به 140.35 رسید، که به خوبی از بالاترین سطح آسیایی بالاتر رفت، زمانی که برای مدت کوتاهی به بالای 141.50 صعود کرد و به بهترین سطوح خود از نوامبر 2022 رسید، پس از تصمیم فدرال رزرو برای نشان دادن نرخ پایانی بالاتر در ژوئن خود. جلسه FOMC

با نگاه به آینده، اعلام سیاست پولی بانک مرکزی ژاپن در روز جمعه (پنجشنبه شب به وقت ایالات متحده) کاتالیزور اصلی نوسانات بعدی خواهد بود که ارزش تماشا را دارد. از نظر انتظارات، BoJ موضع فوق‌العاده انطباق‌پذیر خود را حفظ کرده و نرخ بهره و برنامه کنترل منحنی بازدهی خود را بدون تغییر نگه داشته است.

تقویم اقتصادی

منبع: تقویم اقتصادی DailyFX

کازوئو اوئدا، فرماندار BoJ، که در آوریل زمام این موسسه را به دست گرفت، بارها نسبت به خروج زودهنگام از سیاست‌های انبساطی هشدار داده است و نشان می‌دهد که چرخش سریع به یک شرایط سخت‌تر می‌تواند تأثیر مضری بر اشتغال و رشد دستمزد داشته باشد و تلاش‌ها برای دستیابی به آن را پیچیده‌تر کند. تورم پایدار 2.0 درصد در بلندمدت. تلنگر یک شبه ضربه ای به اعتبار Ueda خواهد بود.

از آنجایی که BoJ آماده برداشتن محرک‌ها نیست و FOMC در مسیر افزایش هزینه‌های استقراض احتمالاً دو بار دیگر در سال 2023 است، USD/JPY احتمالاً در کوتاه‌مدت به سمت صعودی باقی می‌ماند. اگرچه به نظر می‌رسد بازارها نسبت به برنامه‌های فدرال رزرو برای از سرگیری افزایش‌ها در اواخر سال جاری تردید دارند، اختلاف بازدهی بین ایالات متحده و ژاپن در حال حاضر به نفع دلار آمریکا است.

در حالی که ضعف بیش از حد ین ژاپن ممکن است دولت را وادار کند که برای مهار سفته بازی لجام گسیخته وارد عمل شود، USD/JPY هنوز از مرز عبور نکرده است. آستانه مداخله. با این حال، اگر جفت ارز به بالای 145.00 بشکند، معامله گران باید بیشتر نگران باشند، زیرا سال گذشته مقامات شروع به فروش دلار کردند که نرخ ارز با 146.00 و 152.00 معاشقه شد.

توصیه شده توسط دیگو کولمن

تجارت خود را با IG Client Sentiment Data بهبود دهید

تحلیل فنی USD/JPY

USD/JPY در هفته‌های اخیر در داخل یک مثلث متقارن در حال چرخش بوده است، که اغلب به عنوان یک الگوی ادامه‌دار بر اساس تحلیل‌های فنی دیده می‌شود. مرحله سیم پیچی در نهایت به سمت بالا رفت و قیمت ها از مثلث خارج شدند و برای مدت کوتاهی به بالاترین سطح خود در نزدیک به هفت ماه رسیدند.

در حالی که شکست تا کنون ادامه داشته است، انگیزه صعودی در حال ضعیف شدن است. به هر حال، سوگیری گسترده تر سازنده باقی می ماند، اما برای اطمینان از تز صعودی، حرکت و بسته شدن هفتگی بالاتر از 140.40/140.70 لازم است. اگر این سناریو اجرا شود، USD/JPY می‌تواند برای به چالش کشیدن 142.50، یعنی 50% اصلاح فیب در اکتبر 2022/ژانویه 2023، بخار جمع کند.

از سوی دیگر، اگر فروشندگان دوباره کنترل بازار را به دست گیرند و قیمت ها را به زیر 139.75 برسانند، می توانیم شاهد عقب نشینی به سمت 139.00 باشیم. روی ضعف بیشتر، تمرکز به سطح روانی 138.00، قبل از میانگین متحرک ساده 200 روزه و خط روند صعودی کوتاه مدت در 137.25 تغییر می کند.

توصیه شده توسط دیگو کولمن

نحوه معامله USD/JPY

نمودار فنی USD/JPY

تصویری حاوی اسکرین شات، نمودار، خط، طرح شرح به طور خودکار تولید می شود

نمودار USD/JPY با استفاده از TradingView تهیه شد



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.