چشم انداز هفتگی FX Majors (18-22 ژوئیه)

[ad_1] رویدادهای آینده: دوشنبه: شاخص بازار مسکن NAHB. سه شنبه: شروع مسکن در ایالات متحده و مجوزهای ساختمانی. چهارشنبه: CPI انگلستان، CPI کانادا. پنجشنبه: اطلاعیه سیاست BoJ، اعلام سیاست بانک مرکزی اروپا. جمعه: S&P Global ایالات متحده، EZ و PMI بریتانیا. FOMC قبل از جلسه ژوئیه هفته آینده وارد دوره خاموشی خود شد. ما بازارها

کد خبر : 230472
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۳
چشم انداز هفتگی FX Majors (18-22 ژوئیه)

[ad_1]

رویدادهای آینده:

دوشنبه: شاخص بازار مسکن NAHB.

سه شنبه: شروع مسکن در ایالات متحده و مجوزهای ساختمانی.

چهارشنبه: CPI انگلستان، CPI کانادا.

پنجشنبه: اطلاعیه سیاست BoJ، اعلام سیاست بانک مرکزی اروپا.

جمعه: S&P Global ایالات متحده، EZ و PMI بریتانیا.

FOMC قبل از جلسه ژوئیه هفته آینده وارد دوره خاموشی خود شد. ما بازارها را با لحن مثبتی ترک کردیم زیرا والر فدرال رزرو (رای دهنده، هاوک) افزایش 100 واحدی در ثانیه و انتظارات تورمی بلندمدت در نظرسنجی UMich را رد کرد، که همانطور که پاول خود اظهار داشت او را به افزایش بیشتر در جلسه گذشته تشویق کرد. به طور شگفت انگیزی کمتر از انتظارات 2.8% از 3.1% قبل است. همه اینها احساسات منفی را که پس از گزارش شگفت انگیز CPI آمریکا به نفع دلار آمریکا بود، معکوس کرد.

ممکن است شاهد تداوم احساسات مثبت در این هفته با کاهش اندکی دلار در نشست FOMC باشیم. به نظر من برخی کمک‌ها از تحولات اخیر نباید از تصویر بزرگ‌تر منحرف شود. ما باید از نرخ تورم بسیار بالا و ریشه‌دار پایین بیاییم و فدرال رزرو نمی‌چرخد مگر اینکه شواهد روشنی داشته باشد که نشان دهد کاهش تورم آن را به هدف 2 درصدی خود بازمی‌گرداند. بنابراین، فدرال رزرو حتی اگر ایالات متحده در رکود باشد، به انقباض ادامه خواهد داد، که در یک چرخه عادی شاهد کاهش آن خواهد بود، اما دوباره تفاوت اینجاست که تورم اجازه داده شد آنقدر بالا برود و آنقدر گسترده شود که فدرال رزرو را ملزم به ماندن کند. مسیر یا خطر شکست در دستیابی به هدف خود که ثبات قیمت است.

حتی والر فدرال رزرو اعلام کرد که می‌خواهد Core PCE را در 2.5٪ -3-00٪ ببیند قبل از اینکه به کاهش افزایش نرخ یا توقف فکر کند. همه اینها منجر به کاهش طولانی مدت رشد می شود که برای دارایی های ریسکی بد و برای دلار آمریکا خوب است. بنابراین، من فکر می‌کنم که شاهد چرخش بازار بین داده‌های تورم و رشد خواهیم بود که شاید بخشی از تورم را کاهش دهد، اما نه در سمت رشد. ما در حال حاضر شاهد افزایش مطالبات بیکاری هفتگی، وخامت شاخص های بازار مسکن و شاخص های رشد پیشرو مانند PMI هستیم. اگر زمانی که فدرال رزرو در حال کاهش است، نباید با فدرال رزرو بجنگیم، در شرایطی که در بحبوحه رکود در حال کاهش است، انجام این کار دشوار است.

در روزهای دوشنبه و سه شنبه، شاخص های پیشرو برای بازار مسکن ایالات متحده را دریافت خواهیم کرد. انتظار می رود که آنها به انقباض خود ادامه دهند زیرا بدتر شدن قیمت در سال جاری باعث کاهش تقاضا برای مسکن و خانه سازی در میان سخت شدن شرایط پولی و ترس از رکود شد.

در روز چهارشنبه گزارش شاخص شاخص شاخص شاخص مصرف کننده بریتانیا و کانادا را دریافت خواهیم کرد. برای بریتانیا، انتظار می‌رود نرخ تورم سرفصل به دلیل قیمت بالای انرژی و مواد غذایی افزایش یابد. معیارهای اصلی نیز در حال افزایش است. همان داستان برای کانادا که گزارش تورم آن در قرائت تورم افزایش بیشتری نشان می دهد.

انتظار می‌رود که بانک مرکزی آمریکا در روز پنج‌شنبه سیاست خود را بدون تغییر نگاه دارد، زیرا این بانک ارزیابی می‌کند که CPI ملی کمی بالاتر از هدف خود است، زیرا ناشی از تضعیف ین و افزایش هزینه‌های مواد است و نه توسط چرخه مثبت اقتصادی. در مرحله بعد، ما اعلامیه سیاست بانک مرکزی اروپا را داریم. انتظار می رود بانک مرکزی اروپا در نهایت اولین افزایش 25 واحدی خود را انجام دهد و نرخ سپرده اصلی را از 0.50- به 0.25- افزایش دهد. ما می‌توانستیم برخی از مخالفان از جنگ‌طلب‌ترین اعضا را ببینیم که افزایش 50 bps را ترجیح می‌دهند. همچنین انتظار می‌رود که بانک مرکزی اروپا در نشست سپتامبر خود افزایش 50 واحدی در ثانیه را نشان دهد، همانطور که سخنرانان مختلف بانک مرکزی اروپا پیش‌بینی می‌کردند. همچنین تمرکز بر ابزار تکه تکه شدن و اینکه چگونه بانک مرکزی اروپا قصد دارد افزایش اسپردها را از کشورهای پیرامونی (ایتالیا، اسپانیا، پرتغال و یونان) محدود کند، خواهد بود.

روز جمعه ما گزارش PMI جهانی S&P را برای منطقه یورو، بریتانیا و ایالات متحده دریافت خواهیم کرد. با افزایش سرعت رشد اقتصادها، آنها به احتمال زیاد وخامت بیشتری در فعالیت نشان خواهند داد.

این مقاله توسط جوزپه دلاموتا نوشته شده است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.