چشم انداز نرخ EUR/GBP، GBP/JPY، GBP/USD

[ad_1] چشم انداز پوند انگلیس: پوند انگلیس بار دیگر به سرعت حرکت خود را از دست می دهد زیرا نگرانی های انرژی در حال بازگشت به پیش زمینه است. در حالی که از پایین ترین سطح سالانه خود پس از مداخله بانک انگلستان در هفته گذشته فاصله زیادی داشت، پوند بریتانیا همچنان از نظر فنی

کد خبر : 264186
تاریخ انتشار : جمعه ۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۲:۰۵
چشم انداز نرخ EUR/GBP، GBP/JPY، GBP/USD

[ad_1]

چشم انداز پوند انگلیس:

  • پوند انگلیس بار دیگر به سرعت حرکت خود را از دست می دهد زیرا نگرانی های انرژی در حال بازگشت به پیش زمینه است.
  • در حالی که از پایین ترین سطح سالانه خود پس از مداخله بانک انگلستان در هفته گذشته فاصله زیادی داشت، پوند بریتانیا همچنان از نظر فنی در وضعیت ضعیفی قرار دارد.
  • تغییرات اخیر در rتاجر خرده فروشی تثبیت موقعیت برای هر یک از نرخ‌های EUR/GBP، GBP/JPY، و GBP/USD، یک سوگیری ترکیبی پیشنهاد کنید.

توصیه شده توسط کریستوفر وکیو، CFA

پیش بینی GBP رایگان خود را دریافت کنید

خارج از جنگل نیست

علیرغم تلاش های مداخله ای بانک مرکزی انگلیس در هفته گذشته، پوند انگلیس یک بار دیگر شروع به تضعیف کرده است. برای روشن بودن، اعلام ناگهانی QE BOE فشار زیادی را که پس از اعلام بودجه کوچک دولت Truss ایجاد شده بود، کاهش داده است. در حال حاضر، به نظر می رسد از فروپاشی سیستم بازنشستگی بریتانیا جلوگیری شود.

اما بریتانیا همچنان با وضعیت اقتصادی بسیار دشواری مواجه است. در چند ماه گذشتهما خطر رکود تورمی فزاینده برای اقتصاد بریتانیا و به نوبه خود پوند انگلیس را برجسته کرده ایم. نرخ فزاینده بیکاری، تورم در چند دهه بالا و اقتصاد در حال انقباض ترکیبی بدی را ایجاد می‌کند که سیاست‌گذاران بریتانیا را با گزینه‌های خوب کمی مواجه می‌کند.

تجزیه و تحلیل فنی نرخ پوند/دلار آمریکا: نمودار روزانه (ژوئن 2021 تا اکتبر 2022) (نمودار 1)

پس از ثبت پایین‌ترین سطح سالانه و بی‌سابقه در هفته گذشته، نرخ‌های GBP/USD بازگشتی چشمگیر را تجربه کردند. اما به نظر می رسد که این رالی قدرت خود را از دست داده است، به طوری که این جفت به پایین تر از 23.6% اصلاح فیبوناچی از محدوده بالا و پایین 2021 2021 بازگشته است. به همین ترتیب، حرکت در حال تغییر است. نرخ GBP/USD به زیر 5-، 8-، 13-، و 21-EMA روزانه خود بازگشته است، اگرچه پوشش EMA هنوز به ترتیب متوالی نزولی نیست. حرکت روزانه MACD بالاتر از خط سیگنال خود در حال محو شدن است، در حالی که روزانه Slow Stochastics در آستانه خارج شدن از قلمروی بیش از حد فروش قرار دارند. همانطور که از اواسط ژوئیه این اتفاق افتاده است، “ذهنیت “فروش تجمع” همچنان مناسب است.”

شاخص احساسات مشتری IG: پیش‌بینی نرخ پوند/دلار آمریکا (6 اکتبر 2022) (نمودار 2)

GBP/USD: داده‌های معامله‌گران خرده‌فروش نشان می‌دهد که 52.71 درصد معامله‌گران دارای لانگ خالص هستند و نسبت معامله‌گران لانگ به فروش 1.11 به 1 است. در حالی که تعداد معامله گران نت-شورت بدون تغییر نسبت به دیروز و 31.79 درصد بیشتر از هفته گذشته است.

ما معمولاً دیدگاهی مخالف نسبت به احساسات جمعیت داریم، و این واقعیت که معامله‌گران خالص هستند نشان می‌دهد که قیمت‌های پوند/دلار آمریکا ممکن است به کاهش خود ادامه دهند.

موقعیت‌یابی نسبت به دیروز دارای طول خالص‌تر است، اما نسبت به هفته گذشته کمتر است. ترکیبی از احساسات فعلی و تغییرات اخیر به ما یک سوگیری تجاری متفاوت GBP/USD می دهد.

تجزیه و تحلیل فنی نرخ پوند / ین پوند: نمودار روزانه (اکتبر 2021 تا اکتبر 2022) (نمودار 3)

نرخ‌های GBP/JPY در نیمه دوم هفته به سرعت کاهش یافتند و افزایش‌های روز دوشنبه و سه‌شنبه را دوباره دنبال کردند. در حالی که حرکت همچنان رنگی صعودی دارد، به سرعت در حال محو شدن است. اگر عقب نشینی قابل توجه تری رخ دهد، احتمالاً به پایین تر از 50 درصد فیبوناچی اصلاحی محدوده پایین 2015/2020 در حدود 159.94 که به عنوان حمایت از ژوئن تا اواخر سپتامبر عمل می کرد، حرکت می کند. بازگشت به پایین سالانه زیر 149.00 – که در کمتر از دو هفته به دست آمد و معکوس شد – در کوتاه مدت غیرممکن به نظر می رسد.

شاخص احساسات مشتری IG: پیش‌بینی نرخ پوند/ین (6 اکتبر 2022) (نمودار 4)

GBP/JPY: داده های معامله گران خرده فروشی نشان می دهد که 30.47 درصد معامله گران دارای لانگ خالص هستند و نسبت معامله گران کوتاه به لانگ 2.28 به 1 است. تعداد معامله گران در معاملات خالص 33.96 درصد بیشتر از دیروز و 21.55 درصد کمتر از هفته گذشته است در حالی که تعداد معامله گران نت-شورت 0.92 درصد کمتر از دیروز و 42.11 درصد بیشتر از هفته گذشته است.

ما معمولاً دیدگاهی مخالف نسبت به احساسات جمعیت داریم و این واقعیت که معامله‌گران کوتاه مدت هستند نشان می‌دهد که قیمت‌های پوند/ین ممکن است به افزایش خود ادامه دهند.

موقعیت‌یابی نسبت به دیروز کمتر خالص است، اما نسبت به هفته گذشته کمتر است. ترکیبی از احساسات فعلی و تغییرات اخیر به ما یک سوگیری تجاری ترکیبی GBP/JPY می دهد.

تجزیه و تحلیل فنی نرخ EUR/GBP: نمودار روزانه (اکتبر 2021 تا اکتبر 2022) (نمودار 5)

نرخ‌های EUR/GBP یک بار دیگر شروع به افزایش می‌کنند و تلاش می‌کنند خط روند نزولی را از اوج‌های 2008 و 2016 پاک کنند. مانند سایر کراس‌های GBP، این جفت با توجه به معکوس شدیدی که پس از اعلام QE هفته گذشته BOE مشاهده شد، لحن ثابتی در بین شاخص‌های حرکت خود ندارد. گفته می شود، بذرها برای نوسان دیگری در کوتاه مدت کاشته می شوند. مقاومت در بالای 0.8851 (50% اصلاح فیبوناچی از محدوده بالا/2022 پایین 2020) و نزدیک به 0.9004 (خط روند نزولی از اوج های 2008 و 2017 و همچنین 61.8% اصلاح فیبوناچی از دامنه بالا/پایین 2020) قرار دارد. .

شاخص احساسات مشتری IG: پیش‌بینی نرخ EUR/GBP (6 اکتبر 2022) (نمودار 6)

EUR/GBP: داده های معامله گران خرده فروشی نشان می دهد که 52.45 درصد معامله گران دارای لانگ خالص هستند و نسبت معامله گران لانگ به فروش 1.10 به 1 است. در حالی که تعداد معامله گران نت-شورت 4.07 درصد بیشتر از دیروز و 14.85 درصد کمتر از هفته گذشته است.

ما معمولاً دیدگاه مخالفی نسبت به احساسات جمعیت داریم، و این واقعیت که معامله‌گران خالص هستند نشان می‌دهد که قیمت‌های EUR/GBP ممکن است به کاهش خود ادامه دهند.

موقعیت یابی نسبت به دیروز دارای طول خالص کمتر است، اما نسبت به هفته گذشته دارای طول خالص تر است. ترکیبی از احساسات فعلی و تغییرات اخیر به ما یک سوگیری مبادلات تجاری EUR/GBP می دهد.

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

— نوشته شده توسط کریستوفر وکیو، CFA، استراتژیست ارشد



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.