چشم انداز نرخ بالا برای طولانی تر به عنوان نکته مهم از نشست FOMC: طلا، مس، دلار آمریکا

[ad_1] خلاصه بازار در پایان نشست ژوئن، فدرال رزرو (فدرال رزرو) نرخ بهره را در حد 5.00 تا 5.25 درصد در حرکتی کاملاً پیش بینی شده نگه داشت، اما بازارها اعتقاد کمتری دارند که حرکت امروز پایان کارزار انقباضی آن را نشان دهد. نقطه‌ای از کمیته بازار آزاد فدرال (FOMC) به دست آمد که اوج

کد خبر : 360801
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۶:۰۳
چشم انداز نرخ بالا برای طولانی تر به عنوان نکته مهم از نشست FOMC: طلا، مس، دلار آمریکا

[ad_1]

خلاصه بازار

در پایان نشست ژوئن، فدرال رزرو (فدرال رزرو) نرخ بهره را در حد 5.00 تا 5.25 درصد در حرکتی کاملاً پیش بینی شده نگه داشت، اما بازارها اعتقاد کمتری دارند که حرکت امروز پایان کارزار انقباضی آن را نشان دهد.

نقطه‌ای از کمیته بازار آزاد فدرال (FOMC) به دست آمد که اوج نرخ برای سال 2023 از 5.1 درصد قبلی به 5.6 درصد بازنگری شد که نشان‌دهنده 50 واحد پایه دیگر (bp) انقباض تا پایان سال جاری است. پیش‌بینی‌های نرخ برای سال‌های 2024 و 2025 نیز به سمت بالا مورد بازنگری قرار گرفتند، که به نظر می‌رسد دورنمای نرخ بلند مدت را در افق نشان می‌دهد. این توجیه ممکن است به دلیل تداوم فشارهای تورمی باشد، زیرا پیش بینی های اصلی PCE فدرال رزرو بالاتر از 3.9 درصد برای سال 2023 در مقایسه با 3.6 درصد مورد انتظار در ماه مارس است.

به نظر می‌رسد نظرات جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، به معادله جنگ‌طلب اضافه می‌شود و می‌گوید که کاهش نرخ‌های فدرال رزرو «دو سال بعد» است، در زمانی که انتظارات بازار گسترده برای کاهش نرخ تا پایان سال قیمت‌گذاری شده بود. از آنجایی که جلسه ژوئیه به عنوان یک جلسه “زنده” از سوی رئیس فدرال رزرو تلقی می شود، تصمیم گیری در مورد نرخ را به تعداد انگشت شماری از داده های مربوط به تورم و نیروی کار واگذار می کند. قراردادهای آتی فعلی صندوق های فدرال رزرو همچنان به سمت حرکت 25 بشکه ای در ماه جولای متمایل می شوند، اما قیمت گذاری آن برای نرخ پایانه 5.25٪ – 5.5٪ هنوز هم کمتر از آنچه که فدرال رزرو هدایت کرده است، نشان می دهد، که هرگونه کالیبراسیون بیشتر را در نظر می گیرد.

بازدهی خزانه داری در لحن متفاوتی بود که نشان دهنده برخی بلاتکلیفی در عواقب نشست FOMC بود. از سوی دیگر، چشم‌انداز نرخ‌های بالا برای مدت طولانی‌تر با استقبال خوبی از قیمت طلا مواجه نشده است، زیرا قیمت طلا در یک شبه شاهد کاهش شدید رشدهای اولیه بود. جهش های متناوب در یک ماه گذشته نتوانسته اند دنباله روهای زیادی پیدا کنند، زیرا قیمت ها نزدیک به پایین ترین حد دو ماهه خود در اطراف سطح 1940 دلار آمریکا بوده است. ممکن است هر گونه شکست به پایین ترین سطح جدید در چشم باشد، که می تواند سوگیری نزولی کوتاه مدت آن را تقویت کند. شاخص قدرت نسبی آن (RSI) به پایین‌تر از سطح 50 ادامه می‌دهد، در حالی که پشتیبانی خط روند کلیدی از نوامبر 2022 باطل شده است که نشان دهنده کنترل فروشندگان در حال حاضر است.

image1.png

منبع: نمودارهای IG

آسیا اوپن

به نظر می رسد که سهام آسیایی برای باز شدن اندکی مثبت به نظر می رسد، زیرا Nikkei + 0.17٪، ASX + 0.31٪ و KOSPI + 0.30٪ در زمان نگارش این مقاله در حالی که فعالان بازار همچنان به هضم آخرین نشست FOMC ادامه می دهند. تقویم اقتصادی صبح امروز نشان می دهد که تولید ناخالص داخلی سه ماهه اول (GDP) از نیوزلند خوانده شده است که این کشور را به رکود فنی می کشاند. کاهش 0.1 درصدی سه ماهه در سه ماهه اول، به دنبال افت 0.7 درصدی در سه ماهه چهارم، احتمالاً توجیه بیشتری را ارائه می دهد که بانک مرکزی نیوزلند (RBNZ) با انقباض انجام شده است، که به معنای فشار نزولی بر NZD است. .

روز پیش رو بر روی داده های اشتغال استرالیا و به دنبال آن یک سری داده های اقتصادی خارج از چین (تولید صنعتی، خرده فروشی، سرمایه گذاری دارایی های ثابت) تمرکز خواهد شد. کاهش اخیر هزینه‌های وام‌گیری کوتاه‌مدت چین ممکن است امیدها را برای تعدیل مشابه نرخ MLF یک ساله در اواخر امروز ایجاد کند، با اطلاعات اقتصادی آتی که احتمالاً به مجموعه‌ای از شگفتی‌های نزولی اخیر اضافه می‌کند و رشد پایین‌تر برای طولانی‌تر را تقویت می‌کند. چشم انداز در چین انتظار می رود که هر سه داده فوق الذکر از آوریل تا حدودی در رشد سال به سال اعتدال نشان دهند.

قیمت مس از زمان یافتن حمایت در سطح ۷۹۴۰ دلار آمریکا در هر تن توانسته بیش از ۸ درصد بهبود یابد. بازیابی RSI بالاتر از سطح 50، همراه با یک متقاطع صعودی در میانگین متحرک همگرایی/واگرایی (MACD) ممکن است به سمت حرکت صعودی در کوتاه مدت اشاره کند. با این حال، مقاومت فوری هنوز در سطح 8600 دلار آمریکا در هر تن باقی مانده است. اعتقاد بیشتر برای صعود پایدارتر ممکن است از حرکت بر فراز ابر ایچیموکو ناشی شود تا نشان دهنده یک روند صعودی در محل باشد. در هر نقطه نزولی، سطح 8250 دلار آمریکا در هر تن ممکن است از یک خط روند صعودی در تلاقی با سطح اصلاحی فیبوناچی حمایتی را به همراه داشته باشد.

image2.png

منبع: نمودارهای IG

در فهرست پیگیری: واکنش تند به زانو در دلار آمریکا اما علائم بیشتری لازم است

نشست FOMC یک شبه نوساناتی را در دلار آمریکا به همراه داشت، با انتشار نمودار نقطه‌ای که در اواسط روز قبل از کاهش برخی سودها در کنفرانس مطبوعاتی فدرال رزرو، واکنش 0.5 درصدی زانویی را آغاز کرد. اعتقاد بیشتر گاوها ممکن است از واژگونی شکل‌گیری پایین‌تر-بالا-پایین-پایین در نمودار چهار ساعته از ابتدای ماه با مقاومت فوری برای غلبه بر سطح 103.12 حاصل شود.

در حال حاضر، RSI آن به پایین‌تر از سطح کلیدی 50 حرکت کرده است، همراه با کاهش MACD، که نیاز به افزایش قابل توجه حرکت صعودی را برای ایجاد اطمینان برای گاوها نیز می‌طلبد. هر گونه شکست در استفاده از لحن جنگ‌طلب از نشست FOMC برای هر حرکتی بالاتر در روزهای بعدی می‌تواند نشان‌دهنده فرسودگی مداوم باشد، که می‌تواند پایین‌ترین نقطه ماه می را برای آزمایش مجدد بعدی در معرض دید قرار دهد.

image3.png

منبع: نمودارهای IG

چهارشنبه: DJIA -0.68%؛ S&P 500 +0.08%; نزدک + 0.39٪، DAX + 0.49٪، FTSE + 0.10٪



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.