چشم انداز قیمت طلا به دلیل شکست در عقب نشینی SMA به بالای 50 روز کاهش یافت

[ad_1] نکات قابل بحث قیمت طلا قیمت طلا به پایین ترین حد ماهانه (1720 دلار) سقوط می کند زیرا یک سری از اوج و فرودهای پایین تر را ایجاد می کند، و شمش ممکن است همچنان به بازگشت از پایین سالانه (1681 دلار) ادامه دهد زیرا در تلاش برای عقب نشینی از سطح 50- است.

کد خبر : 248414
تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۲:۰۲
چشم انداز قیمت طلا به دلیل شکست در عقب نشینی SMA به بالای 50 روز کاهش یافت

[ad_1]

نکات قابل بحث قیمت طلا

قیمت طلا به پایین ترین حد ماهانه (1720 دلار) سقوط می کند زیرا یک سری از اوج و فرودهای پایین تر را ایجاد می کند، و شمش ممکن است همچنان به بازگشت از پایین سالانه (1681 دلار) ادامه دهد زیرا در تلاش برای عقب نشینی از سطح 50- است. SMA روز (1763 دلار).

چشم انداز قیمت طلا به دلیل شکست در عقب نشینی SMA به بالای 50 روز کاهش یافت

قیمت طلا در تلاش است تا جایگاه خود را حفظ کند رئیس فدرال رزرو جروم پاول متعهد می شود که طی ماه های آینده نرخ های بهره بالاتری را اعمال کند و این فلز گرانبها ممکن است تا حد زیادی شیب منفی میانگین متحرک را دنبال کند زیرا بانک مرکزی خانواده ها و مشاغل ایالات متحده را برای یک سیاست محدودکننده آماده می کند.

تصویر CME FedWatch Tool

منبع: CME

کمیته بازار آزاد فدرال (FOMC) ممکن است به رویکرد فعلی خود در مبارزه با تورم پایبند باشد زیرا ابزار CME FedWatch اکنون احتمال بیش از 70 درصدی را برای افزایش 75 واحدی نرخ بهره منعکس می کند و باید دید که آیا بانک مرکزی به اعتصاب ادامه می دهد یا خیر. در تصمیم گیری بعدی خود در مورد نرخ بهره در 21 سپتامبر، به عنوان رئیس پاول و شرکت، قرار است خلاصه پیش بینی های اقتصادی (SEP) را به روز کنند.

تا آن زمان، گمانه زنی ها در مورد نشست بعدی فدرال رزرو ممکن است بر قیمت طلا تأثیر بگذارد، زیرا به نظر می رسد ضعف اخیر در فلز گرانبها با افزایش بازدهی خزانه داری ایالات متحده همراه باشد و ممکن است به عنوان بانک مرکزی، طلا در ادامه سال با باد مخالف روبرو شود. به چرخه پیاده روی خود می چسبد.

با این اوصاف، قیمت طلا ممکن است با مشکل حفظ شود بازگشت از پایین ترین سطح سالانه (1681 دلار) در بحبوحه گمانه زنی های فزاینده برای افزایش 75 واحدی دیگر نرخ بهره، و این فلز گرانبها ممکن است تا حد زیادی شیب منفی را دنبال کنید در SMA 50 روزه (1763 دلار) در حالی که در تلاش برای عقب نشینی از میانگین متحرک است.

نمودار روزانه قیمت طلا

تصویر نمودار قیمت روزانه طلا

منبع: نمای معاملاتی

  • قیمت طلا پس از ناکامی در عقب نشینی از SMA 50 روزه (1763 دلار) مجموعه ای از اوج و پایین های پایین تر را ایجاد می کند، و شمش ممکن است شیب منفی را در میانگین متحرک دنبال کند، زیرا به پایین ترین حد ماهانه (1720 دلار) معامله می شود. تا پایان ماه اوت
  • نیاز به بستن زیر 1726 دلار (38.2% اصلاح) آوردن منطقه 1690 دلار (61.8٪ اصلاح) تا 1695 دلار (61.8٪ گسترش) در رادار، با شکستن پایین سالانه (1681 دلار) منطقه 1670 دلاری (50٪ گسترش) را باز می کند.
  • با این حال، اگر قیمت طلا بسته نشود، ممکن است تلاش دیگری برای عقب نشینی از میانگین متحرک انجام دهد زیر 1726 دلار (38.2% اصلاح)، با حرکتی بالاتر از همپوشانی فیبوناچی در اطراف 1761 دلار (78.6 درصد گسترش) تا 1771 دلار (23.6 درصد اصلاح) که بالاترین قیمت ماهانه (1808 دلار) را در رادار به ارمغان می آورد..

— نوشته دیوید سانگ، استراتژیست ارز

من را در توییتر در @DavidJSong دنبال کنید



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.