چشم انداز فنی S&P 500، Dow Jones، Nasdaq 100 برای روزهای آینده

[ad_1] چشم انداز فنی شاخص های ایالات متحده: S&P 500 به پایان می رسد اما به دنبال بهبودی کوتاه مدت است نزدک 100 عقب مانده است و به زودی باید نگه داشته شود Dow 200-day MA نه چندان دور با قدرت کمی بیشتر توصیه شده توسط پل رابینسون پیش بینی سهام رایگان خود را دریافت

کد خبر : 272957
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۰
چشم انداز فنی S&P 500، Dow Jones، Nasdaq 100 برای روزهای آینده

[ad_1]

چشم انداز فنی شاخص های ایالات متحده:

  • S&P 500 به پایان می رسد اما به دنبال بهبودی کوتاه مدت است
  • نزدک 100 عقب مانده است و به زودی باید نگه داشته شود
  • Dow 200-day MA نه چندان دور با قدرت کمی بیشتر

توصیه شده توسط پل رابینسون

پیش بینی سهام رایگان خود را دریافت کنید

چشم انداز فنی S&P 500، Dow Jones، Nasdaq 100 برای روزهای آینده

سهام مطابق با انتظارات در این هفته به رشد خود ادامه دادند، اما ما به نقطه‌ای رسیده‌ایم که ممکن است قبل از یک صعود دیگر شاهد رشد عقب‌نشینی باشیم. S&P یک نوسان پایین ایجاد شده در اوایل سپتامبر را خاموش کرد و این کار را با ارسال یک شمع معکوس انجام داد.

بین آن و این واقعیت که نزدک 100 همچنان عقب است، نشان می دهد که ممکن است در کوتاه مدت شاهد کاهش قیمت بازار باشیم. مهم است که NDX نسبتاً خوب نگه داشته شود، و در حالت ایده‌آل شاهد عملکرد بهتر آن به زودی باشیم، حتی اگر این به معنای فروش کمتر از بازار گسترده‌تر باشد، قبل از اینکه واقعاً به سمت بالا برود.

اگر NDX و سهام اصلی آن از عزیزان بازار نتوانند وارد تجهیزات شوند، بازار ممکن است با مشکلات بیشتری روبرو شود. اما قبل از رسیدن به آن، باید ببینیم عقب نشینی در اینجا چگونه آشکار می شود.

با نگاهی به فن‌آوری‌های S&P، ما قبلاً یک سر و شانه معکوس شناسایی کرده بودیم، و در مورد آن تا اینجا خیلی خوب بود. خط روند آگوست اندکی پس از خط گردن شکسته شد. چیزی که من تماشا خواهم کرد این است که اگر یک عقب‌نشینی می‌تواند نسبتاً کم‌عمق باقی بماند یا حول و حوش 3806 یا پایین گردن در نزدیکی 3725 نگه دارد. طولانی باشد

اگر ببینیم که سهام شروع به ذوب شدن کرده و NDX مدت‌ها قبل از S&P و Dow به پایین‌ترین حد خود بازمی‌گردد، ممکن است زمان آن فرا رسیده باشد که در مورد تجارت افزایشی بازار نزولی تجدید نظر کنیم. که در حال حاضر همه اینها به عنوان یک جهش بهبود در یک بازار نزولی طولانی مدت در نظر گرفته می شود.

نمودار روزانه S&P 500

شرح نمودار به طور خودکار با اطمینان کم ایجاد می شود

نمودار S&P 500 توسط TradingView

را نزدک 100 باید به زودی اینجا را حفظ کند، و ممکن است این کار را با ارسال یک الگوی معکوس سر و شانه گسترده تر انجام دهد. من قبلاً با این ایده به آن نگاه می‌کردم که پایین حدود 10962 شانه راست باشد، اما یک الگوی متقارن بزرگ‌تر می‌توان ظاهر شد. تا اینجا خبر خوب برای NDX علیرغم وضعیت عقب افتاده اش، این است که از کانالی که از ماه اوت در آن گیر کرده بود، خارج شد. این یک روند را به خودی خود تغییر نمی دهد، اما کمک می کند. اگر در این عقب‌نشینی، یک پایین‌تر (شانه راست) در اینجا شکل بگیرد، سهام فناوری و کل بازار می‌توانند برای یک سطح قابل توجه بالاتر خوب باشند. منطقه درست زیر 11k برای این چشم انداز بسیار مهم در نظر گرفته می شود.

نمودار روزانه نزدک 100

تصویری حاوی توضیحات نمودار به طور خودکار تولید شد

نمودار نزدک 100 توسط TradingView

راداو جونزدر این راهپیمایی رهبر بوده است و این چیز خوبی نیست. اگر بخواهد بازار گسترده تر به سمت بالا ادامه دهد، NDX باید به زودی باتوم را در دست بگیرد. با این اوصاف، MA 200 روزه خیلی دور نیست و ممکن است پس از عقب نشینی ضربه بخورد. شاخص به روشنی گسترش یافته است، بنابراین ریسک به سمت عقب نشینی منحرف می شود و شاید اگر یک پای دیگر بالاتر برویم، به عقب ماندگی تبدیل می شود.

نمودار روزانه داو جونز

تصویری حاوی توضیحات نمودار میله ای به طور خودکار تولید شد

نمودار داو جونز توسط TradingView

منابع برای معامله گران فارکس

چه یک معامله گر جدید یا باتجربه باشید، ما چندین منبع برای کمک به شما داریم؛ شاخصی برای ردیابیاحساسات معامله گر، سه ماه یکبارپیش بینی های معاملاتی، تحلیلی و آموزشیوبینارهاروزانه برگزار می شود،راهنمای معاملاتبرای کمک به شما در بهبود عملکرد معاملاتی، و مخصوصاً برای کسانی که هستندجدید در فارکس.

— نوشته شده توسط پل رابینسون، تحلیلگر بازار

می توانید پل را در توییتر دنبال کنید @PaulRobinsonFX



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.