چشم انداز فنی GBP/USD: محدوده کوتاه مدت دست نخورده

[ad_1] GBP/USD، پوند بریتانیا – چشم انداز فنی: GBP/USD همچنان از منظر کوتاه مدت در محدوده ای قرار دارد. با این حال، چشم انداز میان مدت امیدوارکننده است. چه تابلوهایی برای تماشا وجود دارد؟ پیشنهاد مانیش جرادی نحوه معامله GBP/USD GBP/USD پیش بینی فنی کوتاه مدت – خنثی با ورود به شمارش معکوس نهایی برای

کد خبر : 314512
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 فوریه 2023 - 22:42
چشم انداز فنی GBP/USD: محدوده کوتاه مدت دست نخورده

[ad_1]

GBP/USD، پوند بریتانیا – چشم انداز فنی:

  • GBP/USD همچنان از منظر کوتاه مدت در محدوده ای قرار دارد.
  • با این حال، چشم انداز میان مدت امیدوارکننده است.
  • چه تابلوهایی برای تماشا وجود دارد؟

پیشنهاد مانیش جرادی

نحوه معامله GBP/USD

GBP/USD پیش بینی فنی کوتاه مدت – خنثی

با ورود به شمارش معکوس نهایی برای تصمیم گیری های نرخ بهره کلیدی، که از امروز فدرال رزرو ایالات متحده شروع می شود، و فردا بانک انگلستان (BOE) و بانک مرکزی اروپا (ECB)، دورنمای کوتاه مدت پوند/دلار آمریکا تغییر نکرده است.

به طور گسترده انتظار می رود که فدرال رزرو در روز چهارشنبه نرخ بهره را با 25 واحد افزایش به 4.5٪ -4.75٪ افزایش دهد. تمرکز اصلی بیانیه همراه خواهد بود، به ویژه هر راهنمایی در مورد مسیر نرخ بهره. انتظار می رود بانک مرکزی اروپا و بانک مرکزی اروپا نرخ بهره را 50 واحد در ثانیه افزایش دهند. یک “افزایش شاهین” توسط BOE می تواند پوند را از منظر میان مدت حمایت کند.

حقایق قیمت، احساسات، روایت

image1.png

در نمودارهای فنی، موردی برای قدرت میان مدت پوند/دلار آمریکا وجود دارد که ابتدا در اکتبر و متعاقباً در اواسط نوامبر برجسته شد. عملکرد قیمت در ماه‌های اخیر شانس افزایش قابل توجه این جفت را تقویت می‌کند. همانطور که به روز رسانی 20 ژانویه مشخص شد، یک شکست قاطع بالاتر از مقاومت همگرای کلیدی: یک خط روند با شیب کمی از اوت (اکنون در حدود 1.2490)، تقریباً همزمان با بالاترین قیمت دسامبر 1.2445، یک الگوی معکوس سر و شانه (شانه چپ) ایجاد می کند. در پایین ترین سطح ژوئیه، سر در پایین ترین سطح سپتامبر، و شانه راست در پایین ترین سطح ژانویه، که به افزایش بالقوه به سمت اوج 1.4250 در سال 2021 اشاره می کند.

نمودار روزانه GBP/USD

image2.png

نمودار ایجاد شده با استفاده از TradingView

در آینده نزدیک، چشم اندازهای GBP/USD نسبت به به‌روزرسانی‌های قبلی تغییر چندانی نکرده است (به‌روزرسانی نوامبر و اواسط ژانویه را اینجا ببینید). این جفت همچنان در باند 1.1840-1.2490 قرار دارد. همانطور که نمودار روزانه نشان می دهد، شاخص حرکت جهت دار به علاوه (DMI) و منهای DMI همچنان زیر 25 هستند که به شرایط محدوده در کوتاه مدت اشاره می کند.

نمودار 240 دقیقه ای GBP/USD

image3.png

نمودار ایجاد شده با استفاده از TradingView

با بزرگنمایی نمودارهای روزانه، پایین ترین سطح 1.2260 هفته گذشته پشتیبانی اولیه است. هر شکست به زیر می‌تواند باعث افزایش دو برابری جزئی (بالاترین سطح هفته گذشته) شود و شانس افت را به سمت 1.2100 افزایش دهد. با این حال، حمایت بسیار قوی در انتهای پایین محدوده در 1.1840 وجود دارد.

— نوشته شده توسط مانیش جرادی، استراتژیست DailyFX.com



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.