چشم انداز فنی GBP/USD: جهش گربه مرده؟

[ad_1] GBP/USD، پوند بریتانیا – چشم انداز فنی: افزایش اخیر GBP/USD در مقاومت کلیدی متوقف شده است. در عین حال، GBP/USD هنوز هیچ پشتیبانی را قطع نکرده است. چشم انداز و تابلوهای راهنما برای تماشا چیست؟ پیشنهاد مانیش جرادی پیش بینی GBP رایگان خود را دریافت کنید GBP/USD پیش بینی فنی کوتاه مدت – خنثی

کد خبر : 269984
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۳
چشم انداز فنی GBP/USD: جهش گربه مرده؟

[ad_1]

GBP/USD، پوند بریتانیا – چشم انداز فنی:

  • افزایش اخیر GBP/USD در مقاومت کلیدی متوقف شده است.
  • در عین حال، GBP/USD هنوز هیچ پشتیبانی را قطع نکرده است.
  • چشم انداز و تابلوهای راهنما برای تماشا چیست؟

پیشنهاد مانیش جرادی

پیش بینی GBP رایگان خود را دریافت کنید

GBP/USD پیش بینی فنی کوتاه مدت – خنثی

صعود پوند انگلیس در این ماه نشانه‌هایی از خستگی را نشان می‌دهد زیرا مقاومت کلیدی را آزمایش می‌کند و به احتمال رشد دامنه در کوتاه مدت اشاره می‌کند. با این حال، پرونده برای فرآیند ساخت پایه گسترده‌تر هنوز بسته نشده است.

در نمودارهای 240 دقیقه ای، GBP/USD از زمان شروع رالی در اوایل اکتبر با مقاومت سختی در میانگین متحرک دوره 200 محدود شده است (نمودار را ببینید). علاوه بر این، حتی با وجود اینکه رالی اولیه کاملاً شدید بود، حرکت اندازه گیری شده توسط شاخص قدرت نسبی (RSI) نتوانست به اوج های جدید برسد. در دو سال گذشته، رالی‌های مشابه حول میانگین متحرک طولانی‌تر، با RSI زیر مرز 70 محدود شدند.

نمودار 4 ساعته GBP/USD

image1.png

نمودار ایجاد شده با استفاده از TradingView

علاوه بر این، در نمودار هفتگی کندل استیک، فتیله‌های بلند شمع‌ها در اطراف مقاومت در اوج پایان سپتامبر 1.1450 (و میانگین متحرک 10 هفته‌ای) نشان‌دهنده عدم پذیرش در سطوح بالاتر است، که نشان می‌دهد بازار برای شکست صعودی آماده نیست. فقط الان. رالی های قبلی نتوانسته بودند میانگین متحرک را به طور قاطعی پاک کنند. در نمودارهای هفتگی، رفتار RSI این بار نسبت به رالی های اصلاحی قبلی تفاوتی ندارد.

نمودار هفتگی GBP/USD

image2.png

نمودار ایجاد شده با استفاده از TradingView

مفهوم مطالب فوق این است که تجمع این ماه به خودی خود برای نتیجه گیری از پایان بدترین ها کافی نیست – در واقع، اگر تاریخ راهنما باشد، تجمع را می توان به عنوان یک به اصطلاح «جهش گربه مرده» درک کرد.

همانطور که مشخص است، سه سناریو وجود دارد که می تواند در کوتاه مدت اجرا شود. در مرحله اول، هر شکستی به زیر سطح حمایت فوری در سطح 1.1150 در روز جمعه، کاهش فشار صعودی را تایید می کند. چنین شکستی می تواند راه را برای حمایت مهم در پایین ترین سطح 1.0925 در 12 اکتبر باز کند. نگه داشتن بالاتر از 1.0925 این احتمال را افزایش می دهد که رالی این ماه بیشتر از یک پرش مرده است.

نمودار 4 ساعته GBP/USD

image3.png

نمودار ایجاد شده با استفاده از TradingView

سناریوی دوم این است که GBP/USD به زیر سطح پشتیبانی 1.0925 سقوط کند. در چنین حالتی، احتمال اینکه رالی اکتبر یک جهش گربه مرده باشد افزایش می یابد. چنین شکستی می تواند خطرات نزولی را به سمت پایین ترین سطح اوایل اکتبر 1.0385 در معرض خطر قرار دهد. با این حال، این مورد را برای یک سناریوی پایه‌سازی گسترده‌تر زنده نگه می‌دارد، که اغلب می‌تواند در چندین آزمایش مجدد از پایین‌ترین سطح‌ها قبل از یک رالی پایدار آشکار شود. در اصطلاح فنی، بازآزمایی‌های چندگانه پایین‌ها را می‌توان «انباشتگی» نامید.

سناریوی سوم این است که GBP/USD به طور قاطع به زیر 1.0385 بشکند، نه فقط در یک روز یا در هفته، بلکه یک یا دو هفته به زیر سطح حمایت بسته شود. در چنین حالتی، تا زمانی که جفت قادر به یافتن یک سطح تعادل جدید باشد، کیس پایه‌سازی متوقف می‌شود.

پیشنهاد مانیش جرادی

نحوه معامله GBP/USD

GBP/USD پیش بینی فنی میان مدت – خنثی

همانطور که در اوایل اکتبر اشاره شد، با توجه به موقعیت، احساسات و تحولات در نمودارهای بازه زمانی بالاتر، نمی توان GBP/USD را به پایین ترین حد موقت (پایین ترین سطح اوایل اکتبر 1.0385) رد کرد. اما از آنجایی که شکل‌گیری کف‌های بازار نسبت به تاپ‌های بازار به زمان نسبتاً طولانی‌تری نیاز دارد، هر فرآیند پایه‌سازی می‌تواند طولانی‌تر شود (به استثنای یک بازگشت به شکل V).

علاوه بر این، همانطور که در مقاله هفته گذشته مشخص شد، احتمال افت به پایین ترین سطح این ماه یا آزمایش مجدد آن قابل چشم پوشی نیست. حرکت نزولی در نمودار ماهانه، اگرچه طولانی است، اما هنوز به طور معناداری تغییر نکرده است. همه اینها نشان می دهد که اگرچه کاملاً واضح نیست که بدترین وضعیت در GBP/USD به پایان رسیده است، اما ریاضیات ریسک / پاداش در پیش بینی افت قابل توجه زیر 1.0385 ممکن است چندان جذاب نباشد.

— نوشته شده توسط مانیش جرادی، استراتژیست DailyFX.com



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.