چشم انداز دلار آمریکا – آیا داده های سنگین وزن باعث کاهش مداوم دلار آمریکا می شود؟

تحلیل قیمت و نمودار دلار آمریکا (DXY). دلار آمریکا پس از دقیقه FOMC این هفته همچنان تحت فشار است. انتشار داده های UD در هفته آینده ارزش دلار را هدایت خواهد کرد. توصیه شده توسط Nick Cawley پیش بینی دلار رایگان خود را دریافت کنید بر اساس آخرین صورتجلسه FOMC، فدرال رزرو ممکن است به

کد خبر : 286135
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱:۳۴
چشم انداز دلار آمریکا – آیا داده های سنگین وزن باعث کاهش مداوم دلار آمریکا می شود؟


تحلیل قیمت و نمودار دلار آمریکا (DXY).

  • دلار آمریکا پس از دقیقه FOMC این هفته همچنان تحت فشار است.
  • انتشار داده های UD در هفته آینده ارزش دلار را هدایت خواهد کرد.

توصیه شده توسط Nick Cawley

پیش بینی دلار رایگان خود را دریافت کنید

بر اساس آخرین صورتجلسه FOMC، فدرال رزرو ممکن است به زودی پس از اینکه اکثریت قابل توجهی از شرکت کنندگان در نظر گرفتند که کاهش سرعت افزایش احتمالاً به زودی مناسب است، اندازه افزایش نرخ بهره را کاهش دهد. این کندی، به دلیل تاخیرهای نامشخص و اثرات افزایش های قبلی بر فعالیت های اقتصادی، می تواند خطرات بی ثباتی مالی در سیستم مالی را نیز کاهش دهد، در حالی که موازنه ریسک ها برای اقتصاد ایالات متحده اکنون “به سمت نزول منحرف شده است”. پس از افزایش 75 واحدی نرخ بهره در هر یک از چهار جلسه اخیر FOMC، بازار اکنون انتظار دارد بانک مرکزی ایالات متحده در نشست اواسط دسامبر نرخ بهره را نیم درصد افزایش دهد.

ابزار CME FedWatch

هفته آینده تقویم اقتصادی مملو از انتشار داده ها و رویدادهای مهمی است که معامله گران باید از نزدیک نظارت کنند. پایان هفته شاهد آخرین انتشار اعتماد مصرف کننده CB است و روز بعد با نگاه دوم به تولید ناخالص داخلی سه ماهه سوم ایالات متحده، در حالی که پایان هفته شاهد آخرین آمار تورم و مشاغل منتشر شده است. داده‌های اصلی PCE ماه گذشته – معیاری برای قیمت‌های پرداخت شده برای خریدهای داخلی کالاها و خدمات – نشان داد که تورم بالاتر اما با سرعت کمی کمتر از انتظارات بازار حرکت می‌کند. پس از یک جهش کوتاه پس از داده ها، دلار آمریکا مسیر نزولی خود را از سر گرفت. انتظار می رود گزارش مشاغل (NFP) که قرار است روز جمعه منتشر شود، کاهش سرعت استخدام در ایالات متحده و افزایش اندکی در نرخ بیکاری را نشان دهد. کاهش سرعت استخدام فدرال رزرو را خوشحال می کند که نگران است بازار کار قوی شاهد ادامه افزایش دستمزدها برای تقویت تورم داخلی باشد. پایان هفته آینده ممکن است برای تعیین سرنوشت دلار آمریکا تا پایان سال کلیدی باشد.

image2.png

برای همه انتشار داده‌های متحرک بازار و رویدادهای اقتصادی، زمان واقعی را ببینید تقویم DailyFX.

توصیه شده توسط Nick Cawley

ویژگی های معامله گران موفق

دلار آمریکا با پیش‌بینی چشم‌انداز کمی کمتر جنگ‌طلبانه فدرال رزرو، به کاهش خود ادامه می‌دهد. دلار آمریکا در بیشتر سال 2022، قبل از چرخش اخیر، یک تجارت یک طرفه بود. DXY نسبت به اواخر سپتامبر 8 درصد سقوط کرده است و هر گونه پرش به فروش می رسد. دلار آمریکا اکنون در حال شکستن به زیر میانگین متحرک 200 روزه است، یک شاخص فنی که از اواسط ژوئن 2021 حمایت دلار را فراهم کرده است. و عبور از یک منطقه قبلی از اوج و پایین های اخیر بین 105.00 و 105.70، هدف نزولی بعدی را در نوسان پایین ماه می در 101.30 باقی می گذارد. هر حرکت بالاتر احتمالاً با مقاومت سفت در 108.00 مواجه خواهد شد.

نمودار قیمت روزانه شاخص ارز دلار آمریکا – 25 نوامبر 2022

image3.png

نظر شما در مورد دلار آمریکا – صعودی یا نزولی؟؟ شما می توانید از طریق فرم در انتهای این مقاله به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.