چشم‌های برگشتی اصلاحی 1.1485 در میان دلار نرم‌تر

[ad_1] EUR/USD بازگشت روز جمعه را از پایین ترین سطح سالانه حفظ می کند، عقب نشینی در اواخر. گفت و گوهای متفاوت در مورد افزایش نرخ بهره فدرال رزرو به امیدها در مورد محرک های اقتصادی ایالات متحده، معامله فاز 1 به نفع خریداران می پیوندد. سیاستگذاران بانک مرکزی اروپا بر سر ترس از تورم

کد خبر : 129662
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۶
چشم‌های برگشتی اصلاحی 1.1485 در میان دلار نرم‌تر

[ad_1]

  • EUR/USD بازگشت روز جمعه را از پایین ترین سطح سالانه حفظ می کند، عقب نشینی در اواخر.
  • گفت و گوهای متفاوت در مورد افزایش نرخ بهره فدرال رزرو به امیدها در مورد محرک های اقتصادی ایالات متحده، معامله فاز 1 به نفع خریداران می پیوندد.
  • سیاستگذاران بانک مرکزی اروپا بر سر ترس از تورم اختلاف نظر دارند.
  • DXY بازدهی خزانه داری ایالات متحده را دنبال می کند، اما معامله گران سهام به نظر تقسیم می شوند.

EUR/USD در حدود 1.1560 افزایش یافته است، با 0.10% افزایش در روز دوشنبه در روز دوشنبه. جفت ارز اصلی در روز جمعه به پایین‌ترین حد خود در 16 ماه گذشته سقوط کرد و سپس به 1.1432 رسید. با انجام این کار، مظنه یک شکل شمعدانی Doji را تشکیل داد، که زیربنای آخرین بازگشت در میان بازده خزانه داری ایالات متحده و دلار ایالات متحده است.

به نظر می‌رسد نگرانی‌های متفاوت در مورد محرک‌ها و تورم ایالات متحده و همچنین افزایش نرخ بهره فدرال رزرو پس از انتشار آمار افتضاحی غافلگیرکننده احساسات مصرف‌کننده میشیگان در میشیگان که به پایین‌ترین حد در 10 سال گذشته رسید، به نظر می‌رسد که زمینه‌ساز جو خوش‌بینانه محتاطانه بازار باشد. در همین راستا، آخرین اظهارات جانت یلن، وزیر خزانه داری ایالات متحده و نیل کشکاری، رئیس بانک فدرال رزرو مینیاپولیس، همراه با امیدها به توافق فاز 1 آمریکا و چین بود.

با این حال، نگرانی‌های فدرال رزرو برای افزایش نرخ بهره همچنان بالاست و چشم‌انداز «گذرا» سیاست‌گذاران برای تورم را نادیده می‌گیرد، زیرا انتظارات تورمی و جزئیات اطلاعات اعتماد مصرف‌کننده ترس از تورم را برجسته می‌کند.

شایان ذکر است که نظرات متفاوت اخیر از سوی سیاست گذاران بانک مرکزی اروپا (ECB) نیز پشتوانه بازگشت EUR/USD است. روز جمعه، گدیمیناس سیمکوس، عضو شورای حکومتی، گفت که تورم در سال 2023 به زیر هدف کاهش خواهد یافت و افزود که این با شرایط هدایت رو به جلو همخوانی ندارد. به گزارش رویترز، همکار او در بانک مرکزی اروپا، اولی رن، روز جمعه گفت که کاهش تنگنای عرضه ممکن است تا پایان سال 2022 برسد.

در میان این بازی‌ها، بازدهی خزانه‌داری 10 ساله ایالات متحده 2.4 واحد پایه (bps) به 1.56 درصد کاهش می‌یابد در حالی که S&P 500 Futures در بحبوحه نشست کند آسیایی برای یک جهت روشن تلاش می‌کند.

با نگاهی به آینده، یک تقویم سبک و مذاکرات آتی ایالات متحده و چین ممکن است حرکات EUR/USD را در آستانه خرده‌فروشی در ایالات متحده در روز سه‌شنبه محدود نگه دارد که انتظار می‌رود رشد 0.7 درصدی مامان را حفظ کند.

تحلیل فنی

Doji جمعه به شرایط تقریباً بیش از حد فروش RSI و پشتیبانی های متعدد به سمت نزول می پیوندد تا خریداران EUR/USD را امیدوار نگه دارد تا خط مقاومت تبدیل شده به حمایت را از اکتبر نزدیک به 1.1485 به چالش بکشند. در جهت صعودی، نزولی بیشتر به سمت پایین ترین قیمت روز قبل یعنی 1.1432 هدف قرار خواهد گرفت که شکست آن EUR/USD را به سمت بالای ژوئن 2020 هدایت می کند و 1.1422 را در بر می گیرد.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.