چرخش سخت کریپتو

[ad_1] تصویر بازار بیت کوین در روز چهارشنبه نتوانست مرز 17 هزار دلار را بشکند و در زمان نگارش این مقاله به 16.77 هزار دلار بازگشت. نوسانات قیمتی بیش از حد کاهش یافته است. بیت کوین کمی بالاتر از میانگین متحرک 50 روزه خود (50-DMA) باقی می ماند. از آنجایی که گرفتن یک سطح روند

کد خبر : 302550
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۷
چرخش سخت کریپتو

[ad_1]

تصویر بازار

بیت کوین در روز چهارشنبه نتوانست مرز 17 هزار دلار را بشکند و در زمان نگارش این مقاله به 16.77 هزار دلار بازگشت. نوسانات قیمتی بیش از حد کاهش یافته است. بیت کوین کمی بالاتر از میانگین متحرک 50 روزه خود (50-DMA) باقی می ماند. از آنجایی که گرفتن یک سطح روند بحرانی هنوز نتوانسته خریداران بیشتری را تشویق کند، ارزش دارد که با احتیاط به پویایی روزهای آینده نگاه کنید.

وضعیت اتریوم خوشبینانه تر است، زیرا دیروز در شکست میانگین 50 روزه خود با قدرت بالا رفت و در صبح پنجشنبه بیشتر این افزایش ها را حفظ کرد. علاوه بر این، در ETHUSD، SMA 200 و 50 قبلاً رو به بالا بوده اند که یکی از نشانه های تغییر روند است. با این حال، ما هنوز به تأیید نیاز داریم.

پس‌زمینه خبر

برد گارلینگ هاوس، مدیر عامل Ripple ابراز امیدواری کرد که تنظیم کننده های ایالات متحده در سال 2023 به وضوح نظارتی در مورد مقررات ارزهای دیجیتال دست یابند. از نظر او، مشکل اصلی این است که ایالات متحده به صورتحساب های مختلف گذشته اشاره می کند، اما بهتر است از ابتدا شروع کنیم.

< p class="MsoNormal"سام بنکمن-فرید، موسس صرافی شکست خورده ارزهای دیجیتال FTX، از اعتراف به 8 اتهام خودداری کرده است. بلومبرگ خاطرنشان می کند که امتناع از اعتراف به گناه به بانکمن-فرید اطلاعات بیشتری در مورد شواهد علیه او می دهد. یک دوره آزمایشی برای اکتبر تعیین شده است.

دومین صرافی ارزهای دیجیتال جهان، کوین بیس، 100 میلیون دلار جریمه خواهد پرداخت. رگولاتورها خاطرنشان می کنند که الزامات KYC به طور رسمی توسط صرافی دنبال می شود و اطلاعات ارائه شده توسط کاربر هنگام ثبت مشتری جدید به درستی تأیید نشده است.

این مقاله توسط FxPro’.

این مقاله توسط FxPro FXPro در www.forexlive.com نوشته شده است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.