چرا Fxview “معتمدترین انتخاب” به عنوان یک کارگزار است؟

Fxview، یک کارگزار جهانی چند دارایی، شاهد افزایش تقاضا در میان معامله‌گران بوده است که منجر به شناسایی‌های مختلفی برای این کارگزار مانند “بهترین کارگزار جهانی CFD”، “معتمدترین کارگزار” و بسیاری موارد دیگر شده است. این کارگزار در راستای ماموریت خود برای ایجاد انقلاب در صنعت فارکس، به طور شبانه روزی کار می کند تا

کد خبر : 281542
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۱
چرا Fxview “معتمدترین انتخاب” به عنوان یک کارگزار است؟


Fxview، یک کارگزار جهانی چند دارایی، شاهد افزایش تقاضا در میان معامله‌گران بوده است که منجر به شناسایی‌های مختلفی برای این کارگزار مانند “بهترین کارگزار جهانی CFD”، “معتمدترین کارگزار” و بسیاری موارد دیگر شده است.

این کارگزار در راستای ماموریت خود برای ایجاد انقلاب در صنعت فارکس، به طور شبانه روزی کار می کند تا نیازهای معامله گران تازه کار و حرفه ای را برآورده کند. ما این فرصت را داشتیم که با مدیر عامل، واسطه مالی، جنیس آناستاسیو صحبت کنیم.

احساس تیم در مورد محبوبیت روزافزون Fxview چیست؟

ما فوق العاده هیجان زده و حتی بیشتر از همیشه با انگیزه هستیم. ما واقعاً متواضع هستیم که استقامت ما زود به رسمیت شناخته شده است. با حمایت و حمایت بنیانگذاران فینوازیا، ما هدف خود را ایجاد انقلابی در صنعت فارکس با ایجاد فضایی اخلاقی برای معامله‌گران در سراسر جهان تعیین کرده‌ایم که به سرمایه‌گذاران مدرن کمک می‌کند تا دانش و سرمایه‌گذاری عاقلانه را به جای تجارت در یک بار انجام دهند.

این تیم به تقویت و تشدید ادامه می دهد و کار را برای ارائه محصولات نوآورانه تر بر اساس ایدئولوژی Finvasia تشدید کرده است.

چه چیزی Fxview را به عنوان یک کارگزار «معتمدترین انتخاب» می کند؟

Fxview برندی است که توسط کارشناسانی با بیش از 13 سال تجربه در این صنعت ساخته شده است که با ارائه تجارت بدون کمیسیون بدون هیچ گونه احتیاط تأثیر زیادی در هند گذاشتند و ایده پشت ساخت Fxview ایجاد همان تأثیر در بازارهای جهانی است. در Fxview، ما از بالاترین استانداردهای مقررات و انطباق در سطح جهانی حمایت می کنیم و مطمئن می شویم که مشتریان ما بدون استرس تجارت می کنند.

از آنجایی که مشتریان همیشه اولویت اصلی ما بوده اند، در Fxview یک محیط معاملاتی بدون درهم و برهمی وعده داده شده است. ما به شفافیت اعتقاد داریم، چه نقدینگی و چه قیمت گذاری. من معتقدم که تشخیص مداوم تصویر بهتری به شما می دهد.

Finvasia چه نقشی در رشد Fxview ایفا می کند؟

تخصص Finvasia قطعا نقش برجسته ای در رشد Fxview ایفا می کند. بنیانگذاران Finvasia متخصصان سابق وال استریت هستند، دانش و دانش آنها از بازار هر دو مبنای همه پیشنهادات ما بوده است.

در طول این 13 سال، Finvasia به چند میلیون مشتری در بیش از 180 کشور جهان خدمات رسانی کرده است. این تجربه مطمئناً به ما برتری در صنعت می دهد و ما قصد داریم از آن برای ایجاد محصولات و خدمات تصفیه شده تر استفاده کنیم.

چگونه Fxview قصد دارد محبوبیت خود را حفظ کند؟

ما اینجا هستیم تا محیط معاملاتی بهتری را برای مشتریان خود ایجاد کنیم و به نوآوری و ایجاد محصولاتی که با ماموریت ما همسو باشد ادامه خواهیم داد. ما اهمیت یک محصول قوی و ارتباط فعال با مشتری را می‌دانیم، آنها محرک‌های بهتری نسبت به هر تلاش بازاریابی برای ایجاد سر و صدا هستند، که به‌طور مستقیم با Fxview شاهد آن بوده‌ایم.

برنامه های آینده Fxview چیست؟

تجارت اخلاقی بدون تضاد منافع یک ستون کلیدی برای Fxview است و توسط شرکت مادر ما به ما منتقل شده است. ما قصد داریم مقررات و ثبت نام های بیشتری را اضافه کنیم، به علاوه خدمات مطلوب مشتری مانند تعداد ارزهای رمزنگاری شده ارائه شده برای واریز و برداشت، که اخیراً معرفی کردیم. علاوه بر این، ما محصولات بیشتری را با هدف تشویق سرمایه گذاری بلندمدت اضافه خواهیم کرد.

درباره Fxview

Fxview یک کارگزاری پیشرو است که بیش از 500 ابزار معاملاتی از جمله Forex، Stock CFD، Crypto CFD، کالاها و شاخص ها را ارائه می دهد. Fxview ماموریت دارد تا با ایجاد محصولات اخلاقی که نیازهای سرمایه گذاران عصر جدید را برآورده می کند، صنعت فارکس را متحول کند. این کارگزار متعهد است به مشتریان کمک کند تا با تجربه چندین دهه شرکت در فناوری و خدمات مالی تجارت هوشمند کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد Fxview، به https://fxview.com/ مراجعه کنید



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.