چرا یوونتوس قصد ندارد آلگری را اخراج کند؟/عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ اگرچه یوونتوس فصل بسیار ناامیدکننده ای را تحت هدایت مکس آلگری تجربه کرده و بعد از یک دهه حتی موفق به فتح یک جام نیز نشده است، اما مدیران بیانکونری قصد اخراج او را حداقل در مقطع فعلی ندارند. شکست یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا مقابل حریف اینتر در روز چهارشنبه

کد خبر : 206502
تاریخ انتشار : جمعه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۱
چرا یوونتوس قصد ندارد آلگری را اخراج کند؟/عکس


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ اگرچه یوونتوس فصل بسیار ناامیدکننده ای را تحت هدایت مکس آلگری تجربه کرده و بعد از یک دهه حتی موفق به فتح یک جام نیز نشده است، اما مدیران بیانکونری قصد اخراج او را حداقل در مقطع فعلی ندارند. شکست یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا مقابل حریف اینتر در روز چهارشنبه باعث شد شایعاتی در مورد آینده مکس آلگری و احتمال اخراج او منتشر شود، اما آنها به سه دلیل در حال حاضر قصد قطع همکاری با این سرمربی را ندارند.

اولین دلیل این است که آندره آنیلی، رئیس باشگاه یوونتوس به مکس آلگری اعتماد داشته و معتقد است که او می تواند شرایط را در این باشگاه پس از یک فصل دشوار تغییر دهد. تردیدی وجود ندارد که تیم پس از جدایی کریستیانو رونالدو در حال طی کردن مرحله گذار است و آندره آنیلی احساس می کند که مکس آلگری بهترین گزینه برای نظارت بر این روند و در درست داشتن هدایت یوونتوس به شمار می آید.

دلیل دوم قرارداد طولانی مدت آلگری با یوونتوس است. قرارداد فعلی این سرمربی باتجربه و ایتالیا در سال ۲۰۲۵ تمام می‌شود و او هفت میلیون یورو خالص در هر فصل به علاوه پاداش دریافت می کند، بنابراین اخراج زودهنگام مکس آلگری برای بیانکونری بسیار گران تمام شده و غرامت سنگینی روی دوش این باشگاه می گذارد. در نهایت، آندره آنیلی مشکلات مختلفی را که در این فصل با آن مواجه شد را درک می کند و همین که صعود به لیگ قهرمانان اروپا تضمین شده را نیز مورد ستایش قرار می دهد. جدایی دیرهنگام رونالدو در اواخر فصل تابستان و مصدومیت شدید فدریکو کیه زا به وضوح بر عملکرد آلگری در این فصل گذاشته و بنابراین رئیس باشگاه یوونتوس همچنان به این سرمربی حداقل برای فصل بعد ایمان دارد.

بیشتر بخوانید:



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.