چرا گاهی مکالمه با اپراتور اورژانس زمانبر است؟

[ad_1] سخنگوی سازمان اورژانس کشور با بیان اینکه نباید این نگرانی از سوی افراد وجود داشته باشد که فقط در صورت پایان مکالمه با دیسپچ و اپراتور اورژانس، اعزام آمبولانس صورت می‌گیرد گفت: در هر قسمت از مکالمه اگر اپراتور تشخیص دهد که نیاز است آمبولانس اعزام شود، این درخواست ارسال می شود. مجتبی خالدی

کد خبر : 33528
تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۱
چرا گاهی مکالمه با اپراتور اورژانس زمانبر است؟

[ad_1]

سخنگوی سازمان اورژانس کشور با بیان اینکه نباید این نگرانی از سوی افراد وجود داشته باشد که فقط در صورت پایان مکالمه با دیسپچ و اپراتور اورژانس، اعزام آمبولانس صورت می‌گیرد گفت: در هر قسمت از مکالمه اگر اپراتور تشخیص دهد که نیاز است آمبولانس اعزام شود، این درخواست ارسال می شود.

مجتبی خالدی در گفت‌و گو با ایسنا، در باره اینکه چرا در برخی مواقع صحبت با اپراتور و دیسپچ اورژانس با مددجویان زمانبر است و آیا آمبولانس لزوما پس از قطع ارتباط تلفنی به سمت مددجویان اعزام می شود یا خیر؟ گفت: هنگامی که یک مددجو با سازمان اوراژنس تماس میگیرد، افراد پاسخگو کارشناسان محترم پرستاری و پزشکان هستند. 

وی ادامه داد: از زمانی که تماس برقرار می شود، طبق یک الگوی تریاژ تلفنی، سوالات از افراد پرسیده خواهد شد. در هر قسمت از این پروتکل قسمت هایی وجود دارد که با توجه به پاسخ های تماس گیرنده مبنی بر وضعیت بحرانی بیمار، دستور اعزام آمبولانس اعلام خواهد شد. 

خالدی افزود: از آن قسمت از مکالمه به بعد سوالاتی که از سوی نیروی دیسپچ اورژانس مطرح می شود فقط به جهت این است که کارشناسان پرستاری فرد تماس گیرنده را راهنمایی کنند که اقدامات کمک‌های اولیه را تا زمان رسیدن بیمار انجام دهند. 

وی گفت: پس نباید این نگرانی از سوی افراد وجود داشته باشد که فقط در صورت پایان مکالمه با دیسپچ اورژانس، اعزام آمبولانس صورت می‌گیرد. در هر قسمت از مکالمه اگر اپراتور تشخیص دهد که نیاز است آمبولانس اعزام شود، این درخواست ارسال می شود که بعضاً در بسیاری از موارد با توجه به نوع بافت شهری و به جهت نگرانی در خصوص دیر رسیدن به محل، یک موتورلانس را اعزام می کنیم و در همان زمان هم آمبولانس زمینی اعزام می‌شود.

انتهای پیام

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.