چرا مهدی فخیم‌زاده در فصل دوم سریال «موج اول» نیست؟

مهدی فخیم‌زاده، بازیگر و کارگردان شناخته‌شده از علت خداحافظی‌اش از فصل دوم سریال «موج اول» (اپیدمی) گفت. این هنرمند باسابقه درباره‌ فعالیت این روزهایش خاطرنشان کرد: «این روزها حالم به لحاظ جسمی خوب است اما کاری هم نمی‌کنم و بیشتر می‌خوانم و فیلم می‌بینم. اگر طرحی به نظرم برسد می‌نویسم اما فعلا کار عملی نمی‌کنم.»

کد خبر : 210043
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۶:۴۰
چرا مهدی فخیم‌زاده در فصل دوم سریال «موج اول» نیست؟



مهدی فخیم‌زاده، بازیگر و کارگردان شناخته‌شده از علت خداحافظی‌اش از فصل دوم سریال «موج اول» (اپیدمی) گفت.

این هنرمند باسابقه درباره‌ فعالیت این روزهایش خاطرنشان کرد: «این روزها حالم به لحاظ جسمی خوب است اما کاری هم نمی‌کنم و بیشتر می‌خوانم و فیلم می‌بینم. اگر طرحی به نظرم برسد می‌نویسم اما فعلا کار عملی نمی‌کنم.»

فخیم‌زاده که آخرین همکاری‌اش با تلویزیون به سریال «موج اول» (اپیدمی) در شبکه سه برمی‌گردد؛ سریالی که فصل دوم آن این روزها در مرحله‌ تولید است اما او دیگر در آن حضور ندارد، درباره‌ علت غیبتش گفت: «کاراکتری که من آن را ایفا کردم، دکتری بود که از مدتی قبل کنار کشیده بود و در این همه‌گیری کرونا می‌آید اما در ادامه، قصه‌ او تمام می‌شود. من هم گفتم قصه‌ او تمام شده و به خواست خودم دیگر ادامه ندادم. در واقع به خواست خودم و با پیشنهادی که به تهیه‌کننده کار دادم، تصمیم گرفتم دیگر نباشم و عوامل با قصه‌ دیگری کار را ادامه دادند.»

او درباره‌ علت این تصمیم اظهار کرد: «فیلمنامه فصل جدید حاضر نبود؛ البته مشکل فیلمنامه نبود اما من احساس کردم که اگر در قسمت بعد حضور پیدا کنم، یک اتفاق بیهوده است و از نظر دراماتیک قصه این دکتر در فصل اول تمام شده است. دلیل این بود؛ وگرنه نه کارگردان مشکلی داشت و نه فیلمنامه و در ادامه هم براساس غیبت این کاراکتر، قصه را پیش می‌برند.»

فخیم‌زاده در پاسخ به این که آیا پیشنهادهایی از سوی تلویزیون و یا شبکه نمایش خانگی برای ایفای نقش به او شده است؟ هم چنین گفت: «پیشنهادهایی شد، دو کار پیشنهاد کردند که یکی را نپسندیدم اما از کار دیگر هم ظاهرا خبری نشد. حال نمی‌دانم کل کار دچار مشکل شد یا حضور من را صلاح ندانستند؛ البته خودمم هم چندان راغب نبودم. کاری از جنس «جوکر» و «مافیا» بود. حتی قرارداد هم بستیم اما میسر نشد.»

۲۵۹۲۵۹



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.