چرا صحنه حضور شخصیت جوکر در فیلم The Batman حذف شد؟

در واقع جوکر در این اثر سینمایی نقش چندانی ندارد. او یک مجرم است که یک سال قبل، درست وقتی که بروس وین (Bruce Wayne) لباس شوالیه تاریکی را به تن کرده بود، دست به جنایت‌هایی زد که در نهایت هم دستگیر و همانطور که در کلیپ منتشر شده دیدیم، در زندان آرکام زندانی شد.

کد خبر : 184230
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۳
چرا صحنه حضور شخصیت جوکر در فیلم The Batman حذف شد؟


در واقع جوکر در این اثر سینمایی نقش چندانی ندارد. او یک مجرم است که یک سال قبل، درست وقتی که بروس وین (Bruce Wayne) لباس شوالیه تاریکی را به تن کرده بود، دست به جنایت‌هایی زد که در نهایت هم دستگیر و همانطور که در کلیپ منتشر شده دیدیم، در زندان آرکام زندانی شد. با این وجود، نه در کلیپ منتشر شده و نه در فیلم The Batman، هرگز چیزی درباره پیشینه این جوکر گفته نشد. با این حال ظاهر عجیب او نشان می‌دادند که ظاهرا اتفاقات زیادی برای این کاراکتر افتاده و سلامت جسمانی هم ندارد!

جوکر با بازی بری کیوگن واقعا بی‌نظیر بود، اما مشکل اینجاست که حضور او در فیلم و اطلاعاتی که به بتمن می‌دهد، اصلا جایی در اثری سینمایی که درباره درگیری بروس وین و ریدلر است ندارد. در حقیقت جوکر در این سکانس وجود دارد تا فقط به بیننده خاطرنشان کند در فیلم The Batman حضور دارد. به همین دلیل نیز سکانس مورد نظر از فیلم برداشته شده، تا وقتی که بیننده روی ریدلر و بتمن تمرکز کرده، حواسش به حرف‌های جوکر پرت نشود.

به هر حال شکی وجود ندارد که جوکر سهم بزرگی را در داستان‌های بتمن و فیلم‌های سینمایی آن داشته است. اما همان صحنه کوتاه در پایان The Batman برای معرفی جوکر جدید و کنار هم قرار دادن ابرشروران سینمای جدید دی سی کافی بود و اگر ناگهان بین اثر سر و کله جوکر پیدا می‌شد، کل تمرکز فیلم بهم می‌خورد.

اما نظر شما درباره این کلیپ منتشر شده چیست؟ آیا بری کیوگن نقش جوکر را بهتر از واکین فینیکس و هیث لجر (Heath Ledger) بازی می‌کند؟



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.