چرا سوپرمن پیشنهاد بارسلونا را رد کرد؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ جان لوئیجی بوفون، دروازه بان بزرگ و ۴۴ ساله ایتالیایی  به تازگی قرارداد خود را با پارما تا سال ۲۰۱۴ تمدید کرده است. سیلوانو مارتینا، مدیر برنامه او امروز در مصاحبه ای فاش کرد که بوفون پس از رد پیشنهاد یوونتوس و بارسلونا راهی پارما شد و ممکن است او تا

کد خبر : 172947
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۰
چرا سوپرمن پیشنهاد بارسلونا را رد کرد؟



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ جان لوئیجی بوفون، دروازه بان بزرگ و ۴۴ ساله ایتالیایی  به تازگی قرارداد خود را با پارما تا سال ۲۰۱۴ تمدید کرده است. سیلوانو مارتینا، مدیر برنامه او امروز در مصاحبه ای فاش کرد که بوفون پس از رد پیشنهاد یوونتوس و بارسلونا راهی پارما شد و ممکن است او تا ۵۰ سالگی نیز به بازی کردن ادامه دهد. جیجی بوفون در این فصل ۲۳ بازی در سری بی برای پارما انجام داده، هشت بار دروازه خود را بسته نگه داشته و ۲۳ گل دریافت کرده است.

سیلوانو مارتینا به رادیو اسپورتیوا گفت: “این باشگاه بود که مذاکرات برای تمدید قرارداد با جان لوییجی بوفون را آغاز کرد. جیجی در حال حاضر ۴۴ سال سن دارد، اما او یک دهه جوان تر به نظر می رسد. بوفون حتی قبل از این هم مستحق قرار گرفتن همیشگی و منظم در ترکیب پارما بود، اما طبیعی است که بیشتر باشگاه‌ها روی دروازه‌بان‌های جوان‌تر تمرکز کنند تا آینده تیم خود را بسازند. اما اگر بوغون همچنان در فرم خوبی قرار داشتته باشد، می تواند تا ۵۰ سالگی نیز به بازی کردن ادامه دهد. البته بدیهی است که در این سن و سال نمی توان برنامه ریزی یا پیش بینی دقیقی در مورد سال های آتی کرد.

نکته مهم این است که بوفون همچنان اشتیاق، فروتنی و میل به بازی کردن داشته و مهمتر از همه به بازیکنان جوان اطرافش کمک می کند. همچنین اگر بوفون بخواهد زودتر از سال ۲۰۲۴ از دنیای فوتبال خداحافظی کند این اتفاق رخ خواهد داد. بوفون می‌توانست در یوونتوس بماند و بارسلونا هم او را می‌خواست، اما در هر دو مورد وضعیت مشابهی وجود داشت. چیزی که جیجی واقعا می خواست این بود که به طور منظم بازی کند.”

بیشتر بخوانید:



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.