چرا سهام Palantir پس از درآمد سقوط کرد؟

[ad_1] سهام Palantir (Nasdaq: PLTR) پس از درآمد به شدت کاهش یافته است. سهام PLTR در روز سه شنبه 9 نوامبر درآمد خود را گزارش کرد. Palantir با برآوردهای EPS مطابقت داشت و در درآمد شکست خورد. Palantir پس از گزارش درآمد بسیار مناسبی که به نظر می رسید، دو روز افت بسیار قوی را

کد خبر : 128123
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۰
چرا سهام Palantir پس از درآمد سقوط کرد؟

[ad_1]

  • سهام Palantir (Nasdaq: PLTR) پس از درآمد به شدت کاهش یافته است.
  • سهام PLTR در روز سه شنبه 9 نوامبر درآمد خود را گزارش کرد.
  • Palantir با برآوردهای EPS مطابقت داشت و در درآمد شکست خورد.

Palantir پس از گزارش درآمد بسیار مناسبی که به نظر می رسید، دو روز افت بسیار قوی را پشت سر گذاشت. درآمدها قبل از افتتاحیه روز سه شنبه منتشر شد، اما Palantir در جلسه عادی 9 درصد کاهش یافت. سهام Palantir سپس با 7 درصد افت در روز چهارشنبه همراه شد. خطوط بالا و پایین با هر دو EPS در خط و درآمد در آینده خوب به نظر می رسیدند، پس چرا سقوط بزرگ؟

اخبار سهام Palantir (PLTR).

درآمدها قبل از افتتاحیه در روز سه شنبه منتشر شد. سود هر سهم (EPS) برابر با 0.04 دلار بود، در حالی که درآمد 392 میلیون دلار در مقابل 385 میلیون دلار تخمین زده شد. هر چند سهام بلافاصله شروع به مخزن کرد. Palantir سهامی با رشد بالا است و گلدمن ساکس در اوایل سال جاری به این موضوع اشاره کرد که رتبه‌بندی قوی به سهام داد. Palantir یک لیست قوی از سازمان های دولتی را در لیست مشتریان خود دارد و این شرکت در پیش بینی های کل سال در روز سه شنبه خوشبین بود. مشکل این است که این نرخ رشد کند شده است و همین امر باعث کاهش رتبه RBC در روز پنجشنبه شد. RBC می‌گوید کاهش سرعت رشد کسب‌وکار متمرکز بر دولت، اعتماد RBC را نسبت به اینکه Palantir می‌تواند به پیش‌بینی خود برای رشد 30 درصدی تا سال 2025 دست یابد، کاهش داده است.

با این حال، بدیهی است که کتی وود از ARK Invest مخالف است، زیرا وجوه او پس از سقوط شدید سهام Palantir (PLTR) را جذب کرده است. پست های اخیر نشان می دهد که ARK حدود 36 میلیون دلار Palantir در روز سه شنبه و 28 میلیون دلار دیگر در روز چهارشنبه خریداری کرده است. ARK Invest یک خریدار ثابت سهام Palantir بوده است.

پیش بینی سهام Palantir (PLTR)

همانطور که از نمودار 1 روزه Palantir در زیر می بینیم، حرکت روز چهارشنبه با شکستن خط روند پایینی که از ماه می برقرار بوده است، واقعاً آسیب وارد کرده است. سهام Palantir نیز به پایین‌ترین سطح اکتبر سقوط کرده و در پایین‌ترین حد خود قرار گرفته است – که این نزولی است. اکنون زمان آن فرا رسیده است که منتظر تست درآمد ماه مه گذشته با 17 دلار باشیم، این هدف میان مدت برای پالانتیر در حال حاضر است. استوکاستیک سیگنال فروش متقاطع را مانند واگرایی میانگین متحرک همگرایی (MACD) داد.

نمودار 1 روزه PLTR

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.