چرا سهام COIN بالا می رود؟

سکه روز دوشنبه همراه با سایر سهام رمزنگاری افزایش می یابد. بیت کوین کاتالیزور است زیرا دوباره صعود می کند. COIN از نظر فنی در نمودار بهتر به نظر می رسد. با ادامه روند صعودی بیت کوین ، سهام کریپتو روز دوشنبه بخش داغی بود. این حرکت توسط پاول ، فعال بازار شروع شد ،

کد خبر : 116090
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۸
چرا سهام COIN بالا می رود؟


  • سکه روز دوشنبه همراه با سایر سهام رمزنگاری افزایش می یابد.
  • بیت کوین کاتالیزور است زیرا دوباره صعود می کند.
  • COIN از نظر فنی در نمودار بهتر به نظر می رسد.

با ادامه روند صعودی بیت کوین ، سهام کریپتو روز دوشنبه بخش داغی بود. این حرکت توسط پاول ، فعال بازار شروع شد ، که معمولاً با بازارهای سهام بسیار مهربان بود ، اما این بار برای ارزهای دیجیتال نیز درخشان شد. او هفته گذشته در شهادت گفت که هیچ برنامه ای برای ممنوعیت بیت کوین وجود ندارد ، که منجر به اتهام رهبر رمزنگاری شد. نگرانی ها بسیار زیاد بود زیرا چین به طور مرتب در حوزه رمزنگاری سرکوب می کند و فعالیت بیت کوین را در میان سایر فعالیت های ارز رمزنگاری شده هدف قرار می دهد. بیت کوین از بالای 55000 دلار عبور کرد و در آنجا باقی ماند و در حال حاضر به سمت 60000 دلار حرکت می کند. با چنین باد قوی ، تنها یک راه برای خرید سهام رمزنگاری در روز دوشنبه وجود داشت و بیشتر جهش های قوی ثبت شد. زمانی که سهام مانند RIOT و MARA بین 6 تا 7 درصد افزایش یافتند ، سهام COIN کمی بیش از 3 درصد افزایش یافت.

اخبار سهام Coinbase (COIN)

سرپوش بازار 52.6 میلیارد دلار
ارزش سازمانی 50.4 میلیارد دلار
قیمت/درآمد (P/E) 24

قیمت/کتاب

51
قیمت/فروش 38
حاشیه ناخالص 87٪
حاشیه خالص 44٪
EBITDA 2.34 میلیارد دلار
حداکثر 52 هفته 429.54 دلار
کمترین 52 هفته 208 دلار
علاقه کوتاه 2.1
میانگین رتبه و قیمت وال استریت

377.35 دلار خریداری کنید

پیش از انتشار درآمد بعدی ، جامعه تحلیلگران همچنان در صدر سهام COIN قرار دارند. مطمئناً به نظر می رسد که بایننس رقیب حجم بالایی داشته باشد ، زیرا داده های CryptoCompare.com که برای رویترز جمع آوری شده است ، علیرغم فشارهای نظارتی ، حجم بین ماه های جولای و سپتامبر افزایش یافته است. به تازگی ، اوون لاو ، تحلیلگر اوپنهایمر گفت که COIN به احتمال زیاد در سه ماهه سوم سال آینده در ماه نوامبر برآورد می شود. این به دلیل نوسانات اخیر قیمت بیت کوین است. همانطور که قبل از آخرین افزایش قیمت بیت کوین نوشته شده بود ، این بر استدلال لاو بیشتر می افزاید.

پیش بینی سهام Coinbase (COIN)

یک خط حمایتی پایینی نسبتاً آزمایشی نشان می دهد که هر جهش پایین تر از حد قبلی پایین آمده است و احتمالاً ما را از این واقعیت آگاه می کند که ممکن است سکه در طول ماه جاری میلادی روند صعودی داشته باشد. کی فکرش را می کرد؟ روایت ضعف از زمان IPO بود. اکنون COIN بالاتر از میانگین متحرک 9 و 21 روزه است و همچنین واگرایی همگرایی میانگین متحرک (MACD) به یک سیگنال صعودی رسیده است. با بالا رفتن از 265 دلار ، سهام COIN را در یک منطقه حجم سبک قرار می دهد ، همانطور که از نوارهای جلد در سمت راست نمودار روزانه زیر نشان داده شده است. سپس هدف و مقاومت از میانگین وزن متوسط ​​حجم (VWAP) در 273 دلار ناشی می شود.

فرم تماس ما در هفته گذشته: “روز سه شنبه گفتیم که اگر سکه 245.80 دلار بشکند ، صعودی خواهد بود ، و این همان چیزی است که در سهام COIN اتفاق افتاده است ، اما ما می خواستیم این حرکت را از طریق شاخص قدرت نسبی (RSI) و یک تقاطع از بازار تایید کنیم. حرکت میانگین همگرایی واگرایی (MACD) برای تأیید این امر. ” ما همچنان سرسخت هستیم.

نمای FXStreet: صعودی بالای 245.80 دلار.

به



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.