چرا روانشناسی خوب در موفقیت معاملات مهم است؟

[ad_1] یکی از سوالاتی که معامله گران همیشه از من می پرسند این است که چقدر مهم است روانشناسی تجارت به یک تازه کار است از نظر این پیرمرد متواضع، روانشناسی معاملاتی مناسب به اندازه ای مهم است که معامله گران سودآور را از بقیه متمایز می کند. توانایی یک فرد برای مدیریت و غلبه

کد خبر : 374103
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۲ - ۶:۲۴
چرا روانشناسی خوب در موفقیت معاملات مهم است؟

[ad_1]

یکی از سوالاتی که معامله گران همیشه از من می پرسند این است که چقدر مهم است روانشناسی تجارت به یک تازه کار است

از نظر این پیرمرد متواضع، روانشناسی معاملاتی مناسب به اندازه ای مهم است که معامله گران سودآور را از بقیه متمایز می کند.

توانایی یک فرد برای مدیریت و غلبه بر موقعیت‌های استرس‌زا، مانند تجربه عقب‌نشینی، داشتن موقعیت بازنده، و مدیریت حرص و طمع، نقش اساسی در تعیین موفقیت یک معامله‌گر دارد.

اگر از نظر روانی برای مقابله با استرس ناشی از معامله آماده نیستید، به احتمال زیاد مهم نیست که استراتژی شما چقدر خوب باشد، نمی توانید آن را به درستی اجرا کنید و به احتمال زیاد حساب خود را عمیقاً قرمز خواهید دید.

فقط نگاهی به آزمایش معامله‌گران لاک‌پشت که توسط ریچارد دنیس و بیل اکهارت اجرا شد، بیندازید.

به گروهی از معامله‌گران، دقیقاً همان سیستم، با همان دستورالعمل‌ها و اصول مدیریت ریسک، آموزش داده شد. برخی بسیار موفق بودند، در حالی که برخی دیگر شکست خوردند.

تفاوت؟ روانشناسی تجارت.

برخی از «لاک‌پشت‌ها» قادر به مدیریت کاهش‌های سیستم نبودند، یا معاملات خود را زودتر تعطیل کردند و نتوانستند بهترین تنظیمات تجارت را به حداکثر برسانند.

این بسیار شبیه به واگذاری کلیدهای یک خودروی فرمول یک به یک راننده دانش آموز و انتظار از او برای تراشیدن مسیر مسابقه مانند مایکل شوماخر است.

حتی با یک خودروی سوپرشارژر، راننده دانش‌آموز احتمالاً در مسابقه‌ای به یک حرفه‌ای که با یک هوندای خراب رانندگی می‌کند، بازنده می‌شود، زیرا او احتمالاً فاقد استحکام ذهنی برای کنترل سرعت‌های بالا و پیچ‌های تند است.

در عین حال، ما نمی توانیم اهمیت استراتژی معاملاتی را نادیده بگیریم.

شما ممکن است منضبط ترین و بی احساس ترین تاجری باشید که بتوانید به برنامه پایبند باشید و احساسات را پشت سر بگذارید، اما احتمالاً اگر استراتژی ای که برای یک T دنبال می کنید ضعیف باشد، همچنان در نقطه قرمز قرار خواهید گرفت. در دراز مدت سودی ندارد

نکته کلیدی یافتن تعادل مناسب بین روانشناسی و استراتژی تجارت است.

روانشناسی تجارت ممکن است نتواند یک سیستم بازنده را به یک سیستم سودآور تبدیل کند، اما می تواند شما را به ابزارهای مناسب برای توسعه یک سیستم سودآور مجهز کند.

داشتن چارچوب ذهنی مناسب می تواند بینش های ارزشمندی را در اختیار شما قرار دهد تا رویکرد معاملاتی خود را تغییر دهید و نتایج بهتری کسب کنید. در واقع، داشتن روانشناسی معاملاتی مناسب می تواند به یک استراتژی معاملاتی بهتر منجر شود.

به همین ترتیب، در مورد اثرات مثبتی که یک استراتژی موفق می تواند بر روانشناسی معاملات داشته باشد، می توان چیزهای زیادی نیز گفت. ممکن است متوجه شوید که پایبندی به برنامه و کاهش هوازدگی زمانی که در حال معامله با یک سیستم آزمایش شده و اثبات شده هستید، بسیار آسان تر است.


برای تبدیل شدن به یک معامله گر موفق، به هر دو مورد نیاز دارید طرز فکر درست (روانشناسی تجارت) و ابزار مناسب (استراتژی معاملاتی). بدون هیچ کدام، شما ناگزیر از شکست خواهید بود.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.