چرا درباره سردار سلیمانی سریالی ساخته نشده؟/ پیمان جبلی: کوتاهی شده است

[ad_1] جبلی در پاسخ به سوالی درباره مجموعه‌های نمایشی که قرار بوده درباره زندگی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ساخته شود، گفت: نوعی کوتاهی در این مدت صورت گرفته که شاید یکی از دلایلش کرونا باشد که باعث شده کار خوب و شرافتمندی که در شأن سردار سلیمانی باشد ساخته نشود. امسال تصمیم گرفتیم با حمایت و هم افزایی سازمان صداوسیما و همه

کد خبر : 145736
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ دی ۱۴۰۰ - ۲:۳۸
چرا درباره سردار سلیمانی سریالی ساخته نشده؟/ پیمان جبلی: کوتاهی شده است

[ad_1]

جبلی در پاسخ به سوالی درباره مجموعه‌های نمایشی که قرار بوده درباره زندگی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ساخته شود، گفت: نوعی کوتاهی در این مدت صورت گرفته که شاید یکی از دلایلش کرونا باشد که باعث شده کار خوب و شرافتمندی که در شأن سردار سلیمانی باشد ساخته نشود. امسال تصمیم گرفتیم با حمایت و هم افزایی سازمان صداوسیما و همه مجموعه‌های رسانه‌ای جبهه انقلاب، عزم را جزم کنیم تا از شرمندگی شهدا در بیاییم و بتوانیم برای سال آینده کاری در خور شأن و تراز حاج قاسم سلیمانی بسازیم.

رییس صداوسیما درباره به خروجی رسیدن این آثار اظهار کرد: در میان کارهایی که تاکنون تولید شده اثری فاخر نبوده است اما در همین مدت برنامه‌های دیگری مثل مستندها و کلیپ‌های خوبی تهیه شده است.

جبلی در ادامه در پاسخ به سوال دیگری درباره بازگشت سرمایه‌های انسانی به آنتن هم گفت: همانطور که پیش از این هم گفتیم ما از این سرمایه‌ها استفاده خواهیم کرد اگر در مقاطعی به دلیل اینکه فضای مناسب برای کار این عزیزان و برای صیانت از آن‌ها و برای استفاده از ظرفیت‌هایشان یا خودشان فراهم نکردند یا در مدیریت‌های ما فراهم نشده است ما می‌خواهیم از تمام این سرمایه‌ها استفاده کنیم.

وی درباره ساخت برنامه‌های سرگرم‌کننده عنوان کرد: یکی از عناصر اصلی تلویزیون سرگرمی است و برای سرگرمی هدفمند و اصیل و سالم در دوره جدید برنامه‌هایی داریم.

جبلی در پایان در پاسخ به اینکه مهم‌ترین موضوع در بخش فرهنگ که به آقای جلیلی سپردید چه بوده است؟ گفت: دوران تحول در سازمان صداوسیما متکی است بر عنصر فرهنگ و کما اینکه سازمان صداوسیما بزرگترین دستگاه فرهنگی کشور است، اما آنچه دغدغه مردم ما است پرداخت درست رسانه ملی به مقوله فرهنگ و هدایت فرهنگی جامعه و توجه به فرهنگ اصیل در جامعه ایرانی است. بنابراین ما در این دوره با استفاده از همه افراد ظرفیت‌ها توانمندی‌ها موسسات شخصیت‌ها و … باید سعی کنیم اولویت اصلی مان اصلاح جهت فرهنگی و تقویت جهت فرهنگی حرکت رسانه ملی در دوره جدید باشد و از برادر عزیزم آقای وحید جلیلی هم به عنوان فردی صاحب نظر و دغدغه مند در حوزه فرهنگ دعوت به کار کردیم تا در این زمینه به ما کمک کنند.

۵۸۵۸

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.