چرا خانه ام را برای خرید بیت کوین فروختم؟

[ad_1] پس از اینکه متوجه شد که گرفتن وام مسکن به این معنی است که دارایی او هرگز واقعاً متعلق به او نیست، یک عضو نظامی خانه خود را فروخت تا بیت کوین بخرد. این یک سرمقاله نظری توسط میکی کاس، فارغ التحصیل وست پوینت با مدرک اقتصاد است. او قبل از انتقال به سپاه

کد خبر : 326816
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰
چرا خانه ام را برای خرید بیت کوین فروختم؟

[ad_1]

پس از اینکه متوجه شد که گرفتن وام مسکن به این معنی است که دارایی او هرگز واقعاً متعلق به او نیست، یک عضو نظامی خانه خود را فروخت تا بیت کوین بخرد.

این یک سرمقاله نظری توسط میکی کاس، فارغ التحصیل وست پوینت با مدرک اقتصاد است. او قبل از انتقال به سپاه مالی، چهار سال را در پیاده نظام گذراند.

من در واقع این مقاله را تقریبا یک سال پیش شروع کردم و آن را رها کرده بودم، تا اینکه این ایده از طریق فضای توییتر با “ساعت شاد سمی” دوباره تقویت شد. هنگام شنیدن @publordhodl در مورد مالیات بر ثروت در آنجا صحبت کنید، پیامدها ناگهان به صورتم سیلی زد:

مالیات بر ثروت و مالیات بر دارایی به این معنی است که شما هرگز واقعاً مالک چیزی نیستید. همیشه. شاید نکته همین باشد.

شما از قبل مالک چیزی نیستید، فقط هنوز آن را نمی دانید

در سال 2018، من و همسرم تصمیم گرفتیم از مزایای وام خانه VA برای خرید خانه در ایستگاه وظیفه جدیدمان استفاده کنیم. خانه در یک جیب خوب در یک منطقه کم درآمد قرار داشت، بنابراین قیمت به ما اجازه می‌دهد پس از خروج خانه را اجاره کنیم تا مقداری ثروت و جریان نقدی ایجاد کنیم.

دو سال به جلو: ما با یک رویداد بی‌وجدان قو سیاه مواجه شدیم، و من در مورد COVID-19 صحبت نمی‌کنم. اتفاقی که من به آن اشاره می کنم، تعلیق اخراج بود که در آن دوره با عجله تصویب شد.

از اقبال و اتفاق، مستاجر ما سر جایش ماند و به پرداخت اجاره ادامه داد، اما اگر متوقف می‌شدند، ممکن بود به معنای فاجعه مالی باشد. پیام روشن بود و پیشینه آن مشخص شد: من دیگر حقی بر اموال خودم نداشتم. ما سخت تلاش کردیم تا خانه را بفروشیم، در نهایت آن را از طریق یک معامله خارج از بازار به یک سرمایه‌گذار دیگر تخلیه کردیم، و از درآمد حاصل از آن برای خرید آن کاهش زیبا و باشکوه قیمت بیت کوین در سال 2021 استفاده کردیم.

آمد برای PGU، برای FGU ماند

مانند بسیاری از افراد نظامی و طبقه متوسط، مالکیت خانه برای من یک قطعه ضروری برای ایجاد ثروت بلندمدت است. مخصوصاً برای نظامیان، جابه‌جایی‌های مکرر انجام این کار را بدون انتخاب املاکی که می‌توان پس از نقل مکان اجاره کرد، دشوار می‌کند.

با این حال، من ریسک‌ها را به‌صورت تصاعدی پس از اتفاقی که در سال 2020 روی داد افزایش یافته‌اند. فکر نمی‌کنم این دیگر یک استراتژی قابل اجرا باشد.

علاوه بر این، حتی اگر بخواهیم املاک را پرداخت کنیم و آنها را به طور کامل تملک کنیم، باز هم هر سال بدهی مالیات خواهیم بود، و چه چیزی مانع از اجرای یک تعلیق اجاره دیگر می شود؟ یا بدتر، مالیات بر ثروت؟ واقعاً مرا به این فکر انداخت: آیا ما از قبل چیزی نداریم و هنوز آن را نمی دانیم؟

مدتی طول کشید تا این را بفهمم، اما بیت کوین تنها چیزی است که واقعاً مالک آن هستم. بحث مالیات بر ثروت و خوردن ثروتمندان باعث شد که این درس را دوباره ارزیابی کنم.

این باعث می‌شود در مورد تز جف بوث در بالا فکر کنم، که سیستم را نمی‌توان از درون اصلاح کرد. بیت کوین در ابتدا به دلیل افزایش قیمت (PGU) جذاب است، اما شما به ناچار به نقطه عطف برخورد می کنید. آیا در اولین نشانه خطر فروش را وحشت زده خواهید کرد، یا از طریق اثبات کار عمیق تر خواهید شد و ارزش واقعی را کشف خواهید کرد؟

ارزش واقعی بیت کوین در نوسانات قیمت روزانه آن منعکس نمی شود. ارزش بیت کوین در توانایی آن در توانمندسازی افراد منعکس می شود. بیت کوین در حضانت شخصی اساساً فناوری صعود به سمت آزادی (FGU) است. ماهیت مقاوم در برابر مصادره، مردم را قادر می‌سازد تا از آربیتراژ قضایی استفاده کنند و از مناطق متخاصم بدون مالیات خروج اجباری یا جریمه فرار کنند. زمین بازی را برای افراد یکسان می کند، واقعیتی که در سال های آینده آشکارتر می شود.

آزادی تنها در حالتی می تواند وجود داشته باشد که از حقوق فردی، از جمله حقوق مالکیت، حمایت شود. چیزی که مردم متوجه نمی شوند این است که سیاست هایی که ثروتمندان را هدف قرار می دهد ممکن است به ناچار همان چیزهایی باشد که آنها را از پیوستن به آن گروه باز می دارد، با وجود اینکه ممکن است همین سیاست ها تغییر کنند و افرادی را هدف قرار دهند که زمانی از آنها حمایت می کردند.

این تفکر مرتبه اول است که با پیامدهای پیش بینی نشده و تأثیرات برنامه ریزی نشده ایجاد می شود. یک حسادت موذیانه، مبتنی بر طرز فکر کمبود. در جهانی عاری از کمبود پول، همه چیز دیگر در نتیجه کمیاب می شود. مالیات بر ثروت مشکل را حل می کند، به همان روشی که انتقام می کند، رضایت کوتاه مدت با پیامدهای بالقوه وخیم و بلندمدت.

اگر فکر می‌کنید آخرین بازار صعودی هیجان‌انگیز بود، فقط منتظر بمانید تا دولت‌های ملی شروع به تصویب مالیات بر ثروت کنند. ارزش واقعی بیت کوین به مرور زمان منعکس خواهد شد. تا آن زمان، من به فروتنی ادامه می‌دهم و می‌نشینم و منتظر چیزهای اجتناب‌ناپذیر هستم.

این یک پست مهمان توسط میکی کاس است. نظرات بیان شده کاملاً متعلق به خود آنها است و لزوماً نظرات BTC Inc یا مجله Bitcoin را منعکس نمی کند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.