چرا حباب بزرگ مسکن کانادا همچنان به تورم ادامه می دهد؟

[ad_1] اوایل این ماه، من در مورد اینکه چرا قیمت خانه‌های کانادایی با وجود نرخ‌های بهره بالا و مصرف‌کنندگان بدهکار به شدت ضد گلوله است، نوشتم. در 20 سال گذشته، قیمت خانه در کانادا به طور کامل قیمت مسکن در ایالات متحده را کاهش داده است. مشکل این است که کانادا خانه های کافی ندارد.

کد خبر : 363951
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۶
چرا حباب بزرگ مسکن کانادا همچنان به تورم ادامه می دهد؟

[ad_1]

اوایل این ماه، من در مورد اینکه چرا قیمت خانه‌های کانادایی با وجود نرخ‌های بهره بالا و مصرف‌کنندگان بدهکار به شدت ضد گلوله است، نوشتم.

در 20 سال گذشته، قیمت خانه در کانادا به طور کامل قیمت مسکن در ایالات متحده را کاهش داده است.

مشکل این است که کانادا خانه های کافی ندارد. این کشور سالانه 1 میلیون نفر اضافه می کند و به دلیل قوانین سختگیرانه تقریباً خانه های کافی نمی سازد.

امروز، CIBC عمیق تر به مشکلی می پردازد که من گمان می کنم به زودی دولت ها را در سراسر کشور سرنگون خواهد کرد. این صدا چگونه است:

حدس زدن میزان کمبود مسکن در کانادا به سرعت در حال تبدیل شدن به یک ورزش ملی است. هیچ کمبودی در برآوردها با استفاده از روش‌شناسی و مفروضات مختلف وجود ندارد. واقعیت این است که هیچ عدد صحیحی وجود ندارد. این واقعا بستگی به این دارد که شما چه چیزی را می خواهید اندازه گیری کنید. اما آنچه در همه این تخمین ها مشترک است این است که همه آنها بزرگ هستند. CMHC پیشنهاد می کند که ما تا سال 2030 به 3.5 میلیون واحد اضافی برای بازگرداندن مقرون به صرفه بودن نیاز خواهیم داشت و استان انتاریو خواستار دو برابر شدن سرعت ساخت و ساز سالانه مسکن در استان به 150000 واحد است. و واقعیت این است که هر چقدر این اعداد بزرگ باشند، شکاف واقعی حتی بیشتر استهمانطور که در تحقیقات قبلی نشان داده‌ایم، به‌عنوان ارقام رسمی (که آن تخمین‌ها بر اساس آن است) تقاضای مسکن توسط دانشجویان و ساکنان غیردائم را به شدت کاهش می‌دهد. حتی بدتر از آن، این شکاف با هر روزی که بدون اقدام معنادار می گذرد بیشتر می شود.

مشکل از کمبود کارگران ساختمانی شروع می شود و اگر از افراد در صنعت بپرسید — با کاهش بهره وری کارگران فعلی. بدتر از آن این است که 20 درصد کارگران ساختمانی بالای 55 سال سن دارند در حالی که این رقم در ابتدای قرن 12.5 بود.

در نهایت، ترودو مهاجرت بیشتر را به عنوان راه حلی برای کمبود کارگران ساختمانی معرفی کرده است، اما سیستم مهاجرتی کانادا به شدت به افرادی که یقه سفید وارد می شوند، علاقه دارد. در نتیجه، تنها 2.0٪ (و کاهش) کارگران ساختمانی مهاجران جدید هستند.

همه را اضافه کنید و دستور العملی برای مشکل مسکن نسلی خواهید داشت که رفع آن ممکن است دهه ها طول بکشد. بدتر از آن این است که بانک کانادا در صدد شکستن کمر صاحبان خانه های رهنی برای پنهان کردن مشکل عرضه است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.