چرا جوکر در Suicide Squad 2 حضور ندارد؟

[ad_1] جیمز گان فیلمنامه‌نویس و کارگردان آمریکایی در بخشی از مصاحبه خود با وب سایت Desde Hollywood درباره غیبت جوکر در Suicide Squad 2 صحبت کرده است. جدیدترین نسخه لایو اکشن جوکر با نقش‌آفرینی جرد لتو (Jared Leto) در Suicide Squad معرفی شد. این شخصیت در مقایسه با دیگران حضور کمتری مقابل دوربین دارد اما

کد خبر : 135500
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۳
چرا جوکر در Suicide Squad 2 حضور ندارد؟

[ad_1]

جیمز گان فیلمنامه‌نویس و کارگردان آمریکایی در بخشی از مصاحبه خود با وب سایت Desde Hollywood درباره غیبت جوکر در Suicide Squad 2 صحبت کرده است.

جدیدترین نسخه لایو اکشن جوکر با نقش‌آفرینی جرد لتو (Jared Leto) در Suicide Squad معرفی شد. این شخصیت در مقایسه با دیگران حضور کمتری مقابل دوربین دارد اما همین مدت زمان کافی بود تا عده‌ای عاشقش شده و عده‌ای دیگر نسبت به آن گارد بگیرند. البته دیوید آیر (David Ayer) کارگردان اقتباس سینمایی جوخه انتحار در صحبت‌های خود تاکید کرده بود مقدار قابل‌توجهی از صحنه‌های فیلم که روی دلقک دیوانه تمرکز دارند حذف شدند.

Suicide Squad عملکرد بسیار خوبی در گیشه داشت اما بازخوردها به هیچ وجه نویدبخش نبودند. به همین دلیل، وارنر و دی‌سی فیلمز ترجیح دادند برای قسمت دوم سراغ فیلمساز دیگری بروند. در نهایت، جیمز گان (James Gunn) به عنوان کارگردان انتخاب شد؛ فردی که اقتباس‌های سینمایی محافظان کهکشان را در پرونده هنری خود دارد. او برای ساخت قسمت دوم در مسیر متفاوتی قدم گذاشت. در نتیجه، The Suicide Squad در جهان داستانی مشابهی با قسمت اول روایت می‌شود اما مخاطب حین تماشایش با تعدادی از شخصیت‌های شاخص قسمت اول از جمله جوکر ملاقات نمی‌کند. علاوه بر این، تعداد قابل‌توجهی شخصیت جدید به داستان اضافه شده‌اند.

جیمز گان اخیرا پای مصاحبه با وب سایت Desde Hollywood نشسته و درباره موضوعات مختلف گپ و گفت کرده است. او در بخشی از صحبت‌های خود دلیل غیبت جوکر در Suicide Squad 2 را فاش کرد؛ موضوعی که کاربران به شدت دنبالش بودند. به هر حال، دلقک دیوانه طرفداران فراوانی در سراسر جهان دارد. در ادامه می‌توانید صحبت‌های فیلمنامه‌نویس و کارگردان آمریکایی را مشاهده کنید:

من به کار روی انواع مختلف شخصیت‌ها علاقه دارم و جوکر هیچ کدام از آن‌ها نیست. او توسط بازیگران مختلف و به شکلی عالی به تصویر کشیده است.

بیشتر ترجیح می‌دهم به سراغ شخصیت‌هایی بروم که با آن‌ها ارتباط برقرار می‌کنم یا فرصت چندانی برای خودنمایی نداشته‌اند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.