چرا تام کروز با دخترش قطع ارتباط کرده است؟

[ad_1] به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، از قرار معلوم تام کروز از زمان جدایی اش از همسر سابق خود، کیتی هولمز دیدارهای محدودی با تنها فرزندشان، سوری داشته است. این روزها سوری با مادرش که حضانت کامل او را دارد، در نیویورک زندگی می کند. به گزارش رویازتو، آخرین حضور سوری و پدرش با یکدیگر در

کد خبر : 473402
تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۲:۴۵
چرا تام کروز با دخترش قطع ارتباط کرده است؟

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، از قرار معلوم تام کروز از زمان جدایی اش از همسر سابق خود، کیتی هولمز دیدارهای محدودی با تنها فرزندشان، سوری داشته است. این روزها سوری با مادرش که حضانت کامل او را دارد، در نیویورک زندگی می کند.

به گزارش رویازتو، آخرین حضور سوری و پدرش با یکدیگر در ملأعام به بیش از ۱۰ سال قبل، سال ۲۰۱۲ بازمی گردد که آن ها باهم به پارک دیزنی لند رفته بودند.

کیتی هولمز با درخواست طلاقش تام کروز را شوکه کرد

چرا تام کروز با دخترش قطع ارتباط کرده است؟

تام کروز در مجموع ۳ فرزند دارد که ۲ تای اولی فرزندخوانده های او هستند. او و همسر اولش، نیکول کیدمن، زمانی که هنوز با یکدیگر زن و شوهر بودند، پسری به نام کانر و دختری به نام بلا را به فرزندخواندگی پذیرفتند. کروز تنها یک فرزند بیولوژیک دارد: دخترش سوری که او را از همسر دومش، کیتی هولمز دارد.

هولمز برای پایان دادن به ازدواجش با کروز مسیر طولانی ای را طی کرد که حتی با تماس های تلفنی مخفی و دیدارهای محرمانه با وکلای خودش همراه بود. او کروز با طلاقش غافلگیر کرد. کروز بعدها اذعان کرد که هولمز او را برای حفظ سوری از برخی عقایدش ترک کرد.

گفته می شود سوری که حالا ۱۷ سال دارد، این روزها خود را برای ورود به کالج آماده می کند، با این حال، پدرش کروز هیچ نظری درباره ی محل تحصیل او نخواهد داد.

تام کروز از دیدار با سوری منع نشده اما او و کیتی هولمز رابطه ی بغرنجی با یکدیگر دارند

چرا تام کروز با دخترش قطع ارتباط کرده است؟

در سال ۲۰۱۳، تام کروز صحبت های بی پرده ای را درباره ی وضعیت تیم حقوقی اش مطرح کرد. او توضیح داد که وقتی به دلیل طلاق شرایط تغییر می کند، همیشه همه چیز ایده آل پیش نمی رود.

در سال ۲۰۱۳، منبع ناشناسی فاش کرد که کروز کمترین نقش را در زندگی دخترش دارد. به گقته ی این منبع، عقاید او احتمالاً در به وجود آمدن این فاصله نقش داشته است اما کماکان او در صورت تمایل می تواند ارتباطش را با دخترش حفظ کند.

چرا تام کروز با دخترش قطع ارتباط کرده است؟

تام کروز و کیتی هولمز طلاق خود را در عرض تنها ۱۱ روز نهایی کردند. برخلاف انتظار، کروز موفق نشد طی مذاکرات، حضانت دخترش را به دست آورد. به جایش، او تنها توانست حق دیدار محدود با سوری را بگیرد. بر این اساس، او می تواند هر ماهانه حداکثر ۱۰ روز با دخترش دیدار کند.

تام کروز عاشق دخترش است

چرا تام کروز با دخترش قطع ارتباط کرده است؟

به گفته ی منابع ناشناس، علیرغم فاصله ی زیاد میان کروز و دخترش، کروز کماکان دخترش را دوست دارد. این منبع ناشناس گفته بود با وجود دشواری هایی که با آن ها مواجه بوده اند، عشق تام به دخترش تغییری نکرده است.

همچنین به گفته ی این منبع، تام کروز وقتی با کیتی هولمز تشکیل خانواده داد، هرگز انتظار چنین فاصله ای را نداشت و او هنوز امیدوار است که رابطه ی او و دخترش در آینده بهبود یابد.

رابطه ی بغرنج میان او کیتی هولمز، دلیل اصلی دوری سوری از پدرش است.

تام کروز مخارج سوری را تأمین می کند

چرا تام کروز با دخترش قطع ارتباط کرده است؟

سوری در سال ۲۰۲۳ برای کالج های مختلفی درخواست پذیرش فرستاد. کیتی هولمز ترجیح می دهد او کماکان در نیویورک بماند تا نزدیک به او باشد. گرچه هولمز دخترش را بسیار دوست دارد، اما اغلب بیش از اندازه محتاط است.

همچنین به گفته ی منابع ناشناش، کروز هیچ نقشی در تصمیم گیری سوری در رابطه با محل تحصیل سوری در کالج ندارد. او هزینه ی شهریه ی او را طبق قرار گذاشته در طلاق توافقی اش از کیتی هولمز پرداخت می کند.

245245

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.