چرا بی طرفی بیت کوین بزرگترین دارایی بشردوستانه آن است – اخبار بیت کوین Op-Ed

[ad_1] شبکه های غیرمتمرکز مانند بیت کوین وفاداری ملی را نمی شناسند، آنها فقط ریاضی می دانند. و هنگامی که می‌خواهید پس‌انداز خود را از دستگاه خودپرداز خارج کنید، یا در یک محیط جنگ‌زده به اقوام خود پولی بفرستید، سیاست دیگران آخرین چیزی است که می‌خواهید مانع سلامتی شما و عزیزانتان شود. بودن – صرف

کد خبر : 174060
تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۰
چرا بی طرفی بیت کوین بزرگترین دارایی بشردوستانه آن است – اخبار بیت کوین Op-Ed

[ad_1]

شبکه های غیرمتمرکز مانند بیت کوین وفاداری ملی را نمی شناسند، آنها فقط ریاضی می دانند. و هنگامی که می‌خواهید پس‌انداز خود را از دستگاه خودپرداز خارج کنید، یا در یک محیط جنگ‌زده به اقوام خود پولی بفرستید، سیاست دیگران آخرین چیزی است که می‌خواهید مانع سلامتی شما و عزیزانتان شود. بودن – صرف نظر از رنگ هایی که ممکن است روی پرچم بالای سر شما در اهتزاز باشد.

هزینه انسانی تحریم ها

در جنگ هیچ برنده ای وجود ندارد. بانکداران و سیاستمداران آنها را شروع می کنند، و به افراد روزمره مانند من و شما گفته می شود که رنج بکشید، بجنگید، یکدیگر را بکشید و بمیرید.

این را تصویر کنید: شما در روسیه زندگی می کنید. ارزش پول شما – روبل – در حال سقوط است. آنچه ترسناک تر است صف های طولانی تشکیل شده در مقابل دستگاه های خودپرداز و بانک ها و سردرگمی در مراکز حمل و نقل عمومی است زیرا شرکت های بزرگی مانند گوگل و اپل خدمات را محدود می کنند، در حالی که بانک های بزرگ از شبکه پرداخت SWIFT قطع شده اند.

در حالی که شما کاملاً مخالف جنگ هستید و حتی بستگانی در اوکراین دارید، طبق گزارش های بسیاری از رسانه ها شما دشمن قسم خورده آنها هستید. حتی مؤسساتی که تا حدودی به آنها اعتماد دارید، مانند صرافی‌های آینده‌نگر ارزهای دیجیتال، توسط مقامات عالی رتبه دولتی برای «خراب کردن کاربران عادی» تحت فشار قرار می‌گیرند. این ماهیت تحریم هاست.

خوشبختانه، رمزنگاری واقعی و غیرمتمرکز هنوز به عنوان گزینه ای برای جابجایی و حفظ ارزش موجود است. فقط به تمام بوق های صلح که اخیراً در اتاوا، کانادا انجام شد، نگاهی بیندازید. در اوکراین نیز، از آنجایی که بستگان شما در میان درگیری‌هایی که هرگز درخواست نکرده‌اند، به دنبال سرپناهی می‌گردند، کمک‌های مالی ارزهای دیجیتالی که مشمول مرزهای خودسرانه سیاستمداران نیستند، به آنها کمک می‌شود. هک، خود دولت می پرسد. Crypto یک ابزار است. هر کسی می تواند از آن استفاده کند، چه خوب و چه بد.

مهم نیست که رسانه های خبری بزرگ درباره چه چیزی فریاد می زنند، یا اینکه کدام طرف درست یا نادرست تلقی می شود، شما می توانید به کنترل پول خود ادامه دهید.

مناطق تحریم شده در سطح جهانی مشاهده کنید که افراد به کریپتو روی می آورند

اثر موجی موج جدید تحریم‌های به اصطلاح غربی علیه مردم روسیه در حال آماده‌سازی است. مانند Bitcoin.coمتر اخباری که همین هفته گزارش شد، برخی از اقتصاددانان در ونزوئلا از قبل مشکلاتی را برای سیستم بانکی ونزوئلا (و البته در واقع مردم) پیش‌بینی می‌کنند، زیرا بانک‌های بزرگ روسیه اکنون از دسترسی به سوئیفت منع شده‌اند. خوزه گوئرا، اقتصاددان ونزوئلایی در توییتر توضیح داد:

هر کشوری که روابط مالی قابل توجهی با روسیه داشته باشد، احتمالاً محدودیت های تجاری را احساس خواهد کرد.

حرکت به سمت کوبا، کشوری که ساکنان آن مجبور بودند با ایالات متحده دست و پنجه نرم کنند تحریم های تجاری برای چندین دهه، می توان تأثیر محدودیت ها بر تجارت آزاد را نیز مشاهده کرد. و به همین دلیل، کریپتو از لحاظ تاریخی ابزار ارزشمندی در اینجا نیز بوده است.

یک گزارش رویترز در سال 2019 اشاره می‌کند که «عرضه اینترنت تلفن همراه تقریباً یک سال پیش راه را برای تراکنش‌های ارزهای دیجیتال باز کرده است، و علاقه‌مندان به غلبه بر موانع ناشی از تحریم‌های آمریکا علیه کوبا، افزایش یافته‌اند.»

را گزارش از یک صاحب کسب و کار کوچک می گوید که توانسته بود قطعاتی را برای تعمیرگاه تلفن همراه خود به صورت آنلاین با رمزارز خریداری کند که در اقتصاد محلی در دسترس نبود. آدریان سی لئون، دانشمند کامپیوتر نیز در همین مقاله تاکید کرد:

برای خارجی ها، ارزهای رمزنگاری شده تنها گزینه دیگری است، اما برای کوبایی ها این یک ضرورت است و می تواند راه حلی برای حذف آنها از جامعه مالی جهانی باشد.

ملت ایران در بحث های داغ درباره تحریم ها و رمزارزها نیز به یک موضوع داغ تبدیل شده است. یک 2021 گزارش توسط اندیشکده ایرانی مرکز مطالعات استراتژیک ریاست جمهوری پیشنهاد کرد که بیت کوین های تازه استخراج شده می توانند برای تجارت فراتر از محدودیت های ژئوپلیتیکی مورد استفاده قرار گیرند. این گزارش به تفصیل:

از آنجایی که بیت‌کوین‌های تازه استخراج‌شده به‌راحتی قابل ردیابی نیستند، علی‌رغم فشار تحریم‌ها بر کشور، فعالان اقتصادی داخلی می‌توانند در مبادلات بین‌المللی از ارزهای دیجیتال تازه استخراج‌شده که بر بیت‌کوین‌های موجود ترجیح دارند، استفاده کنند.»

فراخوان های دراکونیایی برای خفه کردن افزایش آزادی رمزنگاری

البته، کشورهایی که معمولاً در رسانه‌های غربی به عنوان تروریستی در نظر گرفته می‌شوند، با استفاده از ارزهای دیجیتال برای کاهش تحریم‌ها به عنوان یک مشکل بزرگ تلقی می‌شوند.

“شما یا باید آنها را تنظیم کنید یا آنها را ممنوع کنید. من فکر نمی‌کنم حد وسطی وجود داشته باشد. مصاحبه از می 2021، صحبت از بهشت ​​های مالیاتی ارزهای دیجیتال بالقوه. وی در ادامه خاطرنشان کرد: «مالیات جهانی ارزهای دیجیتال یا ممنوعیت مقررات جهانی ارزهای رمزنگاری شده مؤثرترین راه برای انجام آن خواهد بود، اما تنها در صورتی که بتوانید همه کشورها را همراهی کنید.»

وقتی از بامفورد پرسیده شد که کدام دولت‌ها ممکن است همکاری نکنند، او پاسخ داد: «روسیه، چین یا ایران».

به نظر می رسد نسخه بامفورد در حال شکل گیری و افزایش ارزش است (بدون جناس). همین ماه گذشته، دبی تونیس، مدیر عامل و رئیس بخش مقررات بانک سرمایه گذاری جهانی جی پی مورگان، اعلام کرد: «من فکر می‌کنم که ما به یک چارچوب نظارتی سازگار جهانی نیاز داریم. مهم این است که ما در اسرع وقت به یک راه حل برسیم.»

دیگر نیروهای قابل توجهی که خواستار مقررات جهانی هستند، کریستین لاگارد، رئیس بانک مرکزی اروپا و صرافی متمرکز ارزهای دیجیتال هستند. بایننس. به نوبه خود، لاگارد به سمت خستگی رمز ارزها که پول تبهکاران است عقب نشینی کرد. بیان می کند:

“این یک دارایی بسیار سوداگرانه است که تجارت خنده دار و برخی فعالیت های پولشویی جالب و کاملاً مذموم را انجام داده است.”

البته، این استدلال ها چندین بار توسط آمارها ثابت شده است، با تامین مالی فیات از فعالیت های غیرقانونی به طور گسترده ای سهم فرضی ساتوشی در جرم و جنایت را کمرنگ کرده است. و این جنایت خود اغلب توسط قانونگذاران فاسد تعریف می شود و نه هیچ قطب نمای منطقی و اخلاقی.

وقتی با افرادی سروکار داریم که با افتخار می گویند که به معنای واقعی کلمه گرسنگی دادن به 500000 کودک به خاطر تحریم ها «ارزش دارد»، بهتر است یک گام بزرگ به عقب برداریم و دوباره ارزیابی کنیم.

ساتوشی چنین گفت: به خاطر بشریت

فیلسوف آلمانی فردریش نیچه در مورد دولت ها چنین می گوید:

حالتی که سردترین هیولاهای سرد نامیده می شود. به سردی دروغ می گوید. و این دروغ از دهانش می خزد: “من، دولت، مردم هستم.” دروغ است! آفریدگاران کسانی بودند که مردمی را آفریدند و ایمان و عشق را بر آنها آویختند و بدین ترتیب زندگی را خدمت کردند. ویرانگران کسانی هستند که برای بسیاری دام می اندازند و آن را دولت می نامند: شمشیر و صد هوس بر آنها آویزان می کنند.

آن شمشیر، آن تله ها – فقط به SEC نگاه کنید. به IRS نگاه کنید. به بانک‌های مرکزی دنیا و دولت‌ها و پول‌هایی که آنها سلاح می‌گیرند نگاه کنید. اینها خالقانی نیستند که نیچه از آنها صحبت می کند. این سازندگان، مبتکران، رویاپردازان، و توسعه دهندگان پروتکل ها و کدهایی هستند که امکان تجارت آزاد در سراسر جهان را بدون توجه به وابستگی سیاسی یا عدم وجود آن فراهم می کنند.

اگر هدف قانون‌گذاران واقعاً «شمولیت مالی» و تقویت نوآوری و در عین حال حمایت از سرمایه‌گذاران است، چرا آن‌ها عاجزانه به دنبال این هستند که راه نجات اقتصادی امیدوارکننده‌ای را که در حال حاضر فقرا و در حال مبارزه جهان دارند قطع کنند و آن را با تشریفات اداری خفه کنند. ? فکر می کنم همه ما جواب را می دانیم.

کریپتو از ریاضیات استفاده می کند، نه ترس آفرینی. و بنابراین، یک تهدید است. این یک ابزار خنثی مانند سایر ابزارها است. می توان از آن برای خوب و بد استفاده کرد. روش‌های غیرخشونت‌آمیز متعددی برای جوامع وجود دارد که می‌خواهند چگونه این فناوری‌ها را اعمال کنند یا نه، بدون قوانین ایالتی یا سایر احکام خودسرانه و با حمایت خشونت، انتخاب کنند.

همانطور که جسی پاول، مدیرعامل کراکن هفته گذشته گفت:

ماموریت ما با تمرکز بر نیازهای فردی بالاتر از نیازهای هر دولت یا جناح سیاسی بهتر انجام می شود. پول مردم یک استراتژی خروج برای انسان است، سلاحی برای صلح، نه برای جنگ.

پس لطفا به کسانی که به آن نیاز دارند کمک مالی کنید. در روسیه، در اوکراین. هر جا. حتی در جایی که فردی با جهل سیاسی به شما می گوید این کار را نکنید. هیچ کس نمی تواند حرکت پول نقد الکترونیکی همتا به همتا را متوقف کند، مگر اینکه اینترنت را خاموش کنید یا کلیدهای شما را با خشونت از مالکیت خود خارج کنید. و در آن مرحله، به هر حال، در نهایت باید به برخی از فیل‌های بسیار اساسی در اتاق بپردازیم.

برچسب ها در این داستان

هرج و مرج، خودپرداز، اقتصاد اتریش، کانادا، بحران، آنارشی رمزی، کوبا، دیوید فریدمن، بانک مرکزی اروپا، آزادی اقتصادی، شمول مالی، تورم، ایران، جسی پاول، جی پی مورگان، لاگارد، ارتش، صلح، پول نقد بدون مجوز، سیاست، فقر، حقوق خصوصی جامعه، اعتراض، مقررات، روسیه، تحریم ها، ترودو، اوکراین، ونزوئلا، داوطلبانه، جنگ، ثروت

نظر شما در مورد آزادی اقتصادی در شرایط کنونی جهانی چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

گراهام اسمیت

گراهام اسمیت یک مهاجر آمریکایی است که در ژاپن زندگی می‌کند، و بنیانگذار ژاپن داوطلبانه – ابتکاری که به گسترش فلسفه‌های عدم تحصیل، مالکیت فردی و آزادی اقتصادی در سرزمین طلوع خورشید اختصاص دارد.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.